Ταχύτερο και ισχυρότερο από ποτέ: το νέο MINI John Cooper Works GP

    Κοινοποίησε το άρθρο

    Η Βρετανική premium μάρκα ανακοίνωσε τη νέα έκδοση του μικρού σπορ αυτοκινήτου της που θα κυκλοφορήσει το 2020 – τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με 220 kW/300 hp και αγωνιστική τεχνολογία John Cooper Works υπόσχονται μία νέα διάσταση επιδόσεων και διασκεδαστικής οδήγησης.

    Όταν η συντομογραφία ‘GP’ συνδυαστεί με μοντέλο ΜΙΝΙ, τότε ο ενθουσιασμός των φίλων της Βρετανικής πολυτελούς μάρκας γίνεται πιο έντονος. Και επειδή το ‘John Cooper Works’ αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του ‘τίτλου’, δημιουργείται άμεσα η προσδοκία για ένα πολύ ξεχωριστό μοντέλο. Αυτό έρχεται να επιβεβαιωθεί την επόμενη χρονιά όπου το νέο MINI John Cooper Works GP, θα κατακτήσει τους δρόμους όλου του κόσμου, και παράλληλα την καρδιά και το μυαλό ενός κοινού που λατρεύει τις επιδόσεις. Η νέα έκδοση του κορυφαίου αθλητή της γκάμας χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο κινητήρα που αποδίδει πάνω από 220 kW/300 hp με τεχνολογία MINI TwinPower Turbo που το κάνει το ταχύτερο και ισχυρότερο MINI όλων των εποχών με έγκριση τύπου για το δρόμο. Το λανσάρισμά του στην αγορά θα απαιτήσει επίσης γρήγορες αποφάσεις: το νέο MINI John Cooper Works GP θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό μόλις 3.000 αντιτύπων.

    Όποιος έχει την ευκαιρία να καθίσει στο τιμόνι ενός από αυτά τα αποκλειστικά, πανίσχυρα σπορ αυτοκίνητα, μπορεί να προσβλέπει σε μία γνήσια διασκεδαστική οδήγηση και απαράμιλλη οδηγική αίσθηση. Αυτή ήταν η υπόσχεση που δόθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο του 2017, όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το MINI John Cooper Works GP Concept με άκρως συναισθηματική εμφάνιση. Μεγάλες εμπρός και πίσω ποδιές, μία εντυπωσιακή αεροτομή οροφής και εκτενής χρήση υλικών ελαφρού βάρους δεν άφηναν καμία αμφιβολία για τις σπορ φιλοδοξίες του πρωτοτύπου.

    Η εξέλιξη του νέου MINI John Cooper Works GP για τη μαζική παραγωγή μπαίνει τώρα σε μία κρίσιμη φάση – και συγκεκριμένα στην αγωνιστική πίστα, όπου τις επόμενες εβδομάδες θα δοκιμαστεί ολόκληρο το αυτοκίνητο. Βασισμένη στην τεχνογνωσία ‘John Cooper Works’, η ανάρτηση που εξελίχθηκε ειδικά γι’ αυτό το μοντέλο θα προσαρμοστεί με ακρίβεια στην τεράστια ιπποδύναμη του νέου κινητήρα. Σχεδιασμένα με ακρίβεια αεροδυναμικά χαρακτηριστικά και βελτιστοποιημένο βάρος συνδυάζονται με ανάλογη τεχνολογία κίνησης και ανάρτησης και συνθέτουν ένα  βέλτιστο συνολικό πακέτο για συναρπαστικές επιδόσεις.

    Η στοχευμένη εφαρμογή αγωνιστικής τεχνολογίας και τεχνογνωσίας θέτει τις βάσεις για νέα επιτεύγματα στη μάχη με το χρονόμετρο. Σημείο αναφοράς εδώ είναι ο κορυφαίος αθλητής της τελευταίας γενιάς MINI. Ο χρονομετρημένος γύρος στην πίστα Nürburgring-Nordschleife που πέτυχε το προηγούμενο μοντέλο MINI John Cooper Works GP ήταν 8:23 λεπτά – ταχύτερο από οποιοδήποτε σπορ αυτοκίνητο υψηλότερων κατηγοριών. Στην πραγματικότητα, το MINI έχει παράδοση στο να αφήνει πίσω τους θεωρητικά ανώτερους αντιπάλους του. Στα χέρια του σχεδιαστή της Formula 1, John Cooper, το κλασικό Mini ωρίμασε και έγινε ένα μικρό αλλά γρήγορο αγωνιστικό όχημα  που αντιμετώπισε επάξια πολλούς δυνατούς παίκτες στο χώρο τους – αρκεί να θυμηθούμε τους τρεις θριάμβους στο Ράλι Μόντε Κάρλο.

    Στο νέο MINI John Cooper Works GP τα σπορ γονίδια MINI έχουν εξελιχθεί με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός ανώτερου αγωνιστικού αυτοκινήτου – στην πραγματικότητα, ενσαρκώνει αυτή την ιδέα στην πιο ακραία μορφή της. Ο προκάτοχός του κατασκευάστηκε σε περιορισμένο αριθμό των 2.000 αντιτύπων, όπως και το MINI Cooper S με John Cooper Works GP Kit που κυκλοφόρησε το 2006. Από τότε και τα δύο έχουν γίνει περιζήτητα συλλεκτικά είδη. Και το νέο μοντέλο αναμένεται με αγωνία αυτή τη στιγμή από τους φίλους των μαρκών MINI και John Cooper Works.

    «Το ταχύτερο MINI στην ιστορία της μάρκας μας – που τώρα χρονολογείται εδώ και 60 χρόνια – αποτελεί μία έκφραση γνήσιου αγωνιστικού πάθους», δήλωσε ο Thomas Giuliani, Αντιπρόεδρος Διαχείρισης Προϊόντος και Λανσαρίσματος. «Γνωρίζουμε όλοι καλά την τεράστια γοητεία που ασκεί το MINI John Cooper Works GP, όχι μόνο από τις άκρως θετικές αντιδράσεις απέναντι στο πρωτότυπο αυτοκίνητο αλλά και από την εμπειρία του παρελθόντος: και η αλήθεια είναι ότι όλα τα προηγούμενα μοντέλα εξαντλήθηκαν πριν καν το επίσημο λανσάρισμά τους στην αγορά».