Υβριδικές επιλογές σε όλες τις κατηγορίες, με σημαντικά οφέλη, προσφέρει η PEUGEOT μέσω του προγράμματος “Peugeot Hybrid Days”.
Μια πλούσια υβριδική γκάμα διαθέτει η PEUGEOT για όσους αναζητούν την πρώτη τους εμπειρία με την ηλεκτροκίνηση. Αλλά χωρίς την ανάγκη εξωτερικής φόρτισης. Άλλωστε τα υβριδικά μοντέλα αποτελούν πλέον την πρώτη επιλογή των αγοραστών καινούργιων αυτοκινήτων, στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη γενικότερα.
Η PEUGEOT τώρα κάνει ακόμα πιο δελεαστική την απόκτηση κάποιο μοντέλου της, με το πρόγραμμα “Peugeot Hybrid Days”. Το οποίο περιλαμβάνει προνομιακές τιμές, 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.
Έτσι, μέσα από το πρόγραμμα “Peugeot Hybrid Days” οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να αποκτήσουν το best-seller 2008 Hybrid με κινητήρα 136 ίππων και αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, στην τιμή των 23.900€ ευρώ! Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Το πρόγραμμα “Peugeot Hybrid Days” πάντως καλύπτει όλη την γκάμα των επιβατικών αυτοκινήτων της γαλλικής μάρκας. Δηλαδή τα PEUGEOT 208, 3008, 408 αλλά και το νέο 5008.
Υπενθυμίζουμε ότι η νέα υβριδική τεχνολογία της PEUGEOT παρέχει τη δυνατότητα κάλυψης έως και 50% των αστικών διαδρομών αμιγώς ηλεκτρικά. Με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμου με παράλληλη μείωση, κατά 20% των ρύπων.
Ο βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1.2 λίτρων, αποδίδει από 100 έως 136 ίππους (ανάλογα με το μοντέλο) και λειτουργεί σε κύκλο Miller, ο οποίος παρέχει υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση και επομένως σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Ο κινητήρας είναι επίσης εξοπλισμένος με καδένα χρονισμού και νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μεγιστοποίηση της αντοχής και της απόκρισης στις χαμηλές στροφές.
Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, είναι ενσωματωμένος στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων e-DCS6. Μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια υπό μέτρια φορτία, χωρίς υποβοήθηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας και την τροφοδοσία της μπαταρίας, παρέχοντας ταυτόχρονα ενέργεια για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα.
Το κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS6 συμβάλλει επίσης στην άνεση και την αποδοτικότητα, περιορίζοντας τα διαλείμματα στη ροπή και δίνοντας την αίσθηση μιας εξαιρετικά ομαλής οδήγησης, χωρίς θόρυβο.