Η Ευρώπη “εκτόξευσε” τις πωλήσεις της Kia Motors το 2018

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Kia Motors πέτυχε νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2018 στην Ευρώπη (494.304 μονάδες) καθώς και την 10η συνεχή χρονιά ανάπτυξής της, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association)*.

Τα αποτελέσματα ολόκληρου του έτους δείχνουν μια αύξηση 4,7% για την Κορεατική εταιρεία, που αποτελεί το μεγαλύτερο ιστορικά ποσοστό αύξησης που έχει επιτευχθεί μέχρι σήμερα. Την τελευταία δεκαετία οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Kia έχουν υπερδιπλασιαστεί – το 2008 η μάρκα είχε πουλήσει 238.643 μονάδες που αντιστοιχούν στο 1,6% του συνόλου των ταξινομήσεων στην ήπειρο.

Η παρουσίαση μια ανταγωνιστικής γκάμας crossover και εξηλεκτρισμένων κινητήρων τα τελευταία δύο χρόνια ενίσχυσε περαιτέρω την αύξηση των πωλήσεων της Kia και αυτό παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς.

36,0% αύξηση των πωλήσεων εξηλεκτρισμένων οχημάτων 

Οι πωλήσεις των υβριδικών, plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων της Kia έφτασαν το 2018 τις 58.029 μονάδες και αυξήθηκαν περισσότερο από το 1/3 σε σύγκριση με το 2017. Τα αυτοκίνητα με εξελιγμένα συστήματα μετάδοσης αντιπροσωπεύουν πλέον το 1/8 (11,7%) των πωλήσεων της Kia στην Ευρώπη.

Το crossover Niro έγινε το 2018 το 5ο πιο επιτυχημένο μοντέλο της Kia, μιας και οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 33,6% στις 45.255 μονάδες – 34.642 υβριδικά και 9.951 plug-in υβριδικά. Η γκάμα του Niro διευρύνθηκε στα τέλη του 2018 με το πλήρως ηλεκτρικό e-Niro, 662 μονάδες του οποίου πουλήθηκαν σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, όπου η διάθεσή του ξεκίνησε στις αρχές του Δεκεμβρίου.

Το τελευταίο ημερολογιακό έτος που ήταν διαθέσιμο το πλήρως ηλεκτρικό Soul EV σημείωσε με 6.401 μονάδες (+12% σε σχέση με την περσινή χρονιά) τις υψηλότερες πωλήσεις του. Για πρώτη μάλιστα φορά το ηλεκτρικό μοντέλο (EV) ξεπέρασε τις συνολικές πωλήσεις των εκδόσεων βενζίνης και πετρελαίου του Soul. To Optima Plug-in Hybrid – διαθέσιμο ως Sedan και Sportswagon σημείωσε πωλήσεις ρεκόρ (4.573 μονάδες, +49.1% σε σχέση με την περασμένη χρονιά), ενώ το Sportage EcoDynamics+, που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2018 και κινείται από ένα  υβριδικό (mild hybrid) σύστημα 48 Volt πρόσθεσε άλλες 1.799 μονάδες.

Το 2019 θα δούμε την παρουσίαση μιας νέας γκάμας  υβριδικών και plug-in hybrid υβριδικών μοντέλων της Kia, καθώς και την πρεμιέρα του νέου πλήρως ηλεκτρικού Soul.

Δυνατή εκκίνηση για τις πωλήσεις το νέου Ceed, οι πωλήσεις του νέου ProCeed  που ξεκίνησαν τον Ιανουάριο 

Δυναμικά ξεκίνησαν οι πωλήσεις των νέων Kia Ceed και Ceed Sportswagon, με 24,531 ταξινομήσεις σε όλη την Ευρώπη από τη στιγμή που ξεκίνησαν οι παραδόσεις τους το δεύτερο εξάμηνο του 2018. Οι συνολικές πωλήσεις του Ceed το 2018 (περιλαμβάνονται και αυτές της γκάμας του cee’d, η παραγωγή του οποίου ολοκληρώθηκε) έφτασαν τις 75.479 μονάδες, από 72.105 το 2017. Οι πωλήσεις των νέων Ceed GT, Ceed GT Line και ProCeed ξεκινούν αυτόν τον μήνα και θα ενισχύσουν τη θέση του Ceed τόσο στην κατηγορία όσο και ως το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας στην Ευρώπη μετά το Sportage (125.266 μονάδες το 2018).

Σημαντική αύξηση των πωλήσεων για Stonic και Picanto

Το Picanto ενίσχυσε τη θέση του ως το τρίτο πιο δημοφιλές μοντέλο της Kia στην Ευρώπη καθώς προστέθηκε στη γκάμα του τόσο η crossover έκδοση  X-Line όσο και ο κινητήρας 1.0 T-GDi (turbocharged gasoline direct injection) των 100 ίππων. Οι πωλήσεις του Picanto αυξήθηκαν κατά 19,3% σε σχέση με πέρυσι, στις 75.315 μονάδες.

Από την έναρξη των παραδόσεών του στα τέλη του 2017 το compact crossover Kia Stonic  προκαλεί με την εμφάνισή του  τους Ευρωπαίους πελάτες. Έτσι, πέρυσι πουλήθηκαν συνολικά 55.742 μονάδες, γεγονός που το καθιστά ήδη από την πρώτη χρονιά της παρουσίας του, το 4ο πιο δημοφιλές μοντέλο της Kia.

Να αναφέρουμε επίσης ότι το 2018 ήταν η πρώτη πλήρης χρονιά πωλήσεων του ισχυρού Stinger fastback sports sedan,  3.853 μονάδες του οποίου πουλήθηκαν στην Ευρώπη.

Για την Ελλάδα: Η Kia αύξησε το μερίδιό της κατά 92% κατακτώντας το 2,7% της Ελληνικής αγοράς.

Το Picanto κατέκτησε μερίδιο 8,3% στην κατηγορία Α, σημειώνοντας αύξηση 176%  ενώ το Stonic κατέκτησε μερίδιο 5,4% στην κατηγορία των B SUV κερδίζοντας από την πρώτη παρουσίασή του την προτίμηση των καταναλωτών.

Το Sportage σημείωσε αύξηση μεριδίου κατά 36% πρωταγωνιστώντας στην κατηγορία των C SUV αποτελώντας το 3ο πιο δημοφιλές μοντέλο της Kia σηματοδοτώντας τη μεγάλη αποδοχή  που υπάρχει στα SUV μοντέλα της μάρκας.

Χρειάζεται να υπογραμμίσουμε επίσης τη συνεχιζόμενη ζήτηση στις εκδόσεις  που διαφέρουν εμφανισιακά και οδηγικά όπως οι εκδόσεις GT Line που αποτελούν σταθερά το 30% της προτίμησης των καταναλωτών(1 στα 3 μοντέλα Kia που πωλούνται είναι GT Line).