Πρώτη επαφή με το Mitsubishi Outlander PHEV

Κοινοποίησε το άρθρο

Για τη Mitsubishi Motors Corporation (MMC), η ηλεκτροκίνηση έχει ενταχθεί στη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρίας, ήδη από τον Οκτώβριο του 1966, με την ίδρυση ενός R&D τομέα ηλεκτροκίνησης. Απαντώντας στις νέες τάσεις της αγοράς, το σημερινό Νέο (MY19) Outlander PHEV είναι το τελευταίο μιας μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρικών οχημάτων και 4WD SUV της Mitsubishi.

Με πωλήσεις 200,000 Outlander PHEVs σε όλο τον κόσμο από το 2013, η Mitsubishi Motors έχει χτίσει μία ισχυρή παρουσία στην αγορά σε μία νέα κατηγορία και έχει ενισχύσει το SUV προφίλ της Μάρκας.

Πέντε χρόνια μετά την παρουσίαση και διανύοντας ήδη το κρίσιμο ΜΥ19, το Outlander PHEV θεωρείται η νέα ναυαρχίδα Μάρκας της MMC – ένα επιτυχημένο αυτοκίνητο που αναμένεται να εδραιώσει την κυριαρχία του μοντέλου στην αγορά, απαντώντας παράλληλα στις απαιτήσεις των πελατών και συμμορφούμενο με νέους περιβαλλοντικούς κανόνες.

Τρία Προγράμματα Οδήγησης (Drive modes)

Υπενθυμίζουμε ότι το Outlander PHEV προσφέρει τρία Drive Modes, και όλα ενεργοποιούνται αυτόματα από το PHEV Operating System και όλα προσφέρουν μόνιμη ηλεκτρική τετρακίνηση:

  • «Pure EV Mode » (μέχρι 135 km/h – όπου είναι νόμιμο)
    • Το όχημα κινείται από τα Εμπρός & Πίσω Μοτέρ
    • Ενέργεια τροφοδοτείται από τη μπαταρία

  • « Series Hybrid Mode»
    • Το αυτοκίνητο εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την ισχύ των Εμπρός & Πίσω Μοτέρ
    • Ο κινητήρας ενεργοποιείται ως Γεννήτρια, για φόρτιση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού
    • Το πρόγραμμα ενεργοποιείται αυτόματα – για 3-10 λεπτά το μέγιστο.
      • Με ταχύτητα πάνω από 135 km/h (όπου επιτρέπεται από το νόμο)
      • Ξαφνική απαίτηση ισχύος (πάνω από 60 kW)
      • Υπόλοιπη φόρτιση κάτω από 23%
    • Στόχος, η επιστροφή στο Pure EV Mode όσο πιο συχνά/σύντομα είναι δυνατόν
    • Ο κινητήρας ενεργοποιείται επίσης με ακρίβεια & αυτόματα για τη διατήρηση του καταλύτη σε βέλτιστη κατάσταση + μετά από 89 ημέρες λειτουργίας μόνο με ηλεκτρισμό για προστασίας του συστήματος ψεκασμού καυσίμου.

  • « Parallel Hybrid Mode »
    • Ο κινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς (μέσω του Multi-Mode εμπρός άξονα)
    • Το Εμπρός Μοτέρ υποστηρίζει τον Κινητήρα + το Πίσω Μοτέρ εξακολουθεί να κινεί τους πίσω τροχούς
    • Το πρόγραμμα αυτό ενεργοποιείται αυτόματα μετά τα 135 km/h
    • Στόχος του συστήματος η επιστροφή στο Series hybrid Mode (ή Pure EV Mode κάτω από τα 135 km/h) όσο πιο συχνά/σύντομα είναι δυνατόν
    • Ο κινητήρας επίσης ενεργοποιείται για φόρτιση μέσω της Γεννήτριας, χρησιμοποιώντας την περίσσεια ροπή

Σύστημα κίνησης “PHEV 2.0”

Διατηρώντας τη βασική του διάταξη, του σύστημα κίνησης PHEV έχει υποστεί μία ολοκληρωμένη εξέλιξη “2.0” σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών – κάποιες αλλαγές είναι επαναστατικές:

  • Νέος βενζινοκινητήρας 2.4 κύκλου Atkinson
    • Αν και σπάνια χρησιμοποιείται στην αυτοκινητοβιομηχανία – και προορίζεται ως επί το πλείστον για υβριδικά ή plug-in υβριδικά οχήματα – η αρχή λειτουργίας του κινητήρα κύκλου Atkinson ο οποίος επιτρέπει καλύτερη απόδοση θερμικής ενέργειας από τους παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης κύκλου Otto.
  • Όταν συνδυάζεται με τον υψηλότερο κυβισμό του βενζινοκινητήρα 2.4 του MY19, το τελικό αποτέλεσμα είναι υψηλότερη ροπή (κυρίως στις χαμηλές στροφές), βελτιωμένα χαρακτηριστικά NVH, καλύτερες επιταχύνσεις (κυρίως στις χαμηλές και μεσαίες στροφές) και συνολική βελτιωμένη κατανάλωση/μειωμένες εκπομπές CO2:

 

 

(Ευρωπαϊκές προδιαγραφές)

 

MY18 Outlander PHEV

 

Νέο (MY19) Outlander PHEV

 

 

Ισχύς κινητήρα (kW/ps)

 

89/121@4,500rpm

 

 

99/135@4.500rpm

Ροπή κινητήρα (Nm)190@4.500rpm211@4.500rpm