McLAREN GTS: «Kαθημερινό» supercar

Κοινοποίησε το άρθρο

Η McLAREN GTS είναι ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε ενθουσιώδεις οδηγούς, που τους αρέσει η δυναμική οδήγηση, αλλά συχνά αναζητούν και πιο χαλαρά ταξίδια.

 

«Η νέα GTS προσφέρει έναν απαράμιλλο συνδυασμό δυναμικής οδήγησης και απόδοσης της McLAREN, με φινέτσα και πρακτικότητα. Όταν θέλετε μια πραγματική εμπειρία οδήγησης σούπερ αυτοκινήτου, η GTS το προσφέρει αυτό. Όταν θέλετε να χαλαρώσετε σε ένα μεγαλύτερο ταξίδι ή με αποσκευές για ένα Σαββατοκύριακο μακριά, η GTS είναι ο ιδανικός σύντροφος. Αυτό είναι ένα αυτοκίνητο που είναι πιστό στο αγωνιστικό DNA της McLAREN αλλά με πολλαπλά επίπεδα ικανοτήτων.»

Αυτά δήλωσε ο Michael Leiters, Διευθύνων Σύμβουλος της McLaren Automotive, θέλοντας να μας δείξει τι προσφέρει το καινούργιο μοντέλο της φίρμας. Που ουσιαστικά πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση της GT, την οποία και αντικαθιστά.

Διατηρώντας τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές της GT, η νέα McLAREN GTS έχει κάποιες νέες αισθητικές πινελιές, που της δίνουν ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα.

Στο μπροστινό μέρος υπάρχει νέος προφυλακτήρας, ενώ οι εισαγωγές αέρα είναι μεγαλύτερες και πιο έντονες. Τα…πτερύγια της εισαγωγής μάλιστα, μπορούν να επιλεγούν και από γυαλιστερά ανθρακονήματα, παραπέμποντας στο αγωνιστικό DNA της φίρμας.

Κάτι που ισχύει, για τους αεραγωγούς των πίσω φτερών, αλλά και για άλλες λεπτομέρειες όπως οι πλαϊνές ποδιές και οι καθρέπτες. Η μεγάλη πίσω αεροτομή και οι διπλές εξατμίσεις συμπληρώνουν την εικόνα του συγκεκριμένου supercar.

Η GTS έχει στηθεί στο μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα MonoCell II-T, το οποίο διαθέτει ισχυρή, εξαιρετικά ελαφριά κατασκευή και την ακαμψία που απαιτεί ένα υπεραυτοκίνητο McLAREN με τον κινητήρα στο κέντρο.

Για την επιπλέον εξοικονόμηση βάρους, η σύνθετη οροφή είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένες ίνες άνθρακα. Αυτές οι επιλογές ήταν καθοριστικές για να επιτρέψουν στη GTS να προσφέρει μια συναρπαστική, εμπειρία οδήγησης, χωρίς υποβάθμιση στην ποιότητα κύλισης ή περιττό θόρυβο, σκληρότητα και κραδασμούς.

Με μόλις 1.520 κιλά η GTS είναι το ελαφρύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του και έχει την καλύτερη αναλογία ισχύος προς βάρος στην κατηγορία, 418 ίππους ανά τόνο.

Άλλωστε η ισχύς του twin-turbo κινητήρα V8 των 4.0 λίτρων έχει αυξηθεί στους 635 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. Οι επιπλέον 15 ίπποι, προέρχονται από την αυξημένη ροπή του στροφαλοφόρου άξονα χάρη στην πιο επιθετική φάση της καύσης και τον αναθεωρημένο χρονισμό ανάφλεξης.

Με ενεργοποιημένη τη λειτουργία ελέγχου εκκίνησης, η GTS επιταχύνει τα 0 -100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και τα 0-200 χλμ./ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητά της φτάνει τα 326 χλμ./ώρα.

Το νέο μοντέλο της McLAREN, διαθέτει κιβώτιο SSG επτά ταχυτήτων που παρέχει ομαλές και γρήγορες αλλαγές στην προεπιλεγμένη λειτουργία Comfort. Όταν ο οδηγός είναι πιο…ανήσυχος, μέσω του Active Dynamics Panel, μπορεί να επιλέξει ακόμη δύο τρόπους οδήγησης. Την Sport και την Track.

Εκεί είναι ταχύτερες και πιο…επιθετικές οι αλλαγές ταχυτήτων, μεγιστοποιώντας την απόδοση του κιβωτίου, με ελάχιστη απώλεια ροπής μεταξύ των αλλαγών. Ο χειροκίνητος έλεγχος των αλλαγών ταχυτήτων είναι δυνατός χρησιμοποιώντας τα χειριστήρια που είναι τοποθετημένα στο τιμόνι, σε οποιοδήποτε από τα προγράμματα οδήγησης.

Η ρύθμιση του ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος διεύθυνσης και η στάνταρ ανάρτηση που διαθέτει προσαρμοζόμενη απόσβεση με προληπτικό έλεγχο απόσβεσης, συμπληρώνουν τον αγωνιστικό εξοπλισμό της GTS.

Η McLAREN GTS είναι εξοπλισμένη με κεραμικούς δίσκους φρένων 390 χλστ. μπροστά και 380 πίσω, με ελαφριές δαγκάνες αλουμινίου έξι εμβόλων, τετραπίστονες πίσω. Το σύστημα πέδησης προσφέρει εντυπωσιακή αίσθηση και είναι ικανό να σταματήσει το αυτοκίνητο από ταχύτητα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 32 μέτρα.

Η GTS υπόσχεται και ευχάριστες αστικές μετακινήσεις, έχοντας εξαιρετική ορατότητα. Η μεγάλη γυάλινη πίσω πόρτα, οι γυάλινες κολόνες C και τα μεγάλα πίσω παράθυρα εξασφαλίζουν πρώτης τάξεως όραση και προς τα πίσω. Επιπλέον, η απόσταση των 110 χλστ. από το έδαφος, μπορεί, σε μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα, να αυξηθεί στα 130 χρησιμοποιώντας τη λειτουργία ανύψωσης οχήματος!

Στα μεγάλα ταξίδια πάντως, δεν θα χρειαστεί να…θυσιαστούν αποσκευές, αφού ο πίσω χώρος αποσκευών είναι 420 λίτρων. Καλύπτεται μάλιστα από μια γυάλινη πίσω πόρτα, η οποία λειτουργεί ηλεκτρικά.

Άλλα 150 λίτρα διαθέτει ο εμπρός χώρος αποσκευών. Κάτι που σημαίνει, ότι με 570 λίτρα χώρο αποσκευών, η McLAREN GTS συναγωνίζεται και αρκετά SUV στον συγκεκριμένο τομέα.

Σπορ χαρακτηριστικά και πολυτέλεια διαθέτει και το εσωτερικό. Μεταξύ άλλων υπάρχουν γυαλισμένοι διακόπτες και χειριστήρια από αλουμίνιο παντού. Στο μαύρο περίβλημα της οθόνης infotainment, στον επιλογέα ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα, στα περιβλήματα εξαερισμού και στους διακόπτες των παραθύρων.

Στο βασικό εξοπλισμό ανήκουν τα καθίσματα Comfort, που είναι επενδυμένα με δερμάτινη επένδυση Nappa μαζί με ένα δερμάτινο τιμόνι.
Η ψηφιακή οθόνη οργάνων 10,25 ιντσών, με τα ευκρινή γραφικά της, παρέχει σαφή εικόνα των σημαντικών πληροφοριών του οδηγού, όπως η ταχύτητα, η επιλογή ταχύτητας και οι στροφές του κινητήρα. Παράλληλα έχει ενσωματωμένο και το σύστημα πλοήγησης.
Υπάρχει ακόμα μια κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το οποίο διαθέτει 10πύρηνο επεξεργαστή.

Στη δημιουργία της κατάλληλης…ατμόσφαιρας συμβάλει και το…εξαχρωμικό σύστημα φωτισμού. Το φυσικό φως που προσφέρει η γυάλινη πανοραμική οροφή, περνάει από ένα ηλεκτροχρωμικό τζάμι, το οποίο αντικαθιστά την τυπική σύνθετη γυαλιστερή οροφή από ανθρακονήματα.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα πέντε επίπεδα μετάδοσης του φωτός, με το πάτημα ενός κουμπιού. Στην πιο σκοτεινή της θέση, η οροφή παρέχει επίπεδο μετάδοσης φωτός 0,6%.

Αν μετά από όλα αυτά, σας απασχολεί το θέμα των εγγυήσεων, πριν πάρετε την απόφαση να παραγγείλετε τη McLAREN GTS, σας ενημερώνουμε ότι συνοδεύεται από τριετή εγγύηση οχήματος με απεριόριστα χιλιόμετρα, τριετή εγγύηση βαφής και δέκα χρόνια εγγύηση κατά της διάτρησης.

Αν βέβαια πληρώσετε κάτι…παραπάνω, μπορείτε να εξασφαλίσετε εγγύηση μέχρι και 12 χρόνια. Τα 3 πρώτα χρόνια πάντως, τα σέρβις στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της McLAREN είναι δωρεάν…

Η τιμή της McLAREN GTS δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί, αλλά σίγουρα θα βρίσκεται πάνω από τα περίπου 190.00 ευρώ που κοστίζει η GT του 2023. Μπορείτε πάντως ήδη να την παραγγείλετε εδώ. Ίσως έτσι εξασφαλίσετε και κάποια έκπτωση. Ή έστω κάποιο δώρο, όπως τα πατάκια…

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ενεργοί αερόσακοι φτέρνας

Ενεργοί αερόσακοι φτέρνας υπόσχονται μεγαλύτερη ασφάλεια για τα πόδια και αποτελεσματικότερη προστασία από τους αερόσακους γονάτων.     Οι αερόσακοι ξεκίνησαν αρχικά από τα τιμόνια και στη...

HONDA: «Γατοκαθίσματα» με Catnip (video)

Μια νέα φιλική προς τις γάτες τεχνολογία της HONDA, υπόσχεται ήρεμες μετακινήσεις για τα κατοικίδια, αλλά και για τους οδηγούς.     Έχοντας παράδοση στις φιλικές για...

FORD Capri: Οι επιλογές εκδόσεων και εξοπλισμού των πρώτων αγοραστών

Τα πρώτα, σύγχρονα FORD Capri βγήκαν από το εργοστάσιο της FORD στη Γερμανία και κατευθύνονται προς τις αντιπροσωπείες σε όλη την Ευρώπη.       «Το νέο αμιγώς...

Drifting με 3 εκατομμύρια στον πάγο (video)

Δείτε μια σπάνια και πανάκριβη FERRARI F40 LM να χορεύει στον πάγο.         Η FERRARI F40 είναι ίσως το διασημότερο μοντέλο της ιταλικής φίρμας. Πρόκειται για...

LEAPMOTOR C10 με νέα, μειωμένη τιμή

Μια νέα προωθητική ενέργεια κάνει πιο προσιτό το C10, το μεγάλο SUV της LEAPMOTOR.       Το LEAPMOTOR C10 αποτελεί ένα από τα καινούργια, στην ελληνική αγορά,...

Ανάβαση Ριτσώνας 2025

Πολλές συμμετοχές, πολυάριθμοι θεατές και θέαμα με εντυπωσιακούς χρόνους ήταν τα χαρακτηριστικά της Ανάβαση Ριτσώνας 2025.     Με την περίφημη Ανάβαση της Ριτσώνας ξεκίνησε το Πανελλήνιο...

Ήρθε η DONGFENG: Με μοντέλα για την πόλη και ένα «θηρίο» 1.088 ίππων –...

Η DONGFENG Motor ξεκινά την πορεία της στην ελληνική αγορά έχοντας προσιτά μοντέλα πόλης, πολυτελή SUV, αλλά και ένα «τέρας» 1.088 ίππων.       Η DONGFENG Motor,...

Το νέο αυτοκίνητο του El Kaabi

Με ένα ολοκαίνουργιο OPEL Grandland κυκλοφορεί ο Ayoub El Kaabi.     Ο Ayoub El Kaabi τα δύο χρόνια που βρίσκεται στην Ελλάδα έχει εξελιχθεί στο σημαντικότερο...