Κακές γλώσσες λένε πως η Mitsubishi έχασε αυτό το “κάτι” που χρειάζεται μια αυτοκινητοβιομηχανία για να κατασκευάζει πετυχημένα sports car ή έστω ένα αυτοκίνητο με sport χαρακτήρα. Η απάντηση ήρθε από τον Rob Lindley, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Mitsubishi του Ηνωμένου Βασιλείου σε συνέντευξη που έδωσε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. «Η Mitsubishi εστιάζει πλέον στα SUV, τα crossover, την τετρακίνηση και στις εναλλακτικές τεχνολογίες καυσίμων. Η Mitsubishi δοκίμασε διάφορα εγχειρήματα από το Spacestar μέχρι τα Evo μη έχοντας καθαρή και συγκεκριμένη εστίαση. Με 1.2 εκ. αυτοκίνητα παγκοσμίως δεν θεωρείται μεγάλος παίκτης, έτσι η προσπάθεια να έχεις μια αξιοπρεπής παρουσία σε κάθε κατηγορία ακολουθώντας τις τάσεις είναι οικονομικά μη βιώσιμο».