Η Honda επεκτείνει τη γκάμα του Civic Type R με την προσθήκη δύο νέων εκδόσεων, Limited Edition και Sport Line.
Με βάση εκκίνησης τις δυναμικές επιδόσεις του στάνταρ Type R GT, το καθένα από τα δύο νέα μοντέλα αποτελεί μία διαφορετική πρόταση από άποψη στυλ και επιδόσεων, διευρύνοντας την απήχηση του επιτυχημένου hatchback μοντέλου της Honda.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
FORD EV με επιπλέον όφελος ανταλλαγής
Γιατί η ανεβασμένη αδρεναλίνη αποτελεί τη βάση σε πολλές μορφές διασκέδασης;
Ράλι Ιαπωνίας 2024: Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Neuville, στην ΤΟΥΟΤΑ ο τίτλος των κατασκευαστών (video)
Όλα τα μοντέλα της σειράς 2020 Honda Civic Type R, συμπεριλαμβανομένου του υπάρχοντος Type R GT, έχουν ανανεωθεί στιλιστικά σε αρκετά σημεία. Η σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα έχει γίνει πιο αεροδυναμική, ενώ τα πλαίσια των προβολέων ομίχλης υιοθετούν νέα, συμμετρική σχεδίαση με λείες επιφάνειες και κομψές ακμές. Ανασχεδιασμένοι προβολείς full LED και φώτα ημέρας ολοκληρώνουν τη σχεδιαστική καθαρότητα που θα χαρακτηρίζει όλη την οικογένεια Civic.
Η μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και η λεπτότερη μάσκα προσφέρουν αυξημένη ροή αέρα κατά 13%. Μαζί με ένα αναβαθμισμένο ψυγείο, οι βελτιώσεις αυτές πετυχαίνουν μείωση στη θερμοκρασία του ψυκτικού μέχρι κατά 10 βαθμούς (εσωτερικές δοκιμές της Honda) σε συνθήκες υψηλών απαιτήσεων, όπως στην πίστα. Οι μηχανικοί του Type R επέμειναν και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Παράδειγμα, η ελαφρά μείωση στην εμπρός αεροδυναμική πίεση λόγω μεγαλύτερης εισαγωγής αέρα αντισταθμίστηκε από το ανασχεδιασμένο σπόιλερ, που έγινε ελαφρώς πιο βαθύ και με νέα νεύρα στα άκρα του που οδηγούν τον αέρα προς το εσωτερικό του.
Το 2020 Civic Type R GT θα διατίθεται από το Μάιο 2020.
Η ανάρτηση του 2020 Civic Type R έχει επίσης αναβαθμιστεί με στόχο την ταχύτερη απόκριση και ακρίβεια συμπεριφοράς. Το λογισμικό ελέγχου του Adaptive Damper System αξιολογεί τώρα τις οδικές συνθήκες ταχύτερα, με αποτέλεσμα βελτιωμένες αλλαγές απόσβεσης για καλύτερη απόκριση και ποιότητα κύλισης. Τα πίσω σάιλεντμπλοκ στους κάτω βραχίονες Β έχουν σκληρύνει, αυξάνοντας την αντιστάθμιση πλευρικών φορτίων κατά 8%, ώστε να επιτυγχάνονται καλύτερα χαρακτηριστικά γεωμετρίας στις στροφές. Μπροστά, τα σκληρότερα σάιλεντμπλοκ και οι νέοι κάτω σφαιρικοί σύνδεσμοι υποστηρίζουν την ακριβή κατευθυντικότητα για καλύτερο έλεγχο.
Για μεγαλύτερη απόδοση των φρένων, το ανανεωμένο Civic Type R διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης, με πλευστούς διαιρούμενους εμπρός δίσκους και νέα τακάκια. Τα μέτρα αυτά βελτιώνουν τη θερμική απόδοση περιορίζοντας τη φθορά των φρένων και αυξάνοντας τις σπορ επιδόσεις του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα στην αγωνιστική πίστα. Το πεντάλ φρένου επίσης έχει πιο άμεση αίσθηση χάρη στην μειωμένη κίνηση κατά 15mm πριν την ανάπτυξη της πέδησης. Επιπλέον, το νέο εμπρός σύστημα πέδησης μειώνει το μη αναρτώμενο βάρος κατά περίπου 2.5kg, για καλύτερη συμπεριφορά.
Μέσα στο όχημα, η Honda έχει βελτιώσει τη χρηστικότητα των χειριστηρίων του συστήματος infotainment και κλιματισμού για όλα τα μοντέλα Civic προσθέτοντας φυσικούς διακόπτες και μπουτόν. Η προσθήκη ενός νέου τιμονιού με επένδυση από Alcantara® βελτιώνει τη λαβή, ενώ ένας επιλογέας σχέσεων σε σχήμα σταγόνας, παρόμοιος με προηγούμενων μοντέλων Type R, περιλαμβάνει ένα εσωτερικό αντίβαρο 90g για βελτιωμένη αίσθηση και ακρίβεια αλλαγής. Νέο και για το 2020 model year είναι η προσθήκη του Active Sound Control (ASC) που περιλαμβάνει ανεξάρτητες ρυθμίσεις για τα προγράμματα οδήγησης Sport, +R και Comfort του Type R. Αυτό λειτουργεί μέσω των ηχείων του ηχοσυστήματος και ενισχύει τον ήχο του κινητήρα κατά τη διάρκεια σπορ οδήγησης στα Sport και +R modes, ή τον καθιστά πιο πολιτισμένο στο Comfort mode κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης.