Opel Astra έκανε 600.000 χιλιόμετρα με τον “μαμά” συμπλέκτη

Κοινοποίησε το άρθρο
Opel Astra έκανε 600.000 χιλιόμετρα με τον "μαμά" συμπλέκτη

Opel Astra έκανε 600.000 χιλιόμετρα με τον “μαμά” συμπλέκτη.  Θα μπορούσε κάποτε το όνειρο της αιώνιας νεότητας να γίνει πραγματικότητα;

Δηλαδή κάποιος να παραμείνει υγιής και ελκυστικός για πάντα; Αν και κανένα ανθρώπινο ον δεν έχει πετύχει κάτι τέτοιο μέχρι τώρα, ένα μηχάνημα φαίνεται να τα έχει καταφέρει.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών

Πρόσβαση στις παραβάσεις τους μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet έχουν πλέον όλοι οι οδηγοί.     Η ψηφιακή εποχή που ζούμε, έχει ως αποτέλεσμα η καθημερινότητά μας...

Ημερολόγιο Pirelli 2025: Ανανέωση και Αποκάλυψη (video)

Ο Ethan James Green φωτογράφισε ηθοποιούς, καλλιτέχνες, τραγουδιστές και μοντέλα δημιουργώντας το ιδιαίτερα αισθησιακό Ημερολόγιο της Pirelli για το 2025.     Τα ημερολόγια της Pirelli ανέκαθεν...

Για την ακρίβεια, ένα Opel Astra Caravan του 2003. Ένα μοντέλο G τελευταίας γενιάς με κινητήρα 1.7L diesel 59kW (80hp) σε έκδοση Elegance – και με βοηθητικό καλοριφέρ.

Το αυτοκίνητο και ο ιδιοκτήτης του, Henning Barth, εργαζόμενος στην Opel, κάλυπταν σχεδόν 100 χιλιόμετρα καθημερινά από το Hunsrück μέχρι τα κεντρικά της Opel στο Rüsselsheim.

Το Astra και ο Barth δημιούργησαν μία ‘dream team’ και έγραψαν μαζί 500.000km χωρίς να απαιτηθούν μεγάλες επισκευές.

Ο Barth είχε αγοράσει το Astra μεταχειρισμένο με 100.000 χλμ. αντί 5.000€. Στη συνέχεια, πρόσθεσε +500.000χλμ, οπότε τώρα έχει γράψει συνολικά 600.000 χλμ..

Opel Astra έκανε 600.000 χιλιόμετρα με τον "μαμά" συμπλέκτη«Το πιο εκπληκτικό είναι ότι το Astra δεν έχει γεράσει πολύ όλα αυτά τα χρόνια και με τέτοια χιλιομετρική κάλυψη. Ομολογουμένως, το προσέχω ιδιαιτέρως, αλλά είναι απίστευτο το γεγονός ότι ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, ο υπερσυμπιεστής και η αντλία υψηλής πίεσης δεν ζήτησαν ποτέ κάτι.

Ακόμα και ο συμπλέκτης είναι ο αρχικός» σχολιάζει με υπερηφάνεια ο Barth μετά από 17 ευτυχισμένα χρόνια με το Astra του.

Ωστόσο, το ευτυχισμένο δίδυμο ακολουθεί τώρα ξεχωριστούς δρόμους. Ο Barth δώρισε το γεμάτο ενέργεια Astra του στη συλλογή Opel Classic.

Το station wagon με τα 600.000km στο κοντέρ θα αποκτήσει μία τιμητική θέση στη συλλογή του Rüsselsheim, ενώ ο Barth έχει αγοράσει κάποιο άλλο Astra, ένα καλοσυντηρημένο μοντέλο της γενιάς J με κινητήρα 2.0λτ diesel (165hp).

Επίσης ξεκινά ένα νέο εγχείρημα: να καταρρίψει τη χιλιομετρική κάλυψη του προηγούμενου μοντέλου.

Η Opel προσέφερε το Astra G μεταξύ 1998 και 2005 σε επτά εκδόσεις αμαξώματος με 12 κινητήρες, η ισχύς των οποίων κυμαινόταν από 48kW (65hp) έως 147kW (200hp).

Το 2002, η οικογένεια του μοντέλου υποδέχτηκε ένα «άλογο ιπποδρόμου» με τη μορφή του Astra OPC, αρχικά με ισχύ 141kW (192hp) και αργότερα με 147kW (200hp).

Το Astra G ήταν διαθέσιμο ως τρίθυρο και πεντάθυρο hatchback, τετράθυρο notchback, coupé, cabrio, station wagon και van διανομών. Σχεδόν τέσσερα εκατομμύρια αντίτυπα του Astra G πέρασαν από τις γραμμές παραγωγής.