Ευθύς μετά την επίσημη ανάληψη των δραστηριοτήτων της Jeep στην Ελλάδα στις 15 Απριλίου 2019, η FCA Greece έθεσε σε πλήρη εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πλάνο ανάπτυξης της μάρκας με στόχο εντός μόλις 45 ημερών να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία.
Αναλυτικότερα:
Το Δίκτυο Τεχνικής Εξυπηρέτησης αριθμεί ήδη 6 σημεία (σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Κόρινθο και Ηράκλειο) ενώ έως τις 15 Μαΐου θα έχουν προστεθεί ακόμα 7 (σε Πάτρα, Χανιά, Βόλο, Ρέθυμνο, Κέρκυρα, Κοζάνη, Καρδίτσα).
Το Επίσημο Δίκτυο Διανομέων έως τις 15 Μαΐου θα αριθμεί 11 σημεία πωλήσεων στις ανωτέρω περιοχές με δυνατότητα πλήρους παρουσίασης των μοντέλων της μάρκας.
Το σύστημα παραγγελιών νέων αυτοκινήτων και το ανανεωμένο επίσημο site της μάρκας (www.jeep.gr) θα ενεργοποιηθούν έως τις 24 Μαΐου.
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της FCA Greece (800 11 500 800 από σταθερό χωρίς χρέωση, 2109988542 με αστική χρέωση καθώς και η ηλεκτρονική διεύθυνση Customer ServicesGreece@fcagroup.com) είναι στη διάθεση των κατόχων αυτοκινήτων Jeep αλλά και υποψηφίων πελατών, για κάθε σχετική πληροφορία ή διευκρίνιση.
Η FCA Greece ενεργώντας άμεσα, με υπευθυνότητα και απρόσκοπτη προσήλωση για την ομαλή μετάβαση της Jeepστη νέα εποχή, υλοποιεί το στρατηγικό της σχεδιασμό για την άρτια ανάπτυξη της μάρκας σε διάστημα μόλις 6 εβδομάδων από την ανάληψη της, επίδοση ρεκόρ για τα δεδομένα της Ελληνικής αγοράς.