
Όσοι γνωρίζουν το «παράδοξο του Θησέα», πάντα θα αναρωτιούνται βλέποντας ένα ριζικά ανακατασκευασμένο αυτοκίνητο: Είναι άραγε το καινούριο το ίδιο αυτοκίνητο με το αρχικό ή η ανακατασκευή δημιούργησε στην ουσία ένα καινούριο, διαφορετικό όχημα με μια άλλη «ψυχή»;
Φιλοσοφικό το ερώτημα, αλλά ο αμερικανός ιδιοκτήτης αυτής της 911 S Targa του 1967, προτίμησε να το απαντήσει ζητώντας από το Porsche Classic Factory Restoration, να κρατήσει την αρχική αυθεντικότητα όσο περισσότερο γινόταν.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Ράλι Ακρόπολις 2025: Άπιαστος ο Tanak με το HYUNDAI(video)
Ταχύτατος, αλάνθαστος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τη φθορά των ελαστικών, ο Ott Tanak έφερε, αγχωμένος στο τέλος, το HYUNDAI i20N πρώτο στον τερματισμό του...
Ράλι Ακρόπολις 2025: Αντέχει ο Tanak, παραμονεύει ο Ogier (video)
Το Ράλι Ακρόπολις έδειξε τον σκληρό του χαρακτήρα και το Σάββατο ταλαιπωρώντας ανθρώπους και μηχανές. Εκτός από τους Tanak και Ogier που δείχνουν να...
Ράλι Ακρόπολις 2025: Μικρό προβάδισμα για Tanak και HYUNDAI την Παρασκευή (video)
Καύσωνας και κακοτράχαλες διαδρομές δοκίμασαν τα όρια των πληρωμάτων και των ελαστικών στις πρώτες ειδικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις.
Μετά την υπερειδική διαδρομή που έγινε...
Παράδειγμα: Η βαφή ξαναφτιάχτηκε με βάση όχι τις σημερινές σύγχρονες μεθόδους αλλά με την τεχνολογία και τεχνική του τότε. Και ας μην είναι τόσο ανθεκτική. Για πρόσθετη προστασία δε του αμαξώματος και της βαφής το αυτοκίνητο «ντύθηκε» με ένα προστατευτικό διάφανο και ελαφρώς ματ φιλμ.
Με τον ίδιο παραδοσιακό τρόπο, ξανά φτιάχτηκε και η οροφή ενώ δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα ανταλλακτικό, από ανεξάρτητο προμηθευτή.
Όλα βρέθηκαν ή φτιάχτηκαν in house, πράγμα σχετικά εύκολο για το τμήμα, καθώς έχει πρόσβαση σε 60.000 περίπου κωδικούς ανταλλακτικών.
Απαιτήθηκαν πάνω από 1.000 ώρες υπομονετικής εργασίας σε διάστημα τριών ετών, για να έλθει ξανά το αυτοκίνητο στην αρχική του μορφή και να ξαναταξιδέψει πίσω στις ΗΠΑ, πλήρως λειτουργικό.




