Το MITSUBISHI ASX ή RVR ή Outlander Sport όπως λέγεται σε ορισμένες αγορές, είναι ένα ακόμα «νέο» μοντέλο της MITSUBISHI Motors, το οποίο κάτι…μας θυμίζει.
Όπως το νέο Colt, που σας παρουσίασε πρόσφατα το gonews.gr και δεν κρύβει τη συγγένειά του με το RENAULT Clio, έτσι και το ASX, παραπέμπει στο Capture.
Το ASX παρουσιάστηκε πρώτη φορά στην Ευρώπη το 2010. Αλλά τώρα είναι βασισμένο στην πλατφόρμα Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance CMF-B.
Το συμπαγές αυτό SUV, φυσικά είναι ένα δημιούργημα της RENAULT, ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά. Και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της γαλλικής φίρμας στη Βαγιαδολίδ στην Ισπανία.
Αν και δεν κρύβει τη γαλλική του ταυτότητα, το ΑSX διαθέτει κάποιες μικρές διαφορετικές σχεδιαστικές πινελιές, που πάντως του δίνουν ένα δυναμικό στυλ.
Όπως και για το Colt, οι άνθρωποι της μάρκας, υποστηρίζουν ότι ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία Dynamic Shield της Mitsubishi Motors! Για να το λένε, κάτι θα ξέρουν. Εκτός και αν τους…αντιγράφει η RENAULT.
Η νέα γενιά του SX διαθέτει μια μεγάλη γκάμα επιλογών μετάδοσης κίνησης. Ξεχωρίζει το plug-in υβριδικό (PHEV) μοντέλο με βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας εναλλάκτης-μίζα και ένας κύριος κινητήρας), ένα αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών και 10,5 kWh μπαταρία.
Το πλήρες υβριδικό μοντέλο (HEV) αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών και μια μπαταρία 1,3 kWh.
Το ήπιο υβριδικό μοντέλο συνδυάζει έναν turbo άμεσου ψεκασμού 1,3 λίτρων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Υπάρχει βέβαια και έκδοση με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου και χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Στο ευρύχωρο εσωτερικό, το γαλλικό…άρωμα διατηρείται. Ένα Smartphone-link Display Audio βρίσκεται στο κέντρο του πίνακα οργάνων. Το σύστημα Multi-Sense, που ελέγχεται μέσω του SDA, επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τη λειτουργία οδήγησης που ταιριάζει καλύτερα στις προτιμήσεις του.
Επιπλέον, διατίθενται προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως η τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης μονής λωρίδας MI-PILOT για αυτοκινητόδρομους, η οποία ενσωματώνει το Adaptive Cruise Control (ACC) και το Lane Centering Assist (LCA), για την υποστήριξη της ασφαλούς οδήγησης.