Νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου 8 σχέσεων από την Hyundai

Κοινοποίησε το άρθρο

Ένα ολοκαίνουριο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου DCT με 8 σχέσεις (N DCT) παρουσίασε η Hyundai Motor Company.

Το νέο κιβώτιο Ν DCT εξοπλίζει πλέον το νέο βελτιωμένο 2020 Veloster N που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει συναρπαστική οδηγική απόλαυση διαθέτοντας ένα χειροκίνητο με την ευκολία ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Με το N DCT, το νέο Veloster N μπορεί να επιταχύνει 0-100km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

VIDEO: Σκόνη και καπνός από τη Νεβάδα μέχρι το Λας Βέγκας

0
Δείτε μια απολαυστική ταινία με πρωταγωνιστή τον οδηγό των αγώνων NASCAR, Riley Herbst o οποίος σκορπάει σκόνη και καπνό από τα μονοπάτια της ερήμου...

Τα τελευταία αποτελέσματα του Euro NCAP: Ποια αυτοκίνητα κέρδισαν τα 5 αστέρια

0
Η MERCEDES-BENZ CLA και το MAZDA CX-5 εντυπωσίασαν στις πρόσφατες δοκιμές του Euro NCAP, ο οποίος δίνει μεγάλη προσοχή στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας.   Η ανεξάρτητη...

XPENG: Οι τιμές των πρώτων μοντέλων που ήρθαν στην Ελλάδα

0
Με δύο υπερσύγχρονα, πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα ξεκινά την παρουσία της στην Ελλάδα η XPENG. Δείτε τις τιμές τους.   Πριν από μερικούς μήνες μάθαμε για την...

Το N DCT είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικούς ενεργοποιητές που λειτουργούν τον διπλό συμπλέκτη, παρέχοντας οδηγική άνεση, αποδοτικότητα καυσίμου και το πιο σημαντικό, οδηγική απόλαυση. Σε αντίθεση με ένα κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη, το υγρού τύπου N DCT χρησιμοποιεί λάδι βελτιώνοντας σημαντικά την απόδοση λίπανσης και ψύξης, κάτι που είναι χαρακτηριστικό των εφαρμογών υψηλότερης ροπής.

Volvo Ex30

Το N DCT διαθέτει νέες λειτουργίες όπως η λειτουργία N Grin Shift (NGS) που επιτρέπει την αύξηση της ροπής κατά 7% από 36,0 σε 38,5kgf-m μέσω overboost για 20 δευτερόλεπτα που καθιστά ακόμη πιο γρήγορη την απόκριση και σαφώς προκαλεί το “χαμόγελο του οδηγού”.

Επιπρόσθετα, οι επιλογές N Power Shift (NPS) και N Track Sense Shift (NTS) όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει με περισσότερο από 90% του γκαζιού, προσαρμόζουν τις αλλαγές των σχέσεων ανάλογα με τις συνθήκες όπως ένας επαγγελματίας οδηγός αγωνιστικού αυτοκινήτου για να παρέχουν τη βέλτιστη απόδοση.