Η ανανέωση της PORSCHE 911, περιλαμβάνει ισχυρότερους κινητήρες, αλλά και ένα υβριδικό σύστημα για την πανίσχυρη GTS
Η PORSCHE εκσυγχρονίζεται, διατηρώντας τα γνώριμα παραδοσιακά χαρακτηριστικά της, αφού μετά τις Panamera, Taycan και Macan, ανανέωσε και την εμβληματική 911.
Η αλλαγή της 911 θεωρείται ριζική, χωρίς βέβαια να έχει αλλάξει τη γνώριμη σιλουέτα της, η οποία δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ. Με…σεβασμό στο παρελθόν η PORSCHE προχώρησε σε στοχευμένες εξωτερικές αλλαγές. Οι οποίες είχαν αποτέλεσμα κυρίως τη βελτίωση της αεροδυναμικής της 911.
Μεταξύ άλλων υπάρχουν, νέοι προφυλακτήρες, διαφορετικά αεροδυναμικά βοηθήματα, μεγαλύτεροι αεραγωγοί ψύξης, αλλά και προβολείς LED matrix με ενσωματωμένες όλες τις λειτουργίες φωτισμού.
Το εσωτερικό της PORSCHE 911 έχει σχεδιαστεί ως διθέσιο, αλλά προαιρετικά, θα διατίθεται και διαμόρφωση καθισμάτων 2+2, χωρίς επιπλέον χρέωση. Ο διάκοσμος συνδυάζει το γνώριμο σχεδιαστικό στυλ της 911 με τη σύγχρονη τεχνολογία.
Τα βασικά στοιχεία ελέγχου έχουν τοποθετηθεί απευθείας πάνω ή γύρω από το τιμόνι. Αυτά περιλαμβάνουν τον τυπικό διακόπτη λειτουργίας οδήγησης, τον αναθεωρημένο μοχλό υποβοήθησης οδηγού και, για πρώτη φορά στην 911, ένα κουμπί εκκίνησης. Στα αριστερά του τιμονιού, φυσικά.
Για πρώτη φορά επίσης, η 911 διαθέτει έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η κυρτή οθόνη των 12,6 ιντσών προσφέρει έως και επτά προβολές, συμπεριλαμβανομένης μιας Classic οθόνης, εμπνευσμένης από την παραδοσιακή σχεδίαση καντράν της μάρκας, με το στροφόμετρο στο κέντρο.
Υπάρχουν ακόμα, νέα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας, ενώ δεν λείπει και ο φωνητικός βοηθός Siri. Εφαρμογές όπως το Spotify και το Apple Music μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς να είναι συνδεδεμένο κάποιο smartphone.
Καλά όλα αυτά τα ηλεκτρονικά «καλούδια», αλλά PORSCHE σημαίνει επιδόσεις. Η 911 Carrera εξακολουθεί να διαθέτει κινητήρα boxer 3,0 λίτρων με διπλό υπερσυμπιεστή.
Με τις απαραίτητες τροποποιήσεις όμως, εξασφαλίστηκε μείωση των εκπομπών ρύπων, αλλά και αύξηση της ισχύος στους 394 ίππους, με μέγιστη ροπή 450 Nm. Επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα ή σε 3,9 με το πακέτο Sport Chrono, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 294 χλμ./ώρα.
Ακολουθώντας την τάση της εποχής, η PORSCHE εφοδίασε και με υβριδικό σύστημα την 911. Συγκεκριμένα, η Carrera GTS διαθέτει το ελαφρύ σύστημα T-Hybrid και έναν πρόσφατα αναπτυγμένο ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή καυσαερίων. Βάση του συστήματος βέβαια είναι ένας νέος κινητήρας boxer 3,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 485 ίππους και 570 Nm ροπής.
Με την ηλεκτρική ενίσχυση, η συνολική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 541 ίππους και τα 610 Nm. Η επιτάχυνση από στάση ως τα 100χλ./ώρα έρχεται σε 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 312 χλμ./ώρα.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει επίσης έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη ενσωματωμένο στο νέο, πιο ισχυρό κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη (PDK).
Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι επίσης το σύστημα διεύθυνσης, αλλά και η ανάρτηση.
Η νέα 911 Carrera θα είναι διαθέσιμη ως Coupe και Cabriolet με κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ η 911 Carrera GTS θα είναι και τετρακίνητη, όπως και η έκδοση Targa. Οι τιμές της Carrera, στη Γερμανία, ξεκινούν από 128.700 ευρώ και της GTS από 170.00 ευρώ.
Στην Ελλάδα, οι αντίστοιχες τιμές ξεκινούν από 184.630 και 243.580 ευρώ, ενώ από 255.090 είναι η τιμή εκκίνησης της 911 Carrera 4 GTS. Από 204.00 ευρώ αρχίζουν οι τιμές των 911 Carrera Cabriolet.