RENAULT safety car: «Κόφτης» τελικής ταχύτητας σε νέους οδηγούς

Κοινοποίησε το άρθρο

Η RENAULT συμβάλλει στην ασφάλεια των οδηγών, των επιβατών και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους νέους οδηγούς.

 

 

Παρά τις προσπάθειες των αυτοκινητοβιομηχανιών να περιορίσουν τη σοβαρότητα των επιπτώσεων ενός ατυχήματος, από το 2010 και μετά παρατηρείται μία επιβράδυνση στην μείωση του αριθμού των θανάτων από τροχαία ατυχήματα. Σήμερα, στο 52% των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, που συνδέονται με την υπερβολική ταχύτητα, εμπλέκονται άτομα ηλικίας κάτω των 35.

Το δυσάρεστο αυτό γεγονός, έχει ευαισθητοποιήσει, μεταξύ άλλων και τη RENAULT. Η οποία προσπαθεί να αφυπνίσει τους νέους οδηγούς σε ό,τι αφορά τους κινδύνους που κρύβει η οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα.

Μια από τις λύσεις που προτείνει η γαλλική μάρκα, είναι ένα σύστημα που περιορίζει την τελική ταχύτητα. Πρόκειται για μια συσκευή που τοποθετείται στα Clio και περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα στα 110 χλμ./ώρα.

Ο συγκεκριμένος «κόφτης» ταχύτητας επιτυγχάνεται μέσω μίας μονάδας ελέγχου του κινητήρα που διατίθεται από το τμήμα after sales της εταιρείας. Αυτή η λειτουργία μπορεί να απενεργοποιηθεί και το όχημα μπορεί να επανέλθει στην αρχική του διαμόρφωση, μόνο μετά από μια επίσκεψη στο δίκτυο της RENAULT.

Η υπηρεσία προσφέρεται για την ώρα αποκλειστικά για τα Clio που πωλούνται στη Γαλλία και κοστίζει 59 ευρώ. Και προτείνεται για μια περίοδο 2 ή 3 ετών μετά την έκδοση διπλώματος οδήγησης.

Η RENAULT πάντως εξελίσσει πλήθος καινοτομιών ασφαλείας, εφαρμόζοντας μία ολιστική προσέγγιση. Το πρόγραμμα βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες. Την πρόληψη, τη διόρθωση, την προστασία και τη διάσωση. Στόχος είναι οι ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ατύχημα.

Για την ευαισθητοποίηση των νέων, μάλιστα επιστρατεύθηκε ο οδηγός της ομάδας BWT Alpine στη Φόρμουλα-1, ο Pierre Gasly. Ο οποίος στο παρακάτω video, δίνει συμβουλές σε έναν νεαρό οδηγό και μοιράζεται την εμπειρία του σχετικά με την ταχύτητα. Με στόχο να βοηθήσει τον οδηγό να αποκτήσει αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι, δίνοντας έμφαση σε ένα κρίσιμο μήνυμα: «Η ταχύτητα είναι για την πίστα και όχι για το δρόμο».

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MITSUBISHI Eclipse Cross EV: Ηλεκτρική επανεκκίνηση

Αποτέλεσμα Γαλλοϊαπωνικής συνεργασίας, το Eclipse Cross είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV της MITSUBISHI, η οποία προσπαθεί να επανέλθει στο ευρωπαϊκό προσκήνιο.     H «Συμμαχία» των NISSAN,...

Το αυτοκίνητο που διένυσε ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα

Ένα SKODA Octavia του 2003 έχει διανύσει περισσότερα από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα, κάνοντας αγροτικές αποστολές, στις απαιτητικές διαδρομές της Ισλανδίας.     Τα «αγροτικά» οχήματα φημίζονται για...

KIA XCeed με νέους υβριδικούς κινητήρες – Τιμές

Το KIA XCeed, με κινητήρα 115 ίππων και υβριδική τεχνολογία 48V, προσφέρεται στην ίδια τιμή τόσο με μηχανικό όσο και με αυτόματο κιβώτιο 7...

Αυτό είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο (video)

Το YANGWANG U9 Xtreme με τελική ταχύτητα κοντά στα 500χλμ./ώρα κάνει επίδειξη δυνατοτήτων της ηλεκτροκίνησης, καταρρίπτοντας εξωπραγματικά ρεκόρ.     Η YANGWANG, θυγατρική της BYD, πριν από...

KGM Musso EV: Ηλεκτρικό pick-up με ανέσεις SUV

Το KGM Musso EV είναι ένα crossover pick-up, που συνδυάζει την οικονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος, την ευελιξία ενός pick-up και την άνεση και κομψότητα...

Rally Car vs Drift Car: Η πρόσφυση κοντράρει την πλαγιολίσθηση (video)

Δείτε τι γίνεται όταν ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο του WRC αντιμετωπίζει ένα πισωκίνητο drift car 1.000 ίππων σε μια σειρά από ιδιαίτερα απαιτητικές προκλήσεις.     Τι συμβαίνει...

Insteria στην έκθεση Art Athina 2025

Tην παράδοση της Κορέας στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας φέρνει η HYUNDAI συμμετέχοντας στην έκθεση Art Athina με το νέο Inster.     Η έκθεση Art Athina...

BMW: Πότε ξεκινά η μαζική παραγωγή συστημάτων κίνησης υδρογόνου

Σε ρυθμούς…υδρογόνου κινείται το BMW Group αφού έχουν ξεκινήσει οι προετοιμασίες για την επόμενη γενιά του συστήματος κίνησης με κυψέλες καυσίμου.     Η BMW είναι μια...