
Η SEAT S.A. ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης στην αγορά το 2025.
Με αυτό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η εταιρεία θα εισέλθει στην κατηγορία των 20– 25.000 ευρώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Ενεργοί αερόσακοι φτέρνας
HONDA: «Γατοκαθίσματα» με Catnip (video)
FORD Capri: Οι επιλογές εκδόσεων και εξοπλισμού των πρώτων αγοραστών
Η SEAT S.A. ανακοίνωσε σήμερα το λανσάρισμα ενός αστικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην αγορά το 2025.
Με αυτό το αυτοκίνητο, η εταιρεία θα εισέλθει στην κατηγορία των 20– 25.000 ευρώ, ώστε να κάνει τον εξηλεκτρισμό προσιτό στις μάζες και να επιτύχει τους στόχους της Πράσινης Συμφωνίας.
Η μονάδα παραγωγής όπου θα κατασκευάζεται το όχημα θα ανακοινωθεί τους επόμενους μήνες.
Στην Ετήσια Συνέντευξη Τύπου του 2021, η Ισπανική εταιρεία παρουσίασε ένα φιλόδοξο σχέδιο, που ονομάζεται Future Fast Forward, για να ηγηθεί του εξηλεκτρισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία.
Ο βασικός παράγοντας αυτού του σχεδίου είναι η παραγωγή αστικών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ισπανία από το 2025.
Ο Πρόεδρος της SEAT S.A. Wayne Griffiths εξήγησε ότι «θέλουμε να κατασκευάσουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ισπανία από το 2025. Φιλοδοξία μας είναι να παράγουμε περισσότερα από
500.000 αστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως στο Martorell για τον Όμιλο Volkswagen, αλλά χρειαζόμαστε μια σαφή δέσμευση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή».
Η SEAT S.A. στοχεύει όχι μόνο στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων αλλά και στην καθοδήγηση της ανάπτυξης ολόκληρου του έργου για τον Όμιλο Volkswagen.
«Το σχέδιό μας είναι να μετατρέψουμε το Τεχνικό Κέντρο μας, το μοναδικό στο είδους του στη νότια Ευρώπη σε ένα ουσιαστικό πλεονέκτημα R&D για την περιοχή», δήλωσε ο Griffiths.
«Πιστεύουμε ότι είναι μέρος της ευθύνης μας να εξηλεκτρίσουμε την Ισπανία. Πριν από 70 χρόνια, βάλαμε αυτή τη χώρα σε τροχούς. Στόχος μας, τώρα, είναι να βάλουμε την Ισπανία σε ηλεκτρικούς τροχούς».
Το αστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ένα μεγάλο έργο όσον αφορά τον πιθανό του όγκο. Αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό ορόσημο στο δρόμο προς τη βιωσιμότητα και την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και στοχεύει να γίνει ο κινητήρας για τη μετατροπή της Ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.