RENAULT safety car: «Κόφτης» τελικής ταχύτητας σε νέους οδηγούς

Κοινοποίησε το άρθρο

Η RENAULT συμβάλλει στην ασφάλεια των οδηγών, των επιβατών και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους νέους οδηγούς.

 

 

Παρά τις προσπάθειες των αυτοκινητοβιομηχανιών να περιορίσουν τη σοβαρότητα των επιπτώσεων ενός ατυχήματος, από το 2010 και μετά παρατηρείται μία επιβράδυνση στην μείωση του αριθμού των θανάτων από τροχαία ατυχήματα. Σήμερα, στο 52% των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, που συνδέονται με την υπερβολική ταχύτητα, εμπλέκονται άτομα ηλικίας κάτω των 35.

Το δυσάρεστο αυτό γεγονός, έχει ευαισθητοποιήσει, μεταξύ άλλων και τη RENAULT. Η οποία προσπαθεί να αφυπνίσει τους νέους οδηγούς σε ό,τι αφορά τους κινδύνους που κρύβει η οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα.

Μια από τις λύσεις που προτείνει η γαλλική μάρκα, είναι ένα σύστημα που περιορίζει την τελική ταχύτητα. Πρόκειται για μια συσκευή που τοποθετείται στα Clio και περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα στα 110 χλμ./ώρα.

Ο συγκεκριμένος «κόφτης» ταχύτητας επιτυγχάνεται μέσω μίας μονάδας ελέγχου του κινητήρα που διατίθεται από το τμήμα after sales της εταιρείας. Αυτή η λειτουργία μπορεί να απενεργοποιηθεί και το όχημα μπορεί να επανέλθει στην αρχική του διαμόρφωση, μόνο μετά από μια επίσκεψη στο δίκτυο της RENAULT.

Η υπηρεσία προσφέρεται για την ώρα αποκλειστικά για τα Clio που πωλούνται στη Γαλλία και κοστίζει 59 ευρώ. Και προτείνεται για μια περίοδο 2 ή 3 ετών μετά την έκδοση διπλώματος οδήγησης.

Η RENAULT πάντως εξελίσσει πλήθος καινοτομιών ασφαλείας, εφαρμόζοντας μία ολιστική προσέγγιση. Το πρόγραμμα βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες. Την πρόληψη, τη διόρθωση, την προστασία και τη διάσωση. Στόχος είναι οι ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ατύχημα.

Για την ευαισθητοποίηση των νέων, μάλιστα επιστρατεύθηκε ο οδηγός της ομάδας BWT Alpine στη Φόρμουλα-1, ο Pierre Gasly. Ο οποίος στο παρακάτω video, δίνει συμβουλές σε έναν νεαρό οδηγό και μοιράζεται την εμπειρία του σχετικά με την ταχύτητα. Με στόχο να βοηθήσει τον οδηγό να αποκτήσει αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι, δίνοντας έμφαση σε ένα κρίσιμο μήνυμα: «Η ταχύτητα είναι για την πίστα και όχι για το δρόμο».

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FORD E-Transit Courier: Επαγγελματικός εκσυγχρονισμός

Με σύγχρονη εμφάνιση, πρακτικότητα και ανέσεις, το νέο ηλεκτρικό FORD E-Transit Courier υπόσχεται νέα δεδομένα στα συμπαγή επαγγελματικά οχήματα.     Ένα σημαντικό νέο επαγγελματικό μοντέλο έφτασε...

Τα αυτοκίνητα που πρωταγωνιστούν στην Ελλάδα, το 1ο τετράμηνο του 2025

Το PEUGEOT 2008 οδηγεί την κούρσα των ταξινομήσεων στην ελληνική αγορά στο ξεκίνημα του 2025, με τα CITROEN C3 και TOYOTA Yaris και Cross...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Διαγωνισμός με…VIP δώρα από τη HYUNDAI

Η Hyundai Ελλάς γιορτάζει τη συμμετοχή της στο Ράλι Ακρόπολις με ένα μεγάλο διαγωνισμό και συναρπαστικά δώρα.     Από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου, η…καρδιά...

NISSAN Micra 2025: «Φορτισμένη» επιστροφή (video)

Με δύο επιλογές μπαταριών και υποσχέσεις για ευχάριστες αστικές μετακινήσεις αναμένεται στην Ελλάδα, στο τέλος του 2025, το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό NISSAN Micra.     Η επιστροφή...

BYD Dolphin Surf: Η…χαρά της πόλης – Τιμές

Το Dolphin Surf είναι το πιο προσιτό αλλά και το πιο διασκεδαστικό μοντέλο της BYD, έχοντας χαρακτηριστικά που υπόσχονται ευχάριστες αστικές μετακινήσεις.       Του Ηλία Ματζαβά Συνεχίζοντας...

O Μίκυ Μάους στη Φόρμουλα-1

Ο Μίκυ Μάους και οι φίλοι του ετοιμάζονται για νέες περιπέτειες στο μαγικό κόσμο της Φόρμουλα-1.     Τα τελευταία χρόνια, η Φόρμουλα-1 έχει δει μια τεράστια...

GSE : Ηλεκτρική αναβίωση από την OPEL

Αμιγώς ηλεκτρικά θα είναι πλέον τα OPEL με τα σήματα GSE, τα οποία θα προσπαθήσουν να αποδείξουν ότι ο εξηλεκτρισμός μπορεί να είναι και...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Εκκίνηση και υπερειδική διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας

Από το Παναθηναϊκό Στάδιο θα ξεκινήσει το Ράλι Ακρόπολις του 2025, ενώ η υπερειδκή διαδρομή θα διεξαχθεί στο χώρο του Ζαππείου.     Με…θέα την Ακρόπολη θα...