Mercedes-Benz Actros : Έφερε την επανάσταση πριν 25 χρόνια

Κοινοποίησε το άρθρο
Mercedes-Benz Actros

Στα τέλη Σεπτεμβρίου του 1996, η Mercedes-Benz παρουσίασε ένα νέο φορτηγό στην κατηγορία βαρέων επαγγελματικών οχημάτων το Mercedes-Benz Actros

Το Mercedes-Benz Actros ήταν το πρώτο φορτηγό που εξοπλίστηκε με δισκόφρενα και ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης (EBS).

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το νέο δίκτυο των MERCEDES-BENZ και SMART

Δείτε το νέο δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Διανομέων και Επισκευαστών της Star Automotive Ελλάς.     Αλλάζει εικόνα η…οικογένεια της MERCEDES-BENZ στη χώρα μας. Γιατί η Star Automotive...

RIMAC Nevera R: Ρεκόρ «εξωπραγματικής» επιτάχυνσης

Η RIMAC Nevera R με τελική ταχύτητα πάνω από 430 χλμ./ώρα επιτάχυνε από 0 σε 100χλμ.ώρα σε 1,72 δευτερόλεπτα.     Η RIMAC είναι μια εταιρεία από...

FORD Puma Sound Edition: «Πάρτι» εξοπλισμού – Τιμές

Η έκδοση Sound Edition του FORD Puma διαθέτει πλουσιότατο εξοπλισμό, αλλά και ένα ηχοσύστημα κατάλληλο για… πάρτι.     Διευρύνοντας ακόμα περισσότερο την γκάμα της η FORD,...

Ο συνδυασμός των δύο έκανε το Actros το ασφαλέστερο όχημα στην κατηγορία του. Επιπλέον, πρωτοποριακές τεχνολογίες, όπως τα συστήματα «Telligent», βελτίωσαν σημαντικά την αποδοτικότητα.

Volvo

Μεταξύ άλλων, τα διαστήματα μεταξύ συντηρήσεων διπλασιάστηκαν σε διάρκεια, η κατανάλωση καυσίμου μειώθηκε κατά τρία έως επτά τοις εκατό, ανάλογα με τον τομέα χρήσης, και το ωφέλιμο φορτίο αυξήθηκε κατά έως και 400 κιλά. Αξιόλογη ήταν επίσης η βελτίωση της ασφάλειας και της άνεσης.

Χάρη στο σύστημα πέδησης Telligent με δισκόφρενα, για παράδειγμα, κατέστη δυνατή η μείωση της απόστασης πέδησης όταν το κινείται το Actros με ταχύτητα 85 km/h κατά το μήκος του συρμού.

Οι μηχανικοί σχεδιασμού έδωσαν επίσης μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια: ένας νέος τύπος επένδυσης των φτερών μείωσε αξιόπιστα το πιτσίλισμα κατά την οδήγηση στη βροχή.

Επίσης, βελτιώθηκε η φιλικότητα προς το περιβάλλον χάρη στους εξελιγμένους, αποδοτικότερους κινητήρες V και τον εκσυχρονισμό της διαδικασίας παραγωγής, όπως η μείωση σχεδόν 50% της απαιτούμενης ενέργειας κατά τη συναρμολόγηση του οχήματος.

Οι νέες καμπίνες παρείχαν στους επιβαίνοντες έως και 47 % περισσότερο χώρο στο εσωτερικό και σχεδιάστηκαν για να καλύπτουν τις ιδιαίτερες ανάγκες του οδηγού.

Οι καμπίνες έγιναν επίσης πιο ασφαλείς – είχαν υποβληθεί σε μία τεράστια γκάμα δοκιμών σύγκρουσης τόσο σε προσομοίωση όσο και σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Οι αερόσακοι και τα καθίσματα με ενσωματωμένο εντατήρα ζώνης ασφαλείας ήταν επίσης νεωτερικά στοιχεία.

Κάθε νέο μοντέλο Actros αναδεικνύεται σε «Φορτηγό της χρονιάς» (“Truck of the year”) και εξακολουθεί να πρωτοπορεί μέχρι σήμερα στον τομέα της ασφάλειας.