Renault MORPHOZ: Το ηλεκτρικό crossover που προσαρμόζεται

Το Renault MORPHOZ είναι ένα 100% ηλεκτρικό, προσαρμόσιμο πρωτότυπο crossover που φορτίζεται επαγωγικά ακόμα και κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ενώ διαθέτει χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Όπως και το πρωτότυπο SYMBIOZ, που παρουσιάστηκε το 2017, πρόκειται για ένα «προσωπικό» όχημα που προσφέρει πλέον εξειδικευμένα χαρακτηριστικά κοινόχρηστης οδήγησης.
Η προσαρμοστικότητα υψηλού επιπέδου του πρωτότυπου MORPHOZ αναδεικνύεται από τη φυσική διαφορά που εμφανίζουν οι δύο επιλογές του: η κοντή επιλογή “City” και η μακριά επιλογή “Travel”. Το αυτοκίνητο έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στον τρόπο ζωής του χρήστη του, είτε αυτός το χρειάζεται για καθημερινή χρήση είτε για διακοπές ή ταξίδια.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το νέο MX-30 εφοδιάζεται με τον κινητήρα e-Skyactiv1 – τη νέα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης της Mazda

Mazda MX-30: Ξεκινά η παραγωγή του πρώτου ηλεκτρικού Mazda

0
Στις 20 Μαΐου του 2020, στο εργοστάσιο Ujina,  Νο1 της Χιροσίμα, η Mazda ξεκίνησε την παραγωγή του ολοκαίνουργιου Mazda MX-30, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού...
, ο κινητήρας ντίζελ 1.5L EcoBlue και το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο είναι τώρα διαθέσιμα στη γκάμα του νέου Puma.

Ford Puma: Nέες εκδόσεις με κινητήρα ντίζελ και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων

0
Η Ford επεκτείνει περαιτέρω την οικογένεια του νέου Puma με πρόσθετες επιλογές σε κινητήρες, συστήματα μετάδοσης και εκδόσεις εξοπλισμού, προσφέροντας έτσι την πιο ολοκληρωμένη...

FIAT Restarts You: Ετοιμοπαράδοτα με όφελος έως 4.000 ευρώ

0
Αποτελώντας παραδοσιακά το σημείο αναφοράς στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας για το σχεδιασμό και την κατασκευή αυτοκινήτων που δίνουν έξυπνες και σύγχρονες λύσεις στις ανάγκες...

Για να το επιτύχει αυτό, η επιλογή City εφοδιάζεται με μπαταρία ικανής ισχύος για καθημερινές μετακινήσεις, ενώ η επιλογή Travel μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρία με έξτρα ισχύ που είναι απαραίτητη για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, όπως για παράδειγμα η κίνηση σε αυτοκινητόδρομους.

Επιλογή City

Η κοντή επιλογή «City» του Renault MORPHOZ έχει μήκος 4.40μ. Με το μεταξόνιο των 2.73μ., τιμή ρεκόρ για όχημα τέτοιου μήκους,  έχει τη δυνατότητα να εφοδιαστεί με μπαταρίες 40 kWh που είναι στάνταρ, παραμένοντας πάντα ελαφρύ και χωρίς να επιβαρύνεται με περιττά κόστη. Ωστόσο η εμπειρία στο εσωτερικό του απαντά μόνο σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας.



Σε αυτή την επιλογή το MORPHOZ διαθέτει μία ξεχωριστή φωτιστική υπογραφή, η οποία ενισχύεται από την παρουσία πρόσθετων στοιχείων LED. Το στυλ του είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό χάρη στο κοντό καπό, τους σμιλευμένους προφυλακτήρες, τους σχεδόν ανύπαρκτους προβόλους και τους ακροβολισμένους τροχούς, που αντανακλούν την ευελιξία ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου πόλης.

Επιλογή Travel

Η μακριά επιλογή «Travel» του Renault MORPHOZ έχει μήκος 4.80μ. Το μεταξόνιο είναι και αυτό αναλογικά αυξημένο στα 2.93μ. ώστε να μπορεί να δεχθεί τη μεγαλύτερη μπαταρία και να προσφέρει ένα ακόμα πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Μπορεί να μεταφέρει μπαταρίες με πρόσθετη ισχύ 50 kWh  (συνολική ισχύς 90 kWh) και να εξασφαλίσει ακόμα μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες, αλλά και δυνατότητα μεταφοράς ακόμα δύο αποσκευών. Επιπρόσθετα, αυτή η επιλογή – που διαθέτει ξεχωριστή φωτιστική ταυτότητα – έχει ένα ειδικά σχεδιασμένο εμπρός μέρος και προφίλ που βελτιστοποιούν τις αεροδυναμικές επιδόσεις, προσφέροντας έτσι καλύτερες συνθήκες οδήγησης σε μεγάλα ταξίδια.

Επέκταση αυτονομίας

Η κανονική μπαταρία των 40 kWh της επιλογής City του Renault MORPHOZ έχει ονομαστική αυτονομία 400χλμ. τιμή που κρίνεται επαρκής για καθημερινή αστική και περιαστική χρήση.  Παρέχει λοιπόν ένα βαθμό ευελιξίας που θα ικανοποιήσει πάνω από το 90% των αναγκών των χρηστών.

Για το υπόλοιπο 10%, και στην περίπτωση που υπάρχει ανάγκη για κάλυψη μεγαλύτερων αποστάσεων, το MORPHOZ μπορεί να φιλοξενήσει και μία έξτρα συστοιχία μπαταριών που ονομάζεται ‘Travel Extender’. Το αυτοκίνητο μπορεί να μετατραπεί σε Travel καθώς υπάρχει μία ειδική θυρίδα στο πάτωμα που αποκαλύπτει μία θέση που μπορεί να φιλοξενήσει μία μπαταρία 50 kWh. Η συστοιχία των 50 kWh μπορεί να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.

Το MORPHOZ με αυτή την επιλογή, αναχωρεί από το σταθμό ανεφοδιασμού με αυτονομία 700 χλμ. για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο.

Μόλις επιστρέψει από το ταξίδι του, ο χρήστης σταματά πάλι σε ένα σταθμό ανεφοδιασμού για να επιστρέψει την έξτρα μπαταρία και να μείνει πάλι με την αρχική των 40 kWh που έχει το όχημα στην διάταξη City. Ο σταθμός ανεφοδιασμού επαναφορτίζει τις μπαταρίες για να είναι πάλι έτοιμες για χρήση. Μπορεί επίσης να τις χρησιμοποιήσει και με άλλους τρόπους εφόσον χρειαστεί από κάποιο άλλο όχημα : για τη φόρτιση ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου, για την αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ή για το φωτισμό ενός