Καλά κρυμμένους καρχαρίες θα ανακαλύψετε αν…βουτήξετε στα βάθη του Grandland, αλλά και άλλων μοντέλων της OPEL.
Ένα Κυριακάτικο απόγευμα το 2004, ο σχεδιαστής Dietmar Finger εργαζόταν στο σπίτι του πάνω σε ένα σχέδιο για το OPEL Corsa D. Το οποίο θα λανσαριζόταν δύο χρόνια αργότερα. Σχεδίαζε την εξωτερική πλευρά του ντουλαπιού του συνοδηγού. Ένα κομμάτι που συνήθως μένει αθέατο. Όταν όμως το ντουλαπάκι ανοίγει, απαιτείται σταθερότητα, την οποία παρέχουν τα εγκάρσια «νεύρα» στην πλαστική επιφάνεια.
Εκείνη τη στιγμή, ο γιος του κοίταξε το σχέδιο και του είπε: «Γιατί δεν βάζεις έναν καρχαρία;». «Γιατί όχι;» σκέφτηκε ο Finger και έδωσε στα «νεύρα» του ντουλαπιού σχήμα καρχαρία!
Την επόμενη ημέρα παρουσίασε την ιδέα στον Niels Loeb, τον τότε υπεύθυνο σχεδιασμού του Corsa. Ο οποίος την ενέκρινε με ενθουσιασμό. Τότε, πρώτος καρχαρίας μπήκε στην παραγωγή και έτσι ξεκίνησε μια παράδοση για την OPEL.
Συνέχεια είχαν το Zafira, το ADAM και ακολούθως όλα τα νέα μοντέλα έως και σήμερα. Οι σχεδιαστές προσθέτουν πλέον τουλάχιστον έναν καρχαρία κάπου στο εσωτερικό κάθε νέου μοντέλου. Mε τα σημεία αυτά να παραμένουν μυστικά μέχρι το λανσάρισμα του μοντέλου. Έτσι, η ανακάλυψή τους γίνεται ένα είδος παιχνιδιού!
Οι μικροί αυτοί «θηρευτές», υπάρχουν και στο νέο OPEL Grandland. Εμφανίζονται μάλιστα σε … κοπάδια, σε επιλεγμένα σημεία του γερμανικού SUV. Όμως για να τους ανακαλύψετε, θα χρειαστεί λίγη παρατηρητικότητα. Ένα καπάκι πρέπει να ανοιχτεί, ένας δίσκος να περιστραφεί ή το σημείο φόρτισης του κινητού να εξεταστεί από νέα οπτική γωνία.
Το…κυνήγι καρχαριών θα συνεχιστεί στο νέο OPEL Frontera, που σύντομα θα βρίσκεται στις Εκθέσεις των Διανομέων του Επίσημου Δικτύου της OPEL. Αλλά και σε κάθε μελλοντικό μοντέλο της μάρκας, στο οποίο κάπου θα…παραμονεύουν τα «σαγόνια του καρχαρία».