HONDA CRF300 RALLY : Αύξηση ευχαρίστησης

Κοινοποίησε το άρθρο
HONDA CRF300 RALLY

HONDA CRF300 RALLY : Αύξηση ευχαρίστησης. Μία μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού διπλής προσωπικότητας καλύπτει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων

Για το 2021, η HONDA CRF300 RALLY κάνει το ντεμπούτο της δίπλα στην CRF300L. Ελαφρύτερη, ισχυρότερη και καλύτερα εξοπλισμένη για ταξίδια περιπέτειας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές

Ένα SKODA Elroq, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.     Η SKODA, ακολουθώντας τον ηλεκτρικό μονόδρομο που ωθείται...

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

 

Ο νέος κινητήρας 286 κ.εκ. της CRF300L αποδίδει 10% υψηλότερη ισχύ 20,1kW (27,3 Ps) στις 8.500 σ.α.λ., και 18% περισσότερη ροπή 26,6Nm στις 6.500 σ.α.λ.

Ο εκκεντροφόρος εισαγωγής έχει επανασχεδιαστεί όπως και το σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής για ισχυρότερη ροπή και ισχύ στις μεσαίες στροφές.

Οι σχέσεις 1-5 προσφέρουν πιο πυκνή κλιμάκωση, για βελτιωμένη απόκριση, ενώ η 6η σχέση είναι μακρύτερη για μεγαλύτερη άνεση σε ταχύτητες ταξιδιού.

Ένας υδραυλικός, μονόδρομος συμπλέκτης (assist/slipper) ελέγχει τώρα των πίσω τροχό στα απότομα κατεβάσματα και χαρίζει 20% ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα.

HONDA CRF300 RALLY

Το επανασχεδιασμένο, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το αλουμινένιο ψαλίδι και η κάτω πλάκα πιρουνιού έχουν μειώσει το βάρος κατά 4 κιλά συνολικά, εξασφαλίζοντας διαφορετικά χαρακτηριστικά στρεπτικής ακαμψίας, με αποτέλεσμα καλύτερη αίσθηση και πληροφορία για τον αναβάτη.

Η γεωμετρία του τιμονιού προσαρμόστηκε ανάλογα ενώ η διαδρομή του πιρουνιού έχει αυξηθεί κατά 10 mm.

Η νέα, αιχμηρή σιλουέτα της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 12,8L και άνετη φαρδιά σέλα, ασύμμετρο διπλό προβολέα LED και νέα ευανάγνωστη οθόνη LCD με μαύρες ενδείξεις σε λευκό φόντο.

Βελτιωμένη είναι και η θέση οδήγησης για ελαφρύτερη αίσθηση στο τιμόνι που είναι απαραίτητη σε συνθήκες εκτός δρόμου, αλλά και χρήσιμη στους δρόμους της πόλης.