8η Ανάβαση Πάρνηθας ΦΙΛΠΑ

Κοινοποίησε το άρθρο

«Ταξίδι» σε μια άλλη εποχή έκαναν τα καλοδιατηρημένα αυτοκίνητα των περασμένων δεκαετιών που ανέβηκαν στην Πάρνηθα

 

Η 8η Ανάβαση Πάρνηθας, που διοργάνωσε η ΦΙΛΠΑ, είχε «άρωμα» άλλης εποχής, αλλά η αποκαρδιωτική εικόνα του καμένου τοπίου, μόνο απαρατήρητη δεν πέρασε. Άλλωστε αυτός ήταν και ο λόγος που συμμετοχές περιορίστηκαν σε 100 κλασικά αυτοκίνητα και σε 5 πανέμορφες μοτοσικλέτες εποχής.

Η διαδρομή από τη θέση Μετόχι μέχρι το Regency Casino Mont Parnes, έγινε κάτω από ιδανικές, σχεδόν καλοκαιρινές συνθήκες.
Την ιστορική ανάβαση άνοιξε τιμητικά το παλαιότερο μέλος της λέσχης, ο Robert Smith, με το MG MGB 1972, αφού η γηραιότερη «κυρία», μια Rolls Royce εγκατέλειψε από σοβαρή βλάβη την τελευταία στιγμή.
Ακολούθησαν οι μοτοσικλέτες, από την Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσικλέτας, με την παλαιότερη να είναι μια Harley Davidson του 1930.

Με το νούμερο 0 στις πόρτες ενός ΜΙΝΙ, πρώτο ξεκίνησε το πλήρωμα του Δήμου Αχαρνών με οδηγό τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Οικονόμου Ευθύμιο και συνοδηγό τον κ. Καράμπελα Γιάννη.

Πρώτοι στη γενική κατάταξη ήταν οι Κατσαούνης Ιωάννης -Μανσόλας Ματθαίος με Porsche 911 του 1965. Ακολούθησαν οι Δούρος Τάσος – Δούρος Παναγιώτης με MINI 1000 του 1968.

Τρίτοι ήταν οι Andonov Georgi – Andonova Yordanka με Volvo 244 του 1979, αφήνοντας πίσω τους τους Κοφινά Κυριάκο – Κοφινά Νικόλα με Volkswagen Golf Gti του 1989, Γεωργοσόπουλο Άρη – Κοντοπό Νίκο με Alfa Romeo 2000 GT Veloce του 1972 και Θεοδοσίου Βασίλη – Πίπερο Κωνσταντίνο με Alfa Romeo 2000 του 1972.

Στα νεότερα αυτοκίνητα, τα Youngtimer, ξεχώρισαν οι Λαλούσης Ηλίας με TOYOTA MR2 του 1999, Λαλούσης Δημήτριος – Περδικούρη Πελαγία με Peugeot 306 του 1999 και Κανελλόπουλος Γεώργιος – Κανελλοπούλου Λούσυ με TOYOTA Celica του 2001.

Συμμετείχαν και δύο γυναικεία πληρώματα, με τις Χαρίση Ζαχαρούλα – Καραΐσκου Κλεονίκη με Seat Marbella του 1992 και Πουλή Γεωργία – Τζιλιβίγκου Χρυσούλα με Honda Civic του 2004.

Η καλύτερη επίδοση από πλήρωμα κάτω των 30 ετών ήταν των Λαλούση Δημήτρη – Περδικούρη Πελαγίας, ενώ ο μικρότερος συνοδηγός, ήταν ο Δούρος Παναγιώτης.

Φωτογραφίες : ΦΙΛΠΑ, Iosif Gaitanis

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ράλι Ακρόπολις 2024: 2η ημέρα (video)

Με εκπλήξεις και ανακατατάξεις στην κορυφή εξελίχθηκε η δεύτερη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις. Στην πρώτη θέση πέρασε ο Neuville με HYUNDAI i20N.     Απρόβλεπτο όπως πάντα...

Ράλι Ακρόπολις 2024: Πως θα δείτε την υπερειδική διαδρομή

Δείτε όλα όσα χρειάζονται για την προσέλευση και την ασφαλή παρακολούθηση της υπερειδικής διαδρομής του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις.     Μια από τις καινοτομίες του ΕΚΟ Ράλι...

Ράλι Ακρόπολις 2024: 1η ημέρα (video)

Ο Ott Tanak ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις στην πρώτη θέση, σε μια ημέρα που μόνο στη HYUNDAI χαμογελούσαν.   Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις...

NISSAN: Εκπτώσεις και νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα

Η απόκτηση ενός μοντέλου της NISSAN γίνεται πιο εύκολη πλέον χάρη σε ένα νέο, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα.     Σε μια εποχή που τα πάντα αυξάνονται,...

AUDI Q5 SUV: Δυναμική ανανέωση

Ξεχωριστή σχεδίαση, επιλογές εξατομίκευσης, νέο σύστημα infotainment και μοντέρνα φιλοσοφία λειτουργίας διαθέτει το νέο AUDI Q5.     Μετά από μια επιτυχημένη πορεία 15 χρόνων, η AUDI...

Ράλι Ακρόπολις 2024: Η εκκίνηση

Το Ράλι Ακρόπολις του 2025 ξεκίνησε και τυπικά με την τελετή έναρξης που φιλοξενήθηκε στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας.   Με 70 πληρώματα να περνούν...

Το υδρογόνο «ενώνει» BMW και TOYOTA

Το BMW Group και η Toyota Motor Corporation, ενώνουν τις δυνάμεις και τις τεχνολογικές τους δυνατότητες για να φέρουν στους δρόμους ένα σύστημα κυψελών...

VOLVO EX90: Νέα εποχή στις οικογενειακές μετακινήσεις

Το νέο EX90 αντιπροσωπεύει για τη VOLVO την αρχή μιας νέας εποχής στην πορεία της για ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον, ανεβάζοντας τα πρότυπα ασφάλειας,...