EV concept “Prophecy” : Η προφητεία της Hyundai

Κοινοποίησε το άρθρο
Tο νέο EV concept, “Prophecy” (Προφητεία) θα παρουσίαζε η Hyundai Motor Company, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 3 Μαρτίου 2020.
Το νέο EV concept εκφράζει την νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai ενσωματώνοντας μια όμορφη σιλουέτα με έμφαση στις χαλαρές καμπύλες που ρέουν στην πίσω πλευρά και προσφέρουν εξαιρετική αεροδυναμική. Η γραμμή που δημιουργείται στο πίσω μέρος συμπληρώνεται από το ενσωματωμένο σπόιλερ και τα φωτιστικά σώματα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ήρθε η DONGFENG: Με μοντέλα για την πόλη και ένα «θηρίο» 1.088 ίππων –...

Η DONGFENG Motor ξεκινά την πορεία της στην ελληνική αγορά έχοντας προσιτά μοντέλα πόλης, πολυτελή SUV, αλλά και ένα «τέρας» 1.088 ίππων.       Η DONGFENG Motor,...

Το νέο αυτοκίνητο του El Kaabi

Με ένα ολοκαίνουργιο OPEL Grandland κυκλοφορεί ο Ayoub El Kaabi.     Ο Ayoub El Kaabi τα δύο χρόνια που βρίσκεται στην Ελλάδα έχει εξελιχθεί στο σημαντικότερο...

VIDEO: Η ιστορία του PAGANI Zonda Tricolore

Δείτε την ιστορία του PAGANI Zonda Tricolore, ενός υπεραυτοκινήτου με επιδόσεις που παραπέμπουν σε μαχητικά αεροσκάφη.       Η Frecce Tricolori είναι η επίσημη αερομεταφερόμενη ομάδα επίδειξης...

Το “Prophecy”δεν ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς. Δίνει έμφαση στη διαχρονική ομορφιά που θα αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου” δήλωσε ο κ, SangYup Lee, Head του Hyundai Global Design Center. “Η εικονική του σχεδίαση αποσκοπεί στην επέκταση του σχεδιαστικού φάσματος της Hyundai σε ευρύτερους ορίζοντες.”

Το όνομα “Prophecy” αντικατοπτρίζει τον σκοπό του concept, καθορίζοντας την κατεύθυνση των μελλοντικών σχεδίων της Hyundai, ενώ ταυτόχρονα καθιερώνεται ως η σχεδιαστική απεικόνιση της γκάμας EV της Hyundai.

Το EV concept “Prophecy” θα παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό στις 3 Μαρτίου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (11:45 CEST, Stand 4252 / Hall4). Η Hyundai Motor θα παρουσιάσει τη mid-long στρατηγική της ηλεκτροκίνησης και θα επικεντρωθεί στην ανθρωπότητα πέρα ​​από την τεχνολογία αναδεικνύοντας ότι «Η πραγματική πρόοδος βρίσκεται στον αέρα», η οποία εμπνέεται από το νέο όραμα της μάρκας “Progress for Humanity”.