Η Kia Motors Corporation χορήγησε για πρώτη φορά τους τελικούς του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος League of Legends 2019, που διοργανώθηκαν στην Αθήνα, παρουσιάζοντας τα δημοφιλή της οχήματα και αποκαλύπτοντας διαφημίσεις που έχουν στόχο να κερδίσουν τις καρδιές εκατομμυρίων ευρωπαίων οπαδών των ηλεκτρονικών αθλημάτων.
Ως επίσημος εταίρος του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος League of Legends (LEC) στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών από τις 7 έως 8 Σεπτεμβρίου, η Kia Motors παρουσίασε τα ολοκαίνουργια μοντέλα Ceed και Sportage καθώς και τα βίντεο “Driving Your Game – Kia-LEC” και “The Perfect Intro – Η τέλεια εισαγωγή”.
Τα δύο διαφημιστικά βίντεο, που είναι διαθέσιμα και στο YouTube, προβάλλονταν από την κεντρική οθόνη του σταδίου. Το “Driving Your Game” παρουσιάζει το Kia Stinger, το ολοκαίνουργιο e-Niro και τα νέα Kia Sportage, Ceed και Stonic. Το “The Perfect Intro” – που δημιουργήθηκε ως η επίσημη ταινία του τέλους της σεζόν για το LEC – παρουσιάζει το Kia Stinger και διανέμεται μέσα από διάφορα κανάλια κοινωνικών μέσων.
Τα Ceed και Sportage – και τα δύο στα επίσημα χρώματα και γραφικά του LEC – εμφανίζονταν δίπλα στο ραδιοφωνικό booth.
Ο αριθμός των οπαδών των esports παγκοσμίως εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 422 εκατομμύρια άτομα το 2019, από 281 εκατομμύρια το 2016, και αναμένεται να ξεπεράσει τα 600 εκατομμύρια μέχρι το 2023. Παρόλο που οι οργανωμένοι διαγωνισμοί online και offline αποτελούν από καιρό μέρος της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών, έγιναν σημαντικοί όταν το live streaming (ζωντανή ροή) έγινε κυρίαρχη δύναμη σε όλο τον κόσμο. Τη δεκαετία του 2010, το esports έχει γίνει ένας σημαντικός παράγοντας της βιομηχανίας, με πολλούς προγραμματιστές παιχνιδιών να σχεδιάζουν ενεργά παιχνίδια προσαρμοσμένα στον επαγγελματικό τομέα των esports.
Το φετινό τουρνουά σηματοδότησε την πρώτη χορηγία της Kia στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα League of Legends, όπου οι καλύτερες ομάδες της Ευρώπης ανταγωνίζονται για να σηκώσουν το τρόπαιο LEC και να εξασφαλίσουν την παρουσία τους στο Worlds 2019. Στο τελικό φιλοξενήθηκε και το δεύτερο LEC Fan Festival, στο οποίο οι επισκέπτες μπορούσαν να λάβουν μέρος σε μια σειρά από συναρπαστικές δραστηριότητες, όπως το cosplay καθώς και σε συναντήσεις με τους αγαπημένους τους επαγγελματίες.
Στο LEC, η Kia Motors είχε δημιουργήσει και μια ζώνη παιχνιδιών, όπου οι οπαδοί μπορούσαν να παίξουν ένα ψηφιακό παιχνίδι με τα Sportage και Ceed, καθώς και μια ζώνη φωτογραφίας όπου μπορούσαν να τραβήξουν φωτογραφίες και να κερδίσουν διάφορα βραβεία. Περίπου 10.000 άτομα συμμετείχαν στους διήμερους τελικούς και 600.000 άνθρωποι από όλο τον κόσμο παρακολούθησαν τις αναμετρήσεις.