HONDA CRF300 RALLY : Αύξηση ευχαρίστησης

Κοινοποίησε το άρθρο
HONDA CRF300 RALLY

HONDA CRF300 RALLY : Αύξηση ευχαρίστησης. Μία μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού διπλής προσωπικότητας καλύπτει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων

Για το 2021, η HONDA CRF300 RALLY κάνει το ντεμπούτο της δίπλα στην CRF300L. Ελαφρύτερη, ισχυρότερη και καλύτερα εξοπλισμένη για ταξίδια περιπέτειας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LIVE TV: Goodwood Festival of Speed 2025

Παρακολουθείστε live το Goodwood Festival of Speed του 2025.     Το Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood αναμένεται να είναι φέτος ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα στην 30χρονη...

Το νέο δίκτυο των MERCEDES-BENZ και SMART

Δείτε το νέο δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Διανομέων και Επισκευαστών της Star Automotive Ελλάς.     Αλλάζει εικόνα η…οικογένεια της MERCEDES-BENZ στη χώρα μας. Γιατί η Star Automotive...

RIMAC Nevera R: Ρεκόρ «εξωπραγματικής» επιτάχυνσης

Η RIMAC Nevera R με τελική ταχύτητα πάνω από 430 χλμ./ώρα επιτάχυνε από 0 σε 100χλμ.ώρα σε 1,72 δευτερόλεπτα.     Η RIMAC είναι μια εταιρεία από...

 

Volvo

Ο νέος κινητήρας 286 κ.εκ. της CRF300L αποδίδει 10% υψηλότερη ισχύ 20,1kW (27,3 Ps) στις 8.500 σ.α.λ., και 18% περισσότερη ροπή 26,6Nm στις 6.500 σ.α.λ.

Ο εκκεντροφόρος εισαγωγής έχει επανασχεδιαστεί όπως και το σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής για ισχυρότερη ροπή και ισχύ στις μεσαίες στροφές.

Οι σχέσεις 1-5 προσφέρουν πιο πυκνή κλιμάκωση, για βελτιωμένη απόκριση, ενώ η 6η σχέση είναι μακρύτερη για μεγαλύτερη άνεση σε ταχύτητες ταξιδιού.

Ένας υδραυλικός, μονόδρομος συμπλέκτης (assist/slipper) ελέγχει τώρα των πίσω τροχό στα απότομα κατεβάσματα και χαρίζει 20% ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα.

HONDA CRF300 RALLY

Το επανασχεδιασμένο, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το αλουμινένιο ψαλίδι και η κάτω πλάκα πιρουνιού έχουν μειώσει το βάρος κατά 4 κιλά συνολικά, εξασφαλίζοντας διαφορετικά χαρακτηριστικά στρεπτικής ακαμψίας, με αποτέλεσμα καλύτερη αίσθηση και πληροφορία για τον αναβάτη.

Η γεωμετρία του τιμονιού προσαρμόστηκε ανάλογα ενώ η διαδρομή του πιρουνιού έχει αυξηθεί κατά 10 mm.

Η νέα, αιχμηρή σιλουέτα της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 12,8L και άνετη φαρδιά σέλα, ασύμμετρο διπλό προβολέα LED και νέα ευανάγνωστη οθόνη LCD με μαύρες ενδείξεις σε λευκό φόντο.

Βελτιωμένη είναι και η θέση οδήγησης για ελαφρύτερη αίσθηση στο τιμόνι που είναι απαραίτητη σε συνθήκες εκτός δρόμου, αλλά και χρήσιμη στους δρόμους της πόλης.