Το Opel Insignia GSi με 2.0L turbo 230hp και αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων

Κοινοποίησε το άρθρο
Το νέο Opel Insignia γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελών (9-19 Ιανουαρίου).
Για πρώτη φορά, μαζί με τα μοντέλα Grand Sport και Sports Tourer, το σπορ GSi με νέα εντυπωσιακή σχεδίαση κάνει την πρεμιέρα του στο Σαλόνι των Βρυξελών: τα κάθετα εμπρός ανοίγματα και η δυναμική εμπρός ποδιά είναι στοιχεία κλειδιά στην εμφάνιση του αυτοκινήτου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

AUDI Q6 e-tron: Τεχνολογικό άλμα από το μέλλον – Τιμές

Εξαιρετικές επιδόσεις, μεγαλύτερες δυνατότητες φόρτισης και αυξημένη αυτονομία είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του νέου AUDI Q6 e-tron.     Το 2033 είναι, σύμφωνα με τα τωρινά...

HYUNDAI Santa Fe 2024: Τολμηρή αλλαγή – Τιμές

Το HYUNDAI Santa Fe όχι μόνο μεγάλωσε, αλλά άλλαξε και χαρακτήρα, αφού υπόσχεται ποιοτικές αποδράσεις και υψηλή τεχνολογία.     Το Santa Fe είναι το πρώτο SUV...

SUZUKI e Vitara: Ένα BEV SUV για…όλους

Το νέο ηλεκτρικό Vitara είναι ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο, αφού θα κυκλοφορήσει σε όλες της ηπείρους, ενώ δεν θα το δούμε μόνο με τα σήματα...

Το Insignia GSi φτάνει στην αρχή της χρονιάς, με νέο βενζινοκινητήρα 2.0L turbo 169kW (230hp), αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης, καθώς και ανάρτηση FlexRide mechatronic και σύστημα τετρακίνησης Twinster με torque vectoring (κατανάλωση καυσίμου του sedan σύμφωνα με NEDC1: στην πόλη 8,9 l/100 km, εκτός πόλης 5,8 l/100 km, μικτός κύκλος 6,9 l/100 km, 161 g/km CO2, κατανάλωση καυσίμου κατά WLTP2: μικτός κύκλος 8,5-8,3 l/100 km, 198-193 g / km CO2).

Μέχρι 18% λιγότερη κατανάλωση: το Opel Insignia σε κορυφαία έκδοση

Η ναυαρχίδα της πλούσιας σε παράδοση Γερμανικής μάρκας, κάνει το ντεμπούτο της με 3 εκδόσεις (GSI, Grand Sport και Sports Tourer) και νέους, πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel. Επιπλέον, νέα κιβώτια χαμηλών τριβών μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν την άνεση. Οι αγοραστές του Insignia μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ενός πολύ οικονομικού με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση και ενός οκτατάχυτου ή εννιατάχυτου αυτόματου.

Η αεροδυναμική του νέου Insignia βελτιώνεται περαιτέρω με ένα ενεργό κλείστρο εμπρός. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, η κατανάλωση είναι μειωμένη κατά 18%, σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι περίπου 100g/km. Επομένως, το νέο Insignia είναι ένα από τα πιο αποδοτικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του.