Pema Πελοποννησιακό Classic Rally 2025

Κοινοποίησε το άρθρο

Στις πανέμορφες διαδρομές της Πελοποννήσου εξελίχθηκε το Pema Πελοποννησιακό Classic Rally.

 

Με το διήμερο Pema Πελοποννησιακό Classic Rally ξεκίνησε το πρωτάθλημα Regularity του 2025. Το πρώτο σκέλος του αγώνα περιλάμβανε 5 δοκιμασίες στην ορεινή Κορινθία. Σε Αγ. Ιωάννη, Αθίκια, Αρχ. Κλεωνές, Αηδόνια και Ψάρι.

Στην κορυφή της κατάταξης στο τέλος της πρώτης μέρας, βρέθηκε το πλήρωμα των Μιχάλη Μουστάκα – Γιάννη Μελισσουργού με PEUGEOT 106xsi του 1992. Δεύτεροι ήταν οι Αλέξανδρος Μουρίκης – Δημήτριος Λιάκος με FIAT Cinquecento του 1995 και τρίτοι οι Αντώνης Νικολαΐδης – Γιώργος Καϊόγλου με ALFA ROMEO Alfetta GT του 1978. Ενδεικτικό του έντονου συναγωνισμού ήταν, ότι το δέκατο πλήρωμα από το πρώτο είχε διαφορά μόλις 6.9 δευτερόλεπτα!

Παράλληλα το απόγευμα της πρώτης μέρας ολοκληρώθηκε και το Classic Circuit Τρίπολης. Με τους συμμετέχοντες να έχουν έντονες συγκινήσεις στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης. Εκεί δηλαδή που διεξήχθη και ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος ταχύτητας!

Νικητές στο επετειακό Circuit, προς τιμή του αείμνηστου Κώστα Θεοχάρη, αναδείχθηκαν οι Άκης Μερτινός – Γεράσιμος Κυπραίος με PEUGEOT 106 GTi του 2000. Με δεύτερους τους Ηλία Λαλούση – Κωνσταντίνο Κοτσίρη με PEUGEOT 306 GTi του 1999 και τρίτους τους Άρη Γεωργοσόπουλο – Νίκο Κοντοπό με FIAT 128 Rally του 1981.

Το δεύτερο σκέλος του αγώνα είχε πέντε δοκιμασίες στην Αρκαδία και την ορεινή Κορινθία. Σε Πράσινο, Μάτι, Στενό, Καρυά και Στύλια, με τις ανακατατάξεις να είναι διαρκείς.

Αρχικά οι μέχρι τότε πρώτοι Μουστάκας – Μελισσουργός τέθηκαν ουσιαστικά εκτός διεκδίκησης της νίκης. Με την πρώτη θέση να περνά στους Μουρίκη – Λιάκο, οι οποίοι αμέσως μετά την πρώτη δοκιμασία του σκέλους αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα και εγκατέλειψαν.

Στην κορυφή πέρασαν στην επόμενη δοκιμασία οι Κυριάκος και Νικόλας Κοφινάς με VW Golf GTi του 1989. Αλλά όχι για πολύ καθώς αμέσως μετά οι Κυριάκος Φαρμάκης – Μαρία Αθανασοπούλου με VOLVO 122s του 1963, ανέβηκαν στην πρώτη θέση. Όπου και παρέμειναν έως το τέλος του αγώνα!

Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γεωργία Πούλη – Χρυσούλα Τσιλιβίγκου με Subaru Legacy του 1991. Τρίτοι ήταν οι Άρης Γεοργοσόπουλος – Νίκος Κοντοπός.

Το Pema Πελοποννησιακό Classic Rally αποτέλεσε ένα φόρο τιμής στο πρώτο Πελοποννησιακό Regularity που διοργανώθηκε πριν από 30 χρόνια. Με παρόμοια διαδρομή, ενώ και τότε υπήρχε circuit στην Τρίπολη.

Δείτε εδώ την τελικά κατάταξη του αγώνα.

Φωτογραφίες: Nora Agapi

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FERRARI Amalfi: Καθημερινό GT (video)

Η Amalfi είναι μια γνήσια FERRARI 640 ίππων με τα…όλα της, η οποία όμως μπορεί να ανταποκριθεί και στις καθημερινές, οικογενειακές μετακινήσεις.     Η FERRARI αποκάλυψε...

BYD Atto 3 2025 : Διακριτική ανανέωση – Τιμές

Το επιτυχημένο BYD Atto 3 ανανεώνεται στα σημεία, με σημαντικές αναβαθμίσεις στην τεχνολογία και επιλεκτικές στη σχεδίαση.     Το BYD Atto 3 είναι το κορυφαίο, σε...

VOLVO EX30 με όφελος έως 10.000 ευρώ

Η επιδότηση ηλεκτροκίνησης της VOLVO προσφέρει σημαντικό όφελος σε όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με το EX30 να έχει αρχική τιμή κάτω από 30.000 ευρώ.     Η...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)

Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.     Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...

FORD Puma Gen-E: Σε «αναγκάζει» να το οδηγήσεις

Τελικά έφτασε η ημέρα που μπαίνεις σε ένα ηλεκτρικό FORD, το οδηγείς με όποιον τρόπο θέλεις και αυτό σου αφήνει μια αίσθηση ST!       Του Ηλία...

Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3

Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.     Η Stellantis ανακοίνωσε...

ALFA ROMEO Junior Intensa: Νέα πλουσιότερη έκδοση – Τιμές

Intensa λέγεται η νέα ειδική έκδοση εξοπλισμού της ALFA ROMEO Junior, η οποία ξεκίνησε να διατίθεται στην ελληνική αγορά.     Η ALFA ROMEO Junior ενισχύεται με...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Άπιαστος ο Tanak με το HYUNDAI(video)

Ταχύτατος, αλάνθαστος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τη φθορά των ελαστικών, ο Ott Tanak έφερε, αγχωμένος στο τέλος, το HYUNDAI i20N πρώτο στον τερματισμό του...