Η αρχή έγινε από τον Γάλλο Alexandre Darracq ο οποίος ξεκίνησε το 1896 την επιχειρηματική του δραστηριότητα ονομάζοντας την επιχείρηση Darracq & Cie.
Οι δουλειές πήγαιναν καλά και με τον Αλέξανδρο να κατασκευάζει αυτοκίνητα «τόσο για αγώνες όσο και για ευχαρίστηση» όπως έλεγε το σλόγκαν της εταιρίας. Η φήμη του μεγάλωνε τόσο και τα κέρδη, ο ίδιος όμως άρχισε να πουλάει τις μετοχές του με τις τελευταίες να φεύγουν» από τα χέρια του το 1912. Οι νέοι ιδιοκτήτες μετονόμασαν την εταιρία το 1922 Automobiles Talbot συνέχισαν όμως να παράγουν το φημισμένο αγωνιστικό Darracq με το όνομα Talbot-Darracq. Φτάνουμε στο 1932 όπου μετά την τρομακτική ύφεση τα ηνία αναλαμβάνει ο ιταλό-βρετανός επιχειρηματίας AntonioLago. Επί δικής του διεύθυνσης παρουσιάστηκε στον κόσμο «Η σταγόνα», το Talbot Lago 150 SS που μοιάζει με γλυπτό, ένα αυτοκίνητο που άνετα μπορεί να σταθεί στην οποιαδήποτε καλλιτεχνική γκαλερί. Το υπέρ-αυτοκίνητο της δεκαετίας του 1930 διέθετε 4λιτρο κινητήρα απόδοσης 140 ίππων και μπορούσε να φτάσει την τρομακτική τελική για την εποχή των 185 χλμ./ώρα. Για την ιστορία να πούμε πως πρόσφατα πουλήθηκε μια «σταγόνα» στην τιμή των $3.500.000
{gallery}retro/talbot_lago{/gallery}