
Όσοι γνωρίζουν το «παράδοξο του Θησέα», πάντα θα αναρωτιούνται βλέποντας ένα ριζικά ανακατασκευασμένο αυτοκίνητο: Είναι άραγε το καινούριο το ίδιο αυτοκίνητο με το αρχικό ή η ανακατασκευή δημιούργησε στην ουσία ένα καινούριο, διαφορετικό όχημα με μια άλλη «ψυχή»;
Φιλοσοφικό το ερώτημα, αλλά ο αμερικανός ιδιοκτήτης αυτής της 911 S Targa του 1967, προτίμησε να το απαντήσει ζητώντας από το Porsche Classic Factory Restoration, να κρατήσει την αρχική αυθεντικότητα όσο περισσότερο γινόταν.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Επίσημο: Η LANCIA επιστρέφει στο WRC (video)
Η LANCIA Ypsilon Rally2 HF Integrale ανεμένεται να κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο WRC, στο Ράλι Μόντε Κάρλο του 2026.
Η πολυσυζητημένη επιστροφή της...
Ράλι Κεντρικής Ευρώπης 2025: Νικητής ο Rovanpera, πρωταθλήτρια η TOYOTA (video)
Ο ψύχραιμος Kalle Rovanpera επικράτησε στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης βάζοντας…φωτιά στη μάχη του τίτλου, ενώ η TOYOTA Gazoo Racing εξασφάλισε το πέμπτο συνεχόμενο πρωτάθλημα...
F1: Το αυτοκίνητο ασφαλείας… τα έχει 500
Για 25 χρόνια η MERCEDES-BENZ προσφέρει το αυτοκίνητο ασφαλείας στους αγώνες της Φόρμουλα-1, το οποίο στο γκραν πρι των Η.Π.Α κάνει την 500ή του...
Παράδειγμα: Η βαφή ξαναφτιάχτηκε με βάση όχι τις σημερινές σύγχρονες μεθόδους αλλά με την τεχνολογία και τεχνική του τότε. Και ας μην είναι τόσο ανθεκτική. Για πρόσθετη προστασία δε του αμαξώματος και της βαφής το αυτοκίνητο «ντύθηκε» με ένα προστατευτικό διάφανο και ελαφρώς ματ φιλμ.
Με τον ίδιο παραδοσιακό τρόπο, ξανά φτιάχτηκε και η οροφή ενώ δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα ανταλλακτικό, από ανεξάρτητο προμηθευτή.
Όλα βρέθηκαν ή φτιάχτηκαν in house, πράγμα σχετικά εύκολο για το τμήμα, καθώς έχει πρόσβαση σε 60.000 περίπου κωδικούς ανταλλακτικών.
Απαιτήθηκαν πάνω από 1.000 ώρες υπομονετικής εργασίας σε διάστημα τριών ετών, για να έλθει ξανά το αυτοκίνητο στην αρχική του μορφή και να ξαναταξιδέψει πίσω στις ΗΠΑ, πλήρως λειτουργικό.




