Με «ελληνικό» όνομα η νέα, ιταλική LANCIA

Κοινοποίησε το άρθρο

Ένα ακόμα όνομα της ελληνικής αλφαβήτου, μετά το Ypsilon, θα χρησιμοποιήσει η LANCIA στο επόμενο μοντέλο που ετοιμάζει.

 

H LANCIA βρίσκεται πλέον στο δρόμο της επιστροφής της. Αρχικά μας ξεσήκωσε με το εντυπωσιακό πρωτότυπο Pu+Ra HPE. Μετά αποκάλυψε το πρώτο μοντέλο παραγωγής, της νέας της εποχής. Το Ypsilon.

Με το οποίο επιστρέφει και στην αγωνιστική δράση. Γιατί με την έκδοση Rally 4 HF ουσιαστικά αναβίωσε και το εμβληματικό τμήμα Lancia Corse.

Τώρα ετοιμάζει το επόμενο μοντέλο της…γκάμας της. Το οποίο θα λέγεται Gamma.

Ένα όνομα με ιστορία. Αφού χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά το 1919 στη LANCIA 20 HP του 1910.

Σε εκδόσεις Berlina αλλά και Coupe η LANCIA διατήρησε το μοντέλο Gamma μέχρι το 1980.

Το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε και εξελίσσεται στην Ιταλία. Θα παραχθεί μάλιστα στο εργοστάσιο της Stellantis στο Μέλφι. Σηματοδοτώντας την επιστροφή της LANCIA εκεί που κατασκευαζόταν η δεύτερη γενιά του Ypsilon, μεταξύ 1995 και 2003.

Το εργοστάσιο του Μέλφι, που βρίσκεται κοντά στη Νάπολη, στην περιοχή Μπαζιλικάτα, στο νοτιοανατολικό άκρο της χώρας είναι ένα σύμβολο της ιταλικής τεχνολογικής καινοτομίας. Και από το 1994 αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της ιταλικής και, όχι μόνο, αυτοκινητοβιομηχανίας. Εκεί μάλιστα κατασκευάζονται, μεταξύ άλλων, τα JEEP Compass και Renegade.

Στις πολυενεργειακές εγκαταστάσεις του εργοστασίου, το 2026 αναμένεται να αρχίσει να κατασκευάζεται και το νέο LANCIA Gamma.

Η απόφαση για την παραγωγή του νέου Gamma στο Μέλφι αντανακλά στη δέσμευση της Stellantis για την προώθηση προϊόντων ιταλικής κατασκευής. Αποφεύγοντας έτσι τα…παρατράγουδα που αντιμετώπισε με την ALFA ROMEO Junior. Που αρχικά λεγόταν Milano, αλλά δεν κατασκευάζεται στην Ιταλία. Αλλά στην Πολωνία.

Το Gamma πάντως αντιπροσωπεύει ένα ακόμη βήμα προς την αναγέννηση της LANCIA. Η οποία επιστρέφει στην Ευρώπη με ένα δίκτυο περισσότερων από 70 αντιπροσωπειών σε έξι χώρες αρχικά. Συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, του Βελγίου και της Ισπανίας.

 

Πώς η Lancia ξεκίνησε να χρησιμοποιεί Ελληνικά γράμματα για τα μοντέλα της ;

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

BYD Atto 3 2025 : Διακριτική ανανέωση – Τιμές

Το επιτυχημένο BYD Atto 3 ανανεώνεται στα σημεία, με σημαντικές αναβαθμίσεις στην τεχνολογία και επιλεκτικές στη σχεδίαση.     Το BYD Atto 3 είναι το κορυφαίο, σε...

VOLVO EX30 με όφελος έως 10.000 ευρώ

Η επιδότηση ηλεκτροκίνησης της VOLVO προσφέρει σημαντικό όφελος σε όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με το EX30 να έχει αρχική τιμή κάτω από 30.000 ευρώ.     Η...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)

Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.     Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...

FORD Puma Gen-E: Σε «αναγκάζει» να το οδηγήσεις

Τελικά έφτασε η ημέρα που μπαίνεις σε ένα ηλεκτρικό FORD, το οδηγείς με όποιον τρόπο θέλεις και αυτό σου αφήνει μια αίσθηση ST!       Του Ηλία...

Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3

Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.     Η Stellantis ανακοίνωσε...

ALFA ROMEO Junior Intensa: Νέα πλουσιότερη έκδοση – Τιμές

Intensa λέγεται η νέα ειδική έκδοση εξοπλισμού της ALFA ROMEO Junior, η οποία ξεκίνησε να διατίθεται στην ελληνική αγορά.     Η ALFA ROMEO Junior ενισχύεται με...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Άπιαστος ο Tanak με το HYUNDAI(video)

Ταχύτατος, αλάνθαστος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τη φθορά των ελαστικών, ο Ott Tanak έφερε, αγχωμένος στο τέλος, το HYUNDAI i20N πρώτο στον τερματισμό του...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Αντέχει ο Tanak, παραμονεύει ο Ogier (video)

Το Ράλι Ακρόπολις έδειξε τον σκληρό του χαρακτήρα και το Σάββατο ταλαιπωρώντας ανθρώπους και μηχανές. Εκτός από τους Tanak και Ogier που δείχνουν να...