EV concept “Prophecy” : Η προφητεία της Hyundai

Κοινοποίησε το άρθρο
Tο νέο EV concept, “Prophecy” (Προφητεία) θα παρουσίαζε η Hyundai Motor Company, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 3 Μαρτίου 2020.
Το νέο EV concept εκφράζει την νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai ενσωματώνοντας μια όμορφη σιλουέτα με έμφαση στις χαλαρές καμπύλες που ρέουν στην πίσω πλευρά και προσφέρουν εξαιρετική αεροδυναμική. Η γραμμή που δημιουργείται στο πίσω μέρος συμπληρώνεται από το ενσωματωμένο σπόιλερ και τα φωτιστικά σώματα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ALFA ROMEO 33 Stradale: Δείτε πως δημιουργήθηκε το «όνειρο πάθους» (video)

0
Απολαύστε το μοναδικό τρόπο και το πάθος με τα οποία η ALFA ROMEO κατασκευάζει την 33 Stradale, η οποία σηματοδοτεί την επιστροφή της ιταλικής...

Χριστουγεννιάτικα τραγούδια, ιδανικά για οδήγηση

0
Δείτε ποιες γνωστές Χριστουγεννιάτικες μελωδίες μπορούν να προκαλέσουν περισσότερο άγχος παρά ευθυμία στις εορταστικές μας διαδρομές   Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι τα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια μπορούν να...

Χριστουγεννιάτικα «δώρα» αξίας εκατομμυρίων (video)

0
Δείτε Χριστουγεννιάτικα videos με σπάνια, συλλεκτικά αυτοκίνητα τα οποία χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες των εορταστικών ημερών.     Η Girardo & Co είναι μια εταιρεία, με εγκαταστάσεις...

Το “Prophecy”δεν ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς. Δίνει έμφαση στη διαχρονική ομορφιά που θα αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου” δήλωσε ο κ, SangYup Lee, Head του Hyundai Global Design Center. “Η εικονική του σχεδίαση αποσκοπεί στην επέκταση του σχεδιαστικού φάσματος της Hyundai σε ευρύτερους ορίζοντες.”

Volvo Ex30

Το όνομα “Prophecy” αντικατοπτρίζει τον σκοπό του concept, καθορίζοντας την κατεύθυνση των μελλοντικών σχεδίων της Hyundai, ενώ ταυτόχρονα καθιερώνεται ως η σχεδιαστική απεικόνιση της γκάμας EV της Hyundai.

Το EV concept “Prophecy” θα παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό στις 3 Μαρτίου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (11:45 CEST, Stand 4252 / Hall4). Η Hyundai Motor θα παρουσιάσει τη mid-long στρατηγική της ηλεκτροκίνησης και θα επικεντρωθεί στην ανθρωπότητα πέρα ​​από την τεχνολογία αναδεικνύοντας ότι «Η πραγματική πρόοδος βρίσκεται στον αέρα», η οποία εμπνέεται από το νέο όραμα της μάρκας “Progress for Humanity”.