Με σπορ χαρακτηριστικά και πλουσιότερο εξοπλισμό έρχεται η ανανεωμένη έκδοση του MAZDA 2.
Το MAZDA 2 συμπληρώνει 20 χρόνια από την πρώτη παρουσίασή του και το…γιορτάζει με μια ανανέωση. Τα βασικά χαρακτηριστικά του γνωστού μοντέλου παραμένουν, έχοντας τώρα πιο…νεανικά στοιχεία εξωτερικού σχεδιασμού, αναβαθμισμένη εσωτερική επένδυση, δύο νέα χρώματα εξωτερικού αμαξώματος, καθώς και δύο νέες ειδικές εκδόσεις.
Το MAZDA 2 του 2023 προσφέρεται με νέα διακοσμητικά στοιχεία στο ταμπλό οργάνων και στις απολήξεις του εξαερισμού, νέες επενδύσεις θυρών, ανανεωμένη ταπετσαρία και περισσότερα χαρακτηριστικά βασικού εξοπλισμού.
Η έκδοση Center Line διαθέτει φωτιστικά σώματα LED με σύστημα πλύσης προβολέων, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, Cruise Control, A/C, χειριστήρια στο τιμόνι, Bluetooth, DAB ραδιόφωνο, 6 ηχεία και κεντρική οθόνη 8 ιντσών. Έχει επίσης το σύστημα Mazda Connect που πλέον υποστηρίζει Android Auto™ και ασύρματο Apple CarPlay® .
Η έκδοση Exclusive Line, επιπλέον, εμπλουτίζεται με ζάντες αλουμινίου 16΄΄, περισσότερα συστήματα ασφαλείας, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρα βροχής-φώτων, θερμαινόμενο τιμόνι, καθρέφτη με αυτόματη μείωση της έντασης του φωτός και άλλα στοιχεία εξοπλισμού.
Δύο νέες εκδόσεις προστίθενται στην γκάμα του μικρού MAZDA. H Homura και η Homura Aka. Ξεχωρίζουν για τον σπορ χαρακτήρα τους, αφού προσφέρονται με μαύρες ζάντες αλουμινίου 16΄΄, μαύρη εσωτερική επένδυση με κόκκινες ραφές, μαύρα καλύμματα καθρεφτών, μαύρη κεραία shark fin, κυψελώδη εμπρός γρίλια με κόκκινες λεπτομέρειες και άλλα χαρακτηριστικά.
Τα επίπεδα εξοπλισμού συμπληρώνουν τα δύο πακέτα που προσφέρονται κατ’ επιλογήν, το πακέτο άνεσης (Convenience Pack) και το πακέτο υποβοήθησης του οδηγού (Driver Assistance Pack).
Το ανανεωμένο MAZDA 2 διαθέτει και νέα χρώματα, τα Aero Grey και Air Steam Blue, αυξάνοντας τις χρωματικές επιλογές στις έντεκα.
Σημαντική είναι ακόμα η αναβάθμιση και στο σύστημα της ανάρτησης.
Η ενσωμάτωση των πιο πρόσφατων τεχνολογιών της MAZDA στη μπροστινή ανάρτηση με γόνατα McPherson και στην πίσω ανάρτηση με αντιστρεπτική δοκό, εξασφαλίζουν την προοδευτικότητα των χειρισμών και την οδηγική άνεση σε υψηλότερο επίπεδο.
Τόσο τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των μπροστινών και των πίσω αμορτισέρ, όσο και η σχεδίαση της βαλβίδας, είναι βελτιστοποιημένα.
Αυτά τα χαρακτηριστικά αυξάνουν τη δύναμη απόσβεσης σε χαμηλή ταχύτητα, κατά την κίνηση σε ομαλό οδόστρωμα, ενώ μειώνουν τη δύναμη απόσβεσης στις υψηλές ταχύτητες, όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανώμαλο δρόμο.
Αξιοσημείωτη είναι και η παρουσία του αναβαθμισμένου συστήματος G- Vectoring Control Plus.
Το οποίο ενισχύει την ευστάθεια σε σχέση με τη λειτουργία του GVC, μέσω του συμβατικού κινητήρα, χρησιμοποιώντας τα φρένα για να προσθέσει τον άμεσο έλεγχο της ροπής περιστροφής στον κάθετο άξονα.
Καθώς ο οδηγός βγαίνει από μία στροφή επιστρέφοντας το τιμόνι στην ευθεία, το GVC Plus εφαρμόζει μια ελαφριά δύναμη πέδησης στους εξωτερικούς τροχούς, παρέχοντας ένα ποσοστό ροπής αντιστάθμισης, που βοηθά στην επαναφορά του αυτοκινήτου στην ευθεία. Εκτός από τη βελτίωση του χειρισμού σε ελιγμούς αποφυγής έκτακτης ανάγκης, το GVC Plus προσφέρει μια αίσθηση ασφαλείας στον έλεγχο, κατά την αλλαγή λωρίδας σε υψηλές ταχύτητες.
Αναβαθμισμένο είναι επίσης και το επίπεδο ηχομόνωσης στην καμπίνα.
Η έρευνα της MAZDA 2 για το Noise Vibration Harshness (NVH) οδήγησε σε μια μοναδική προσέγγιση στον έλεγχο του ήχου που εισέρχεται στην καμπίνα. Η παχιά επένδυση της οροφής, η χρήση παχύτερης τσιμούχας στην πίσω πόρτα, και υλικού απορρόφησης κραδασμών στο εσωτερικό των πίσω φτερών, μεγιστοποιούν την απορρόφηση του θορύβου. Όλες αυτές οι βελτιώσεις ελαχιστοποιούν την είσοδο των θορύβων και αυξάνουν την άνεση και τη χαρά της οδήγησης.
Σημαντικός, στον τομέα της άνεσης, είναι και ο σχεδιασμός των μπροστινών καθισμάτων. Ο οποίος στηρίζεται στο γεγονός ότι όταν ο άνθρωπος περπατάει και η λεκάνη είναι όρθια, το σώμα διαθέτει την εγγενή ικανότητα να διατηρεί την ισορροπία του και να κρατά σταθερό το κεφάλι.
Αυτό ενσωματώθηκε στη μελέτη της MAZDA για να συνδυάσει την άνεση στην οδήγηση με τη σωστή θέση του σώματος. Για να επιτευχθεί αυτό, η καλά ρυθμισμένη εσωτερική δομή του καθίσματος διαθέτει βελτιστοποιημένα ελατήρια, υιοθέτηση ελατηρίων στρέψης που εμποδίζουν την βύθιση του σώματος του επιβάτη, και υλικά που βελτιώνουν την πλευρική στήριξη, καθώς και την υιοθέτηση γεμίσματος με αφρώδη πολυουρεθάνη μεγάλης πυκνότητας που κρατούν τη λεκάνη όρθια, καθιστώντας εύκολη τη διατήρηση αυτής της στάσης.
Το νέο MAZDA 2 διατίθεται με κινητήρες Skyactiv 1.5 με 75, 90 και 115 ίππους. Πρόκειται για τις εκδόσεις:
Skyactiv G 75 hp 6MT
e-Skyactiv G 90 hp 6MT / με σύστημα Mild Hybrid
Skyactiv G90 hp 6AT
e-Skyactiv G 115hp 6MT / με σύστημα Mild Hybrid
Οι εκδόσεις e-Skyactiv G90 και e-Skyactiv G115 με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είναι εφοδιασμένες με το σύστημα Mazda Mild Hybrid, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν ελεύθερα στο δακτύλιο και να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.
Το MAZDA 2 κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και προσφέρεται με 6 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης. Οι τιμές ξεκινούν από 16.511 ευρώ και αναλυτικά μπορείτε να τις δείτε εδώ: Mazda2 2023 pricelist