EV concept “Prophecy” : Η προφητεία της Hyundai

Κοινοποίησε το άρθρο
Tο νέο EV concept, “Prophecy” (Προφητεία) θα παρουσίαζε η Hyundai Motor Company, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 3 Μαρτίου 2020.
Το νέο EV concept εκφράζει την νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai ενσωματώνοντας μια όμορφη σιλουέτα με έμφαση στις χαλαρές καμπύλες που ρέουν στην πίσω πλευρά και προσφέρουν εξαιρετική αεροδυναμική. Η γραμμή που δημιουργείται στο πίσω μέρος συμπληρώνεται από το ενσωματωμένο σπόιλερ και τα φωτιστικά σώματα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2025: 3ος Αγώνας – Μέγαρα

Με σημαντική παρουσία θεατών και εντυπωσιακό θέαμα ολοκληρώθηκε στα Μέγαρα ο τρίτος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας του 2025.     Ο τρίτος αγώνας του AUTOVISION Hellenic...

Το YANGWANG U9 Xtreme κάνει ρεκόρ γύρου στο Nurburgring (video)

Συνεχίζοντας την κατάρριψη διάφορων ρεκόρ, το «ακραίο» YANGWANG U9 Xtreme των 3.000 ίππων, εντυπωσίασε και στην Πράσινη Κόλαση του Nurburgring.     Μόλις έναν μήνα μετά το...

PEUGEOT E-3008 Dual Motor: Τετρακίνητο με 325 ίππους – Τιμές

Το κορυφαίο PEUGEOT E-3008, το Dual Motor 325 είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και υποσχέσεις για οδηγική απόλαυση.     Η PEUGEOT συνεχίζει...

Το “Prophecy”δεν ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς. Δίνει έμφαση στη διαχρονική ομορφιά που θα αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου” δήλωσε ο κ, SangYup Lee, Head του Hyundai Global Design Center. “Η εικονική του σχεδίαση αποσκοπεί στην επέκταση του σχεδιαστικού φάσματος της Hyundai σε ευρύτερους ορίζοντες.”

Το όνομα “Prophecy” αντικατοπτρίζει τον σκοπό του concept, καθορίζοντας την κατεύθυνση των μελλοντικών σχεδίων της Hyundai, ενώ ταυτόχρονα καθιερώνεται ως η σχεδιαστική απεικόνιση της γκάμας EV της Hyundai.

Το EV concept “Prophecy” θα παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό στις 3 Μαρτίου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (11:45 CEST, Stand 4252 / Hall4). Η Hyundai Motor θα παρουσιάσει τη mid-long στρατηγική της ηλεκτροκίνησης και θα επικεντρωθεί στην ανθρωπότητα πέρα ​​από την τεχνολογία αναδεικνύοντας ότι «Η πραγματική πρόοδος βρίσκεται στον αέρα», η οποία εμπνέεται από το νέο όραμα της μάρκας “Progress for Humanity”.