
Σε συνέχεια του νέου, πλήρως ηλεκτρικού Opel Mokka-e, ο Γερμανός κατασκευαστής ανακοινώνει τώρα το νέο Mokka με προηγμένους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πολύ αποδοτικό και πιο συμπαγές από ποτέ, το νέο Mokka είναι ο τέλειος συνδυασμός απόλαυσης και καινοτομίας – ιδανικό για τη ζούγκλα της πόλης αλλά και για τον αυτοκινητόδρομο.
Οι ζωηροί και ταυτόχρονα οικονομικοί κινητήρες βενζίνης και diesel αποδίδουν ισχύ που κυμαίνεται μεταξύ 74W (100hp) και 96kW (130hp). Η ήπια κατανάλωση και οι ανώτερες επιδόσεις είναι κύριο χαρακτηριστικό όλων των κινητήριων συνόλων (προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC1: στο μικτό κύκλο 3,8-4,8 l/100km, εκπομπές CO2 100-111 g/km).
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
TOYOTA Yaris Rally2 H2: Το…μεθαύριο του WRC κινείται με υδρογόνο
Ένα αγωνιστικό Yaris Rally2, εξοπλισμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που τροφοδοτείται από συμπιεσμένο υδρογόνο ετοιμάζει η TOYOTA.
Η TOYOTA ίσως είναι η εταιρεία που προετοιμάζεται...
Δοκιμή SUZUKI Vitara 1.4 2WD Mild Hybrid: Συνεχίζει τον πρωταθλητισμό
Το διαχρονικά επιτυχημένο SUZUKI Vitara, εκσυγχρονίστηκε έχοντας στοιχεία που του επιτρέπουν να πρωταγωνιστεί και τα επόμενα χρόνια στην κατηγορία των «καθημερινών» SUV.
Του Ηλία Ματζαβά Το...
BMW M2 CS: Νέο ρεκόρ γύρου στο Nurburgring (video)
Νέο εντυπωσιακό ρεκόρ πέτυχε στην «Πράσινη Κόλαση» του Nordschleife η BMW M2 CS.
Η…παρέλαση αυτοκινήτων από τη θρυλική πίστα Nordschleife του Nurburgring συνεχίζεται. Με στόχο...
- Ο απόλαυση ξεκινά με τον μικρότερο 1.2 Turbo 74kW (100hp) που συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC1: στο μικτό κύκλο 4,6 l/100km, εκπομπές CO2 104 g/km).
- Υψηλότερες επιδόσεις χαρακτηρίζουν τον 1.2 Turbo 96kW (130hp). Παρά την ισχυρή ιπποδύναμη, η κατανάλωση του αλουμινένιου κινητήρα παραμένει μέτρια, είτε με το εξατάχυτο μηχανικό, ή με το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο (προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC1: στο μικτό κύκλο 4,5-4,8 l/100km, εκπομπές CO2 103-111 g/km).
Οι δύο βενζινοκινητήρες πλαισιώνονται από έναν ζωηρό κινητήρα diesel 1.5L με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που αποδίδει 81kW (110hp) και μέγιστη ροπή 250Nm (προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC1: στο μικτό κύκλο 3,8 l/100km, εκπομπές CO2100 g/km).
Κινητήρες Mokka | 1.2 Turbo | 1.2 Turbo | 1.2 Turbo | 1.5 Diesel |
Ισχύς (kW/hp) σε σ.α.λ. | 74/100 @ 5000 | 96/130 @ 5500 | 96/130 @ 5500 | 81/110 @ 3500 |
Ροπή (Nm σε σ.α.λ.) | 205 @ 1750 | 230 @ 1750 | 230 @ 1750 | 250 @ 1750 |
Εκπομπές Ρύπων | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d |
Κιβώτιο ταχυτήτων | MT6 | MT6 | AT8 | MT6 |
Προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC (l/100 km)1 | ||||
Στην πόλη Εκτός πόλης Μικτός κύκλος – CO2 g/km
| 5,5 4,0 4,6 l/100km 104 g/km | 5,3 4,0 4,5 l/100km 103 g/km | 5,9 4,2 4,8 l/100km 111 g/km | 4,4 3,4 3,8 l/100km 100 g/km |