Μετά από εκτενή ανανέωση, το SH300i προσφέρει τώρα πιο άμεση επιτάχυνση, βελτιωμένη απόδοση, καλύτερη ορατότητα λόγω εξελιγμένης σχεδίασης και πλήρη λειτουργικότητα φώτων LED.
Το νέο SH300i βασίζεται στη δοκιμασμένη συνταγή SH και διαθέτει νέο, ατσάλινο πλαίσιο με ελαφρώς μακρύτερο μεταξόνιο που αυξάνει τη χωρητικότητα κάτω από τη σέλα – χωράει ένα full-face κράνος- διατηρώντας όμως την ευελιξία – σήμα κατατεθέν – του SH.
Διάσημος για τις ζωηρές επιδόσεις και την άμεση απόκριση του γκαζιού, ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας 279cc του SH300i – με ψεκασμό PGM-FI – αποδίδει τώρα αυξημένη ροπή για άμεση επιτάχυνση στις χαμηλές έως μεσαίες στροφές. Είναι ένας ισχυρός, πρόθυμος και ισορροπημένος κινητήρας, ιδανικός για τις κουραστικές συνθήκες κυκλοφορίας πόλης, αλλά και για απολαυστικές, πιο μακρινές διαδρομές. Για το 2015, η κατανάλωση έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη στη χρήση τεχνολογιών χαμηλής τριβής. Ο κινητήρας χαμηλών ρύπων είναι ο πρώτος της Honda που πληροί τις προδιαγραφές Euro 4.
Έξυπνες αλλαγές στη γεωμετρία δημιουργούν μία ελαφρώς πιο κάθετη, ουδέτερη θέση οδήγησης με εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Έχει εξοικονομηθεί 1kg συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, συμβάλλοντας στην αίσθηση ανάλαφρης και ευέλικτης συμπεριφοράς του SH300i. Δικάναλο ABS ανήκει τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό.
Οι νέες γραμμές του SH300i αποπνέουν δύναμη και αποφασιστικότητα, όπως τα φώτα LED μπροστά και πίσω. Η προσθήκη ενός SMART Key System της Honda αυξάνει το επίπεδο άνεσης για τον αναβάτη και προστασίας για το ίδιο το σκούτερ.
Για το 2015, η τελευταία εκδοχή της παραδοσιακής πλέον σχεδιαστικής φιλοσοφίας “power & dignity” (‘δύναμη & μεγαλοπρέπεια’) του SH300i παρουσιάζει νέες γραμμές και λεπτομέρειες που αναδεικνύουν τον premium και σπορ χαρακτήρα του. Η χαρακτηριστική φυσιογνωμία του το κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο σαν SH, έχοντας αποκτήσει μία πιο «ατσάλινη», μυώδη εμφάνιση. Φώτα LED μπροστά και πίσω προσδίδουν ένα μοναδικό στοιχείο ταυτότητας.
Το νέο στυλ αυξάνει την πρακτικότητα. Βελτιωμένος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα – τώρα αρκετά μεγάλος για ένα κράνος full-face – αυξάνει τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει το SH300i στην καθημερινότητα, ενώ η χρηστικότητα και η προστασία βελτιώνονται με την προσθήκη ενός Honda SMART Key System. Η συμπαγής μονάδα λειτουργεί σε συνδυασμό με ένα μπουτόν επιλογής προγράμματος τοποθετημένο στη δεξιά εσωτερική ποδιά, επιτρέποντας τη λειτουργία της ανάφλεξης και της απασφάλισης της σέλας όταν ο αναβάτης βρίσκεται σε απόσταση δύο μέτρων από το σκούτερ.
Το ύψος της σέλας προσφέρει ευκολία ελιγμών αφού βρίσκεται στα 805mm (μόλις 5mm πάνω από του SH125/150) και το στάνταρ επίπεδο ‘πάτωμα’ του SH (πλάτος 435mm) διευκολύνει τη μεταφορά φορτίων αλλά και τον αναβάτη να ανεβαίνει και να κατεβαίνει. Η θέση οδήγησης είναι κατάλληλη για οδηγούς διαφόρων σωματότυπων και προσφέρει μία ξεκούραστη, όρθια θέση για το σώμα και θαυμάσια ορατότητα. Το συνολικό μήκος του σκούτερ είναι 2131mm, με πλάτος 728mm και ύψος 1193mm. Η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 130mm.
Ο νέος κινητήρας του SH300i είναι το πρώτο σύνολο προδιαγραφών Euro 4 της Honda. Αναπνέοντας μέσα από μία 4-βάλβιδη κεφαλή SOHC, έχει διάμετρο και διαδρομή 72 x 68.5mm με αναλογία συμπίεσης 10.5:1. Η μέγιστη ισχύς των 18,5kW επιτυγχάνεται στις 7.500rpm, με τη μέγιστη ροπή των 25,5Nm στις 5.000rpm. Συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, έχει θυσιαστεί ένα πολύ μέρος της μέγιστης ισχύος προκειμένου να αυξηθεί η ροπή στις χαμηλές – μεσαίες στροφές και εν κινήσει επιταχύνσεις σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας.
Ταυτόχρονα, η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί κατά 8,8% στα 33,3 km/l (WMTC mode) χάρη στη χρήση ρουλεμάν χαμηλής τριβής και των βελτιωμένων λοβών του εκκεντροφόρου, των εσωτερικών ρυθμίσεων για βελτίωση της πίεσης λαδιού και της μειωμένης ισχύος ACG λόγω φώτων LED – από 22,5A σε 20,5A. Αυτονομία 280km διασφαλίζεται από ένα ρεζερβουάρ 9L.