Η Hyundai παρουσιάζει το “Prophecy” Concept EV

Κοινοποίησε το άρθρο

Το Prophecy είναι εμπνευσμένο από τα vintage αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1920 και του 1930, με coupe σχεδίαση. Οι χυτές του γραμμές το διαφοροποιούν από τις αιχμηρές γραμμές του 45, του πρωτότυπου αυτοκινήτου της Hyundai που έκανε το ντεμπούτο του στο IAA του 2019. Ωστόσο, όπως και το 45, διαθέτει τη σχεδιαστική γλώσσα των φώτων pixel.

Το δυναμικό σχήμα και η πίσω αεροτομή ενισχύουν την σπορ εμφάνιση του και οι τροχοί με το ελικοειδές σχήμα μειώνουν την αντίσταση στον αέρα. Αυτή η εμφάνιση βασίζεται στην σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MAZDA EZ-6 : Το μελλοντικό (;) ηλεκτρικό 6 (video)

Με αρκετά παραδοσιακά χαρακτηριστικά της MAZDA, αλλά και υπερσύγχρονη τεχνολογία από την Κίνα, το ηλεκτρικό EZ-6 μας φέρνει αρκετά μηνύματα για το μέλλον     Είναι ξεκάθαρο...

F1 : Ο πρώτος οδηγός της AUDI

Ο Nico Hulkenberg είναι ο ένας από τους δύο πιλότους που θα οδηγήσουν τα μονοθέσιά της AUDI στο ξεκίνημά της στη Φόρμουλα-1     Θέλοντας να τονίσει...

Κ.Τ.Ε.Ο. : Πότε περνούν από τεχνικό έλεγχο τα καινούργια οχήματα – Ημερομηνίες

Δείτε μέχρι πότε πρέπει να επισκεφθούν τα Κ.Τ.Ε.Ο. τα καινούργια οχήματα και όσα μεταβιβάστηκαν πρόσφατα         Ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων, όλοι ξέρουμε ότι είναι υποχρεωτικός....

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου αποπνέει άνεση διαθέτοντας σκούρα χρώματα και φυσικά υλικά που θυμίζουν τη φύση, όπου δημιουργούν έναν εντελώς νέο τύπο εμπειρίας στο αυτοκίνητο.

Ένα από τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Prophecy είναι ο μηχανισμός διεύθυνσης. Αντί για ένα τιμόνι τοποθετημένο ψηλά στο ταμπλό μπροστά από τον οδηγό, το Prophecy ελέγχεται από διπλά χειριστήρια (joysticks) που βρίσκονται αριστερά και δεξιά από τον οδηγό: το ένα στην κεντρική κονσόλα και το άλλο στην πόρτα.

Σε συνδυασμό με το ευρύχωρο εσωτερικό, αυτό όχι μόνο επιτρέπει μια πιο άνετη θέση οδήγησης, αλλά ελευθερώνει περισσότερο χώρο στο ταμπλό για άλλα χαρακτηριστικά.

Το 90% των λειτουργιών του οχήματος μπορεί να ελεγχθεί μέσω buttons στα χειριστήρια, οπότε δεν χρειάζεται ο οδηγός να πάρει τα χέρια του από τα χειριστήρια π.χ. για να αλλάξει τη μουσική. Αυτή η εργονομική ρύθμιση είναι γνωστή ως Intuitive Human Interface (Ενστικτώδης Ανθρώπινη Διασύνδεση). Έχει το πλεονέκτημα της αύξησης της ασφάλειας των επιβατών καθώς και της ελευθερίας της όρασης.