
Η Hyundai Motor Company αυξάνει την παγκόσμια αξία της και τη θέση της μάρκας μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, σύμφωνα με τα Best Global Brands 2020 Rankings της Interbrand.
Η έρευνα ανέδειξε ότι η παγκόσμια αξία της Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 1% από έτος σε έτος και ανέρχεται πλέον στα 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια, κατατάσσοντας την μάρκα στην 5η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως.
Παρά τις συνθήκες ύφεσης της αγοράς που προκλήθηκαν από την πανδημία COVID-19. Επίσης, η Hyundai κατατάσσεται ως 36η ισχυρότερη μάρκα του πλανήτη ανάμεσα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
ID. Polo: Αποκάλυψη των χαρακτηριστικών του μελλοντικού ηλεκτρικού VW
Λίγους μήνες πριν την κυκλοφορία του αμιγώς ηλεκτρικού ID. Polo, η VW έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία και τεχνικά χαρακτηριστικά, που υπόσχονται νέα δεδομένα...
LEAPMOTOR C10: Ετοιμοπαράδοτο με μειωμένη τιμή
Το C10, το μεγάλο Plug-in Hybrid μοντέλο της LEAPMOTOR, είναι ετοιμοπαράδοτο, με νέα μειωμένη τιμή και πλουσιότατο εξοπλισμό.
Η LEAPMOTOR παρουσίασε πρόσφατα το νέο Β10,...
BYD Seal 5 DM-i: Το sedan που ταξιδεύει για 1.000 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό –...
Με την τεχνολογία Super Hybrid DM plug-in, το BYD Seal 5 DM-i επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των sedan, χάρη στην άνεσή του, τον πλούσιο βασικό...
Η Hyundai Motor είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που φέτος αύξησε την αξία της μάρκας της, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων που είδαν τις αξίες τους εν μέσω της πανδημίας να μειώνονται.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai Motor βρίσκεται στις κορυφαίες 40 εταιρείες της Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο για έξι συνεχόμενα έτη. Μετά την είσοδό της το 2005 στις 100 κορυφαίες εταιρείες όσον αφορά την αξία της μάρκας, η Hyundai Motor παραμένει στην κορυφή των 100 για 15 συναπτά έτη.



















