Πώς η Lancia ξεκίνησε να χρησιμοποιεί Ελληνικά γράμματα για τα μοντέλα της ;

Κοινοποίησε το άρθρο
lancia

Τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα, όλες οι Lancia χαρακτηρίζονταν από το όνομα της μάρκας και την ιπποδύναμη αναφοράς, όπως για παράδειγμα: 12 HP, 18/24 HP, 20/30 HP, 25/35 HP. Όμως το 1919 ήρθε μια έμπνευση που θα άλλαζε την ιστορία της μάρκας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Νέα CUPRA Leon και Formentor : Σχεδιαστικό άλμα

Η CUPRA παρουσίασε τα ανανεωμένα Formentor και Leon, τα οποία έχουν επανασχεδιαστεί και βελτιωθεί με σκοπό να συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων τους     Η...

HYUNDAI Bayon 2024 : «Έξυπνος» εκσυγχρονισμός – Τιμές

Νέα εμφάνιση, έξυπνα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας, αλλά και ανανεωμένο εσωτερικό με σύγχρονες τεχνολογίες διαθέτει πλέον το HYUNDAI Bayon     To HYUNDAI Bayon είναι ένα από...

MG EXE 181 με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο (video)

  Το ηλεκτρικό πρωτότυπο hypercar EXE181 της MG Motor, συνδέει το ένδοξο παρελθόν με το μέλλον της μάρκας, έχοντας ως κύριο στόχο να σπάσει τα...

Ο Vincenzo Lancia θέλησε να δώσει μια πιο δυνατή ταυτότητα στις δημιουργίες του και ακολουθώντας την πρόταση του αδερφού του, Giovanni, ενός καθηγητή κλασσικής παιδείας, επέλεξε τα γράμματα του Ελληνικού αλφάβητου.

Το πρώτο μοντέλο που ακολούθησε αυτή την ιδέα ήταν η Lancia Kappa του 1919. Μια επαναστατική ιδέα που οδήγησε στη μετονομασία και παλαιότερων μοντέλων και έτσι η 12 HP ονομάστηκε “Alpha”, το μοντέλο του 1909, Beta, του 1910, Gamma, του 1911, Delta, φτάνοντας τελικά μέχρι την Lambda του 1922.

Εκείνη την περίοδο, το τελευταίο μοντέλο που χρησιμοποίησε Ελληνικό γράμμα για την ονομασία του ήταν το πρωτότυπο “Dilambda” που αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης το 1929.

Το Fiat Group απέκτησε τη Lancia το φθινόπωρο του 1969 και άνοιξε μια νέα σελίδα στην ιστορία της μάρκας. Αποφασίστηκε η επιστροφή στο αρχικό λογότυπο, αλλά και η χρησιμοποίηση και πάλι των γραμμάτων από το Ελληνικό αλφάβητο.

Το πρώτο αυτοκίνητο της αλλαγής ήταν η Beta του 1972, ακολούθησε η Gamma του 1976 και στη συνέχεια το 1979 η Delta.

Η έμπνευση από τους κλασσικούς χρόνους συνεχίστηκε με τις Prisma (1982), τη Thema (1984) και τις Thesis και Phedra (2002) και βέβαια το Υ, το απόλυτο best seller της μάρκας με περισσότερες από 3 εκατομμύρια πωλήσεις, 4 γενιές και 35 χρόνια ιστορίας.