EV concept “Prophecy” : Η προφητεία της Hyundai

Κοινοποίησε το άρθρο
Tο νέο EV concept, “Prophecy” (Προφητεία) θα παρουσίαζε η Hyundai Motor Company, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 3 Μαρτίου 2020.
Το νέο EV concept εκφράζει την νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai ενσωματώνοντας μια όμορφη σιλουέτα με έμφαση στις χαλαρές καμπύλες που ρέουν στην πίσω πλευρά και προσφέρουν εξαιρετική αεροδυναμική. Η γραμμή που δημιουργείται στο πίσω μέρος συμπληρώνεται από το ενσωματωμένο σπόιλερ και τα φωτιστικά σώματα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FIAT Grande Panda: Τώρα και με κινητήρα βενζίνης 100 ίππων – Τιμές

Το FIAT Grande Panda με τον κινητήρα βενζίνης 1.2 τούρμπο των 100 ίππων, έρχεται στην Ελλάδα με τιμές που ξεκινούν από 17.000 ευρώ.     Το FIAT...

CITROEN C3 Van: Ο νέος…επαγγελματίας – Τιμές

Με ανανεωμένη σχεδίαση, πλούσιο εξοπλισμό, πρακτικό χώρο φόρτωσης, βενζινοκίνητες και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, το νέο CITROEN C3 Van έχει αρχίσει να κερδίζει τους επαγγελματίες.     Το νέο...

HONDA Dream Drives: Χάρτης με τους κορυφαίους δρόμους για οδήγηση (video)

Ο διαδραστικός χάρτης Dream Drives είναι μια συλλογή με τους κορυφαίους δρόμους για οδήγηση στην Ευρώπη και δημιουργήθηκε για να γιορτάσει το τέλος του...

Το “Prophecy”δεν ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς. Δίνει έμφαση στη διαχρονική ομορφιά που θα αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου” δήλωσε ο κ, SangYup Lee, Head του Hyundai Global Design Center. “Η εικονική του σχεδίαση αποσκοπεί στην επέκταση του σχεδιαστικού φάσματος της Hyundai σε ευρύτερους ορίζοντες.”

Το όνομα “Prophecy” αντικατοπτρίζει τον σκοπό του concept, καθορίζοντας την κατεύθυνση των μελλοντικών σχεδίων της Hyundai, ενώ ταυτόχρονα καθιερώνεται ως η σχεδιαστική απεικόνιση της γκάμας EV της Hyundai.

Το EV concept “Prophecy” θα παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό στις 3 Μαρτίου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (11:45 CEST, Stand 4252 / Hall4). Η Hyundai Motor θα παρουσιάσει τη mid-long στρατηγική της ηλεκτροκίνησης και θα επικεντρωθεί στην ανθρωπότητα πέρα ​​από την τεχνολογία αναδεικνύοντας ότι «Η πραγματική πρόοδος βρίσκεται στον αέρα», η οποία εμπνέεται από το νέο όραμα της μάρκας “Progress for Humanity”.