OPEL Corsa 2024: Υβριδικός εκσυγχρονισμός

Κοινοποίησε το άρθρο

Το OPEL Corsa, ένα από τα διασημότερα μοντέλα όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη γενικότερα, αναμένεται να…φρεσκαριστεί τον επόμενο χρόνο.

 

Η ανανέωσή του OPEL Corsa του 2024, χωρίς να είναι ριζική, το κάνει πιο μοντέρνο, ενώ έχει ακόμα πιο εξελιγμένες ηλεκτρικές αλλά και υβριδικές πλέον εκδόσεις.
Η σχεδίασή του, κυρίως στο εμπρός μέρος, ακολουθεί τη νέα «ταυτότητα» της OPEL η οποία σταδιακά υιοθετείται σε όλα της τα μοντέλα.

Το μαύρο «κάλυμμα» δεσπόζει στη μάσκα του οχήματος, ενώ οι εισαγωγές αέρα στην κάτω περιοχή του μπροστινού προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες και πιο εμφανείς από πριν. Η εικόνα συμπληρώνεται από τους προβολείς LED. Μικρότερες αλλαγές έχουν γίνει τόσο στο πλαϊνό όσο και στο πίσω μέρος.

Το Corsa του 2024 έχει και αναβαθμισμένο εσωτερικό. Ξεχωρίζουν, τα νέα σχέδια καθισμάτων καθώς και η νέα σχεδίαση του μοχλού αλλαγής ταχυτήτων και του τιμονιού. Εντυπωσιακό οπτικά είναι το προαιρετικό πλήρως ψηφιακό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Η ενσωματωμένη πλατφόρμα Snapdragon Cockpit από την Qualcomm Technologies διαθέτει βελτιωμένες δυνατότητες γραφικών, πολυμέσων, όρασης υπολογιστή και τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Επιπλέον, οι ενδείξεις στην έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών του συστήματος πλοήγησης και πολυμέσων και στην οθόνη πληροφοριών του οδηγού έχουν γίνει ακόμα πιο καθαρές, ώστε όλες οι σημαντικές πληροφορίες να μπορούν να προβληθούν σε κλάσματα δευτερολέπτου.
Θα υπάρχουν ακόμα πολυάριθμες τεχνολογίες αιχμής και συστήματα υποβοήθησης, ώστε να κάνουν την οδήγηση πιο ξεκούραστη, παρέχοντας μεγαλύτερη ασφάλεια.

Η OPEL, ως γνωστό, έχει ξεκινήσει τη διαδικασία εξηλεκτρισμού της. Άλλωστε, όπως έχουμε γράψει στο gonews.gr, ηλεκτρικό είναι ήδη και το Astra. Στο επόμενο Corsa Electric, κάνει ακόμα ένα βήμα, με δύο επιλογές ηλεκτρικής κίνησης. Το νέο μοντέλο προσφέρεται με ένα σύνολο 100 kW/136 hp και βελτιωμένη αυτονομία έως και 357 χιλιόμετρα, καθώς και με 115 kW/156 hp και αυτονομία έως και 402 χιλιόμετρα.
Για την επαναφόρτισή του, το Corsa Electric χρειάζεται 30 λεπτά, σε έναν γρήγορο φορτιστή, για να φτάσει η μπαταρία του το 80 τοις εκατό της συνολικής χωρητικότητάς της.

Το Corsa όμως γίνεται και υβριδικό, αφού υπάρχουν εκδόσεις με σύστημα 48 volt. Οι κινητήρες 74 kW/100 hp και 100 kW/136 hp συνοδεύονται ακόμα από νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Το OPEL Corsa του 2024 αναμένεται να κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση τον Σεπτέμβριο, στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FERRARI Amalfi: Καθημερινό GT (video)

Η Amalfi είναι μια γνήσια FERRARI 640 ίππων με τα…όλα της, η οποία όμως μπορεί να ανταποκριθεί και στις καθημερινές, οικογενειακές μετακινήσεις.     Η FERRARI αποκάλυψε...

BYD Atto 3 2025 : Διακριτική ανανέωση – Τιμές

Το επιτυχημένο BYD Atto 3 ανανεώνεται στα σημεία, με σημαντικές αναβαθμίσεις στην τεχνολογία και επιλεκτικές στη σχεδίαση.     Το BYD Atto 3 είναι το κορυφαίο, σε...

VOLVO EX30 με όφελος έως 10.000 ευρώ

Η επιδότηση ηλεκτροκίνησης της VOLVO προσφέρει σημαντικό όφελος σε όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με το EX30 να έχει αρχική τιμή κάτω από 30.000 ευρώ.     Η...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)

Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.     Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...

FORD Puma Gen-E: Σε «αναγκάζει» να το οδηγήσεις

Τελικά έφτασε η ημέρα που μπαίνεις σε ένα ηλεκτρικό FORD, το οδηγείς με όποιον τρόπο θέλεις και αυτό σου αφήνει μια αίσθηση ST!       Του Ηλία...

Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3

Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.     Η Stellantis ανακοίνωσε...

ALFA ROMEO Junior Intensa: Νέα πλουσιότερη έκδοση – Τιμές

Intensa λέγεται η νέα ειδική έκδοση εξοπλισμού της ALFA ROMEO Junior, η οποία ξεκίνησε να διατίθεται στην ελληνική αγορά.     Η ALFA ROMEO Junior ενισχύεται με...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Άπιαστος ο Tanak με το HYUNDAI(video)

Ταχύτατος, αλάνθαστος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τη φθορά των ελαστικών, ο Ott Tanak έφερε, αγχωμένος στο τέλος, το HYUNDAI i20N πρώτο στον τερματισμό του...