Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) παρουσίασε τη νέα γενιά του crossover SUV MITSUBISHI ENGELBERG TOURER σε παγκόσμια πρεμιέρα στην 89η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης
Το Engelberg είναι ένα διάσημο χειμερινό θέρετρο στην κεντρική Ελβετία που προσφέρει εντυπωσιακά πανοραμικά τοπία και ταυτόχρονα φημίζεται για τις οργανωμένες πίστες αλλά και τις διαδρομές-πρόκληση στο απάτητο χιόνι (off-piste) για freestyle σκι και snowboard.
Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER είναι ένα 4WD plug-in υβριδικό EV (PHEV) με δύο μοτέρ (Twin Motor). Όπως αρμόζει στο όνομα Engelberg Tourer, προσφέρει υψηλές επιδόσεις από το σύστημα κίνησης που επιτρέπουν στον οδηγό να απολαμβάνει την οδήγηση σε όλες τις καιρικές συνθήκες, ή σε οποιαδήποτε επιφάνεια του δρόμου με αυτοπεποίθηση. Αυτό συνδυάζεται με μεγάλη αυτονομία – κλασικό χαρακτηριστικό PHEV -και παρέχει τη δυνατότητα για ταξίδια εκτός πόλης χωρίς υποδομή φόρτισης. Η άριστη διάταξη χώρων συνδυάζει χωρητικότητα για επιβάτες με μία ποικιλία αποθηκευτικών χώρων, ώστε να μπορούν η οικογένεια και οι φίλοι να περνούν ευχάριστα μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους. Επίσης διεγείρει την περιέργεια οδηγού και επιβατών και τη διάθεση για περιπέτεια, προκαλώντας τους να ταξιδέψουν ακόμα πιο μακριά και να βιώσουν νέες εμπειρίες.
Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER, όπως υποδηλώνει τα όνομά του και είναι ιδανικό για το χειμερινό θέρετρο, έχει σχεδιαστεί σαν ένα κομψό και λειτουργικό crossover SUV παντός εδάφους. Το στυλ του αμαξώματος εκφράζει δύναμη και αξιοπιστία που του επιτρέπει να ανταπεξέρχεται σε κάθε είδους οδικές συνθήκες. Το εσωτερικό προσφέρει μια ευρύχωρη καμπίνα ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν με άνεση το ταξίδι ενώ τα επίπεδα ποιότητας και λειτουργικότητας προδίδουν προσοχή στη λεπτομέρεια. Χαρακτηριστικά που υποδηλώνουν τα προσόντα ενός SUV για ένα πιο δραστήριο lifestyle περιλαμβάνουν φώτα ομίχλης τοποθετημένα σε μία μπαγκαζιέρα οροφής με αυτόματο άνοιγμα/κλείσιμο και ποδιές στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες.
Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER είναι εφοδιασμένο με το Twin Motor PHEV της MMC που εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε στο Outlander PHEV, και το εξελίσσει προσθέτοντας τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και τετρακίνησης νέας γενιάς. Επιπλέον, ο συνδυασμός του συστήματος PHEV με συνδεμένες τεχνολογίες σημαίνει ότι το MITSUBISHI ENGELBERG TOURERμπορεί να οδηγείται σε όλες τις καιρικές συνθήκες και σε όλους τους τύπους δρόμων με μεγάλη αυτοπεποίθηση.
Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER χρησιμοποιεί ένα σύστημα PHEV που αρμόζει σε κορυφαίο crossover SUV επόμενης γενιάς. Η μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία τοποθετείται κάτω από το δάπεδο στη μέση του οχήματος. Χρησιμοποιεί το σύστημα Twin Motor της MMC, με πολύ ισχυρά και αποδοτικά μοτέρ μπροστά και πίσω, προσφέροντας όμως τεράστιο χώρο στην καμπίνα που μπορεί να φιλοξενήσει τρεις σειρές καθισμάτων.
Ο βενζινοκινητήρας 2.4L είναι σχεδιασμένος για το σύστημα PHEV. Σε σειριακό υβριδικό πρόγραμμα, ο κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια υψηλής ισχύος και πετυχαίνει υψηλό βαθμό ανάκτησης ενέργειας, ενώ ο μεγαλύτερος κυβισμός επιτρέπει πιο αθόρυβη λειτουργία και καλύτερη χιλιομετρική απόδοση. Εκτός από την υψηλότερη απόδοση του ίδιου του συστήματος PHEV, το MITSUBISHI ENGELBERG TOURERχρησιμοποιεί τεχνολογίες μείωσης κατανάλωσης, όπως οι ενεργές γρίλιες μάσκας που κλείνουν, περιορίζοντας την αντίσταση.
Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER έχει ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 70km (κύκλος WLTP), και με πλήρως φορτισμένη μπαταρία και γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου έχει συνολική αυτονομία πάνω από 700km (WLTP). Αυτό σημαίνει ότι οδηγός και επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν την κλασική, ομαλή και αθόρυβη λειτουργία ενός EV για ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα.
Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER χρησιμοποιεί σύστημα Twin Motor full-time 4WD της MMC με ισχυρούς και αποδοτικούς ηλεκτροκινητήρες για τον εμπρός και πίσω άξονα, επιστρατεύοντας την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε με τη σειρά Lancer Evolution, ενώ χρησιμοποιεί Active Yaw Control (AYC*2) για να προσαρμόσει την κατανομή ροπής μεταξύ των εμπρός τροχών. Αυτοί συνδυάζονται με το σύστημα ελέγχου συμπεριφοράς του οχήματος της MMC, Super All-Wheel Control (S-AWC), που βελτιώνει σημαντικά τις δυναμικές επιδόσεις – επιτάχυνση, είσοδο σε στροφή, φρενάρισμα – ελέγχοντας την πίεση πέδησης σε κάθε τροχό (Anti-lock Braking System, ABS) και την ισχύ των εμπρός και πίσω μοτέρ (Active Stability Control, ASC*3).