Εργοστασιακό restoration σε 911 S Targa από την Porsche

Κοινοποίησε το άρθρο

Όσοι γνωρίζουν το «παράδοξο του Θησέα», πάντα θα αναρωτιούνται βλέποντας ένα ριζικά ανακατασκευασμένο αυτοκίνητο: Είναι άραγε το καινούριο το ίδιο αυτοκίνητο με το αρχικό ή η ανακατασκευή δημιούργησε στην ουσία ένα καινούριο, διαφορετικό όχημα με μια άλλη «ψυχή»;

Φιλοσοφικό το ερώτημα, αλλά ο αμερικανός ιδιοκτήτης αυτής της 911 S Targa του 1967, προτίμησε να το απαντήσει ζητώντας από το Porsche Classic Factory Restoration, να κρατήσει την αρχική αυθεντικότητα όσο περισσότερο γινόταν.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

BRABUS XLP 800 6×6 Adventure: Αχόρταγο, τριαξονικό «τέρας» (video)

Δείτε πως η BRABUS μετέτρεψε μια MERCEDES-BENZ G-Class, σε ένα πολυτελές, άρμα υψηλών επιδόσεων, που δεν κολλάει πουθενά.     Η BRABUS μας έχει συνηθίσει να μεταμορφώνει...

Που θα κολυμπήσετε: Οι ακτές με Γαλάζια Σημαία, οι καθαρότερες παραλίες και οι ακατάλληλες...

Περισσότερες από 600 ελληνικές ακτές έχουν καταφέρει μέσα στο 2025 να εξασφαλίσουν το διεθνές βραβείο ποιότητας «Γαλάζια Σημαία», ενώ υπάρχουν και παραλίες ακατάλληλες για...

MG ZSMax Hybrid+ : Η υβριδική…ευρυχωρία σε άλλο επίπεδο

To MG ZSMax Hybrid+ είναι ένα SUV με κορυφαίους χώρους, αλλά και με ένα υβριδικό σύστημα που ξεφεύγει από τα δεδομένα της κατηγορίας.     «Είμαι στη...
Παράδειγμα: Η βαφή ξαναφτιάχτηκε με βάση όχι τις σημερινές σύγχρονες μεθόδους αλλά με την τεχνολογία και τεχνική του τότε. Και ας μην είναι τόσο ανθεκτική. Για πρόσθετη προστασία δε του αμαξώματος και της βαφής το αυτοκίνητο «ντύθηκε» με ένα προστατευτικό διάφανο και ελαφρώς ματ φιλμ.
Με τον ίδιο παραδοσιακό τρόπο, ξανά φτιάχτηκε και η οροφή ενώ δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα ανταλλακτικό, από ανεξάρτητο προμηθευτή.

Όλα βρέθηκαν ή φτιάχτηκαν in house, πράγμα σχετικά εύκολο για το τμήμα, καθώς έχει πρόσβαση σε 60.000 περίπου κωδικούς ανταλλακτικών.

πηγή: Porsche