Στον αστερισμό των plug-in υβριδικών και οι Porsche Cayenne

Προωθώντας ακόμη περισσότερο το e-mobility, η Porsche επεκτείνει την πολιτική που ξεκίνησε με τις Panamera και στις εκδόσεις Cayenne και Cayenne Coupé: 680 ίπποι (500 ΚW) από ένα συνδυασμό V8 βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα, για τις εκδόσεις Cayenne Turbo S E-Hybrid και Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé.

Σε αμφότερα τα αμαξώματα, έχει τοποθετηθεί ένας τετράλιτρος (3.996 εκ.εκ.) V8 biturbo βενζινοκινητήρας, που αποδίδει 550 ίππους (404 ΚW) και ένας ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων (100 ΚW), που μπορεί να λειτουργεί είτε αυτόνομα, είτε συνδυαστικά ώς boost του βενζινοκινητήρα. 


Ο ηλεκτροκινητήρας, είναι τοποθετημένος, μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του κιβωτίου Tiptronic S των 8 σχέσεων. Οι δύο κινητήρες εμπλέκονται μέσω ξεχωριστού συμπλέκτη, γνωστού ως Electric Clutch Actuator (ECA). 


Στην επιλογή E-Power, ο ηλεκτροκινητήρας από μόνος του, μπορεί να δώσει στο αυτοκίνητο τελική ταχύτητα έως 135 χλμ/ώρα. Διαφορετικά, λειτουργεί συνδυαστικά με τον V8 biturbo βενζινοκινητήρα, μέσα από τα προγράμματα οδήγησης Hybrid Auto, Sport and Sport Plus του Sport Chrono Package που αποτελεί standard εξοπλισμό. 


Οι 680 συνολικά ίπποι, μεταφράζονται σε εκρηκτικές επιδόσεις, και τεράστια ροπή στρέψης που φτάνει τα 900 Nm από τις 1.500 μόλις σάλ., αλλά με πολύ χαμηλές καταναλώσεις και εκπομπές ρύπων, χάρις ακριβώς στην υβριδική τεχνολογία. 


Οι Cayenne Turbo S E-Hybrid and Turbo S E-Hybrid Coupé, μπορούν να κινηθούν σε αποστάσεις 40 χιλιομέτρων, έχοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Η μέση κατανάλωση, κατά σύστημα NEDC κυμαίνεται μεταξύ 3,7 και 3,9 λίτρων/100 χλμ κίνησης, ενώ η κατανάλωση ρεύματος είναι μεταξύ 18,7 και 19,6 KWh/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2, μεταξύ 85 και 90 γρ./χλμ.


Οι δύο υβριδικές εκδόσεις, είναι εξοπλισμένες, με μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 14.1KWh που είναι τοποθετημένη, κάτω από το χώρο αποσκευών.
Η high-voltage αυτή μπαταρία, μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε 2,4 ώρες εάν χρησιμοποιηθεί ο standard AC φορτιστής των 7.2 KW και υπάρχει διαθέσιμη σύνδεση στα 400 volt καθώς και πρίζα των 16 amp. 


Εναλλακτικά, με συμβατική σύνδεση στα 230 volt και στα 10 amp, η πλήρης φόρτιση απαιτεί 6 ώρες. Η τελική ταχύτητα των Cayenne Turbo S E-Hybrid και Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé, φτάνει τα 295 χλμ/ώρα και η επιταχύνση από στάση είναι 3,8 δευτ. 


Τέλος σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, τα αυτοκίνητα διαθέτουν ένα εκτεταμένο πακέτο που περιλαμβάνει ως standrad το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), ηλεκτρικό σύστημα σταθεροποίησης, κεραμικό σύστημα πέδησης (PCCB) υψηλής απόδοσης, πνευματική ρυθμιζόμενη ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM) και τροχούς 21 ιντσών. Προαιρετικά διατίθεται το σύστημα τετραδιεύθυνσης και οι τροχοί των 22 ιντσών.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ