SKODA Elroq RS για ηλεκτρικές ανησυχίες

Κοινοποίησε το άρθρο

Το Elroq RS είναι το πιο γρήγορο σε φόρτιση και επιτάχυνση μοντέλο παραγωγής της SKODA μέχρι σήμερα.

 

 

Τα μοντέλα RS της SKODA, με πιο δημοφιλές το Octavia, ανέκαθεν συνδύαζαν τις επιδόσεις και την σπορ εμφάνιση, με τα ισορροπημένα οδηγικά χαρακτηριστικά και την πρακτικότητα.
Η παράδοση αυτή συνεχίζεται και τώρα. Στην εποχή του εξηλεκτρισμού. Με το καινούργιο Elroq να αποκτά και αυτό έκδοση RS. Η οποία διεκδικεί αρκετές πρωτιές.

Το Elroq RS έχει δύο ηλεκτροκινητήρες. Έναν στον μπροστινό και έναν στον πίσω άξονα. Με αποτέλεσμα να εξασφαλίζουν τετρακίνηση. Αλλά και συνολική ισχύ 340 ίππους.
Κάτι που μεταφράζεται σε…RS επιδόσεις. Με την επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,4 δευτερόλεπτα. Καθιστώντας το Elroq RS το ταχύτερο σε επιτάχυνση μοντέλο παραγωγής της SKODA μέχρι σήμερα.

Η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 180 χλμ./ώρα. Η μπαταρία υψηλής τάσης χωρητικότητας 84 kWh (79 kWh καθαρή), επιτρέπει μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία άνω των 550 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP.

Η ισχύς φόρτισης έως και 185 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC, επιτρέπει στην μπαταρία να επαναφορτίζεται από 10 έως 80% σε περίπου 26 λεπτά. Η φόρτιση AC στα 11 kW φορτίζει την μπαταρία από 0 έως 100% σε οκτώ ώρες.

Εξωτερικά, οι μαύρες λεπτομέρειες και οι αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου έως 21 ιντσών δείχνουν ότι αυτό το Elroq, έχει άλλες διαθέσεις. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει κορυφαίας τεχνολογίας προβολείς LED Matrix και πίσω φώτα LED με δυναμικά φλας.

Το εσωτερικό του SKODA Elroq RS χαρακτηρίζεται από το Design Selection RS Lounge μαύρου χρώματος. Διαθέτει επενδύσεις από μικροΐνες Suedia με ραφές αντίθεσης lime green και διακόσμηση σε όψη ανθρακόνημα. Το θερμαινόμενο τριάκτινο σπορ τιμόνι καλύπτεται από διάτρητο δέρμα. Διατίθεται και αυτό με lime green ραφές και λογότυπο RS.

Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει και το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, σπορ κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ. Αντίστοιχο διατίθεται και για τον συνοδηγό, ως μέρος του προαιρετικού πακέτου Maxx.

Το Digital Cockpit 5 ιντσών και μια κεντρική οθόνη infotainment 13 ιντσών ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Και περιλαμβάνουν γραφικά ειδικά για το RS.

Το σπορ πλαίσιο και το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης πάντως, υπόσχονται δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά σε κάθε περίσταση.

Το Elroq RS είναι εξοπλισμένο με σπορ ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά μπροστά και 10 πίσω. Μια νέα ρύθμιση στο σύστημα διεύθυνσης λαμβάνει υπόψη το συγκεκριμένο σετάρισμα του πλαισίου RS για να δημιουργήσει μια πιο σπορ αίσθηση οδήγησης.

Το Driving Mode Select προσφέρει επίσης μια ειδική λειτουργία έλξης προσαρμοσμένης στην τετρακίνηση. Το σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων DCC είναι διαθέσιμο προαιρετικά. Διαθέτει αναδιαμορφωμένα driving modes που έχουν σχεδιαστεί για ακόμα μεγαλύτερη άνεση. Υπάρχουν έως και 15 ρυθμιζόμενες παράμετροι στη λειτουργία Individual.

Επίσης, λόγω της αυξημένης ισχύος, η έκδοση RS έχει και πιο δυνατά φρένα στον μπροστινό άξονα με διπίστονες δαγκάνες.

Φυσικά και το συγκεκριμένο Elroq διαθέτει την τελευταία έκδοση του Travel Assist και του KESSY Advanced. Με ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και πολυάριθμα έξυπνα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού.

Για όσους πάντως αναπολούν τον ήχο των υπετροφοδοτούμενων SKODA RS, μέσω του μενού infotainment μπορούν να επιλεγούν δύο εξωτερικοί ήχοι. Sport και Futuristic.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MERCEDES-BENZ Vision Iconic: Το παρελθόν «φωτίζει» το μέλλον (video)

Το Vision Iconic αποκαλύπτει τη μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία της MERCEDES-BENZ, συνδυάζοντας την πολυτέλεια, με την υψηλή τεχνολογία, αλλά και το…φως του ήλιου.     Η MERCEDES-BENZ μπαίνει...

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2025

Συναρπαστική εξέλιξη είχε η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2025 με τη νίκη σε αρκετές κατηγορίες να κρίνεται σε δέκατα του δευτερολέπτου.     Με την παρουσία πολυάριθμων θεατών και...

CUPRA Formentor VZ5: Η επιστροφή των πεντακύλινδρων κινητήρων

Το νέο CUPRA Formentor στην έκδοση VZ5 των 390 ίππων, απευθύνεται στους λάτρεις των επιδόσεων που προσφέρουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.     Η είδηση της έλευσης...

Μικρός Δακτύλιος: Μονά – Ζυγά στο κέντρο της Αθήνας

Ο Μικρός Δακτύλιος επέστρεψε στο κέντρο της Αθήνας. Δείτε ποια αυτοκίνητα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα και ποιοι δικαιούνται κάρτα ελεύθερης εισόδου και εξόδου.     Η επιστροφή...

RENAULT Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300hp: Υβριδική απογείωση – Τιμές

Με υπερσύγχρονο υβριδικό σύνολο 300 ίππων, τετρακίνηση, αποκλειστικές τεχνολογίες και ιδιαίτερο σχεδιασμό, το RENAULT Rafale Hyper Hybrid E-Tech καταφέρνει να μην θεωρείται ένα ακόμα...

FERRARI Elettrica: Το…κάστρο με τα ηλεκτρικά άλογα

Η FERRARI αποκαλύπτει σταδιακά την Elettrica, το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό supercar με 830 kW ισχύ, καινοτόμο πλαίσιο, ενεργή ανάρτηση, μεγάλη αυτονομία και υψηλές...

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πήγε «στο φεγγάρι και γύρισε», χωρίς αλλαγή μπαταρίας

Μια FORD Mustang Mach-E έχει διανύσει μέσα σε τρία χρόνια, περισσότερα από 400.000 χλμ. με την μπαταρία της να εξακολουθεί να αποδίδει σαν καινούργια.     Η...

Τι έδειξαν οι έλεγχοι για ανασφάλιστα οχήματα και τέλη κυκλοφορίας – Τα πρόστιμα

Περισσότερες από 218.000 παραβάσεις εντόπισαν οι ηλεκτρονικοί έλεγχοι για ανασφάλιστα ή οχήματα που δεν έχουν πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας.     Οι ηλεκτρονικοί, διασταυρωτικοί έλεγχοι που είχαν ανακοινωθεί,...