Όσοι γνωρίζουν το «παράδοξο του Θησέα», πάντα θα αναρωτιούνται βλέποντας ένα ριζικά ανακατασκευασμένο αυτοκίνητο: Είναι άραγε το καινούριο το ίδιο αυτοκίνητο με το αρχικό ή η ανακατασκευή δημιούργησε στην ουσία ένα καινούριο, διαφορετικό όχημα με μια άλλη «ψυχή»;
Φιλοσοφικό το ερώτημα, αλλά ο αμερικανός ιδιοκτήτης αυτής της 911 S Targa του 1967, προτίμησε να το απαντήσει ζητώντας από το Porsche Classic Factory Restoration, να κρατήσει την αρχική αυθεντικότητα όσο περισσότερο γινόταν.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.
Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.
Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...
Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών
Πρόσβαση στις παραβάσεις τους μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet έχουν πλέον όλοι οι οδηγοί.
Η ψηφιακή εποχή που ζούμε, έχει ως αποτέλεσμα η καθημερινότητά μας...
Παράδειγμα: Η βαφή ξαναφτιάχτηκε με βάση όχι τις σημερινές σύγχρονες μεθόδους αλλά με την τεχνολογία και τεχνική του τότε. Και ας μην είναι τόσο ανθεκτική. Για πρόσθετη προστασία δε του αμαξώματος και της βαφής το αυτοκίνητο «ντύθηκε» με ένα προστατευτικό διάφανο και ελαφρώς ματ φιλμ.
Με τον ίδιο παραδοσιακό τρόπο, ξανά φτιάχτηκε και η οροφή ενώ δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα ανταλλακτικό, από ανεξάρτητο προμηθευτή.
Όλα βρέθηκαν ή φτιάχτηκαν in house, πράγμα σχετικά εύκολο για το τμήμα, καθώς έχει πρόσβαση σε 60.000 περίπου κωδικούς ανταλλακτικών.
Απαιτήθηκαν πάνω από 1.000 ώρες υπομονετικής εργασίας σε διάστημα τριών ετών, για να έλθει ξανά το αυτοκίνητο στην αρχική του μορφή και να ξαναταξιδέψει πίσω στις ΗΠΑ, πλήρως λειτουργικό.