SKODA SLAVIA: το δεύτερο μοντέλο ειδικά για την Ινδία

Κοινοποίησε το άρθρο
SLAVIA

Μετά το KUSHAQ, το compact SUV, η SKODA παρουσιάζει τη SLAVIA, ένα ευρύχωρο μικρομεσαίο σεντάν που λανσάρεται σε μία πολύ δημοφιλή κατηγορία στην Ινδία

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Εθνική εορτή με…παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.

Με εθνική υπερηφάνεια και περισσότερες από 20.000 παραβάσεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις της 25η Μαρτίου   Η αργία της Δευτέρας 25 Μαρτίου...

Ανάβαση στην Πάρνηθα, μιας άλλης εποχής

Σπάνια, συλλεκτικά αυτοκίνητα θα δώσουν το δικό τους χρώμα στην Ανάβαση της Πάρνηθας που διοργανώνει η ΦΙΛΠΑ   Μια εκδρομή στην πανέμορφη, αλλά ταλαιπωρημένη, Πάρνηθα είναι...

Το «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς»

  Το KΙΑ EV9 πέτυχε διπλή νίκη στα Παγκόσμια Βραβεία Αυτοκινήτου του 2024   Τα World Car Awards, που καθιερώθηκαν το 2003, θεωρούνται ίσως η κορυφαία διάκριση...

Η SKODA AUTO έχει αναλάβει στρατηγικό ρόλο εντός του Volkswagen Group, ως η μάρκα που θα ηγηθεί της ανάπτυξης του Ομίλου σε πολλά υποσχόμενες, πολυπληθείς νέες αγορές. Τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η Ινδία, με τη SKODA να αποκαλύπτει τη SLAVIA, ένα ιδιαίτερα ευρύχωρο ολοκαίνουργιο μικρομεσαίο σεντάν, ειδικά για την τοπική αγορά, στο πλαίσιο του project INDIA 2.0. Το νέο μοντέλο έχει σχεδιαστεί, εξελιχθεί και κατασκευάζεται στην Ινδία, στο εργοστάσιο του Pune. Είναι το δεύτερο μοντέλο που παρουσιάζει η SKODA ειδικά για την αχανή τοπική αγορά, μετά το KUSHAQ, το compact SUV, πριν μερικούς μήνες.

SLAVIA

H SKODA SLAVIA βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0-IN, μια παραλλαγή της MQB ειδικά προσαρμοσμένη από την SKODA AUTO για την Ινδία. Το όνομα του μοντέλου αποτίει φόρο τιμής στις απαρχές της εταιρείας. Το 1895, οι ιδρυτές Václav Laurin και Václav Klement ξεκίνησαν την επιχείρησή τους επισκευάζοντας ποδήλατα στη Mladá Boleslav. Μόλις ένα χρόνο μετά, το 1896, κυκλοφόρησαν με επιτυχία τα πρώτα τους ποδήλατα με την επωνυμία SLAVIA. Τα ποδήλατα αντιπροσώπευαν την αξιοπιστία, την προσιτή τιμή και την εφευρετικότητα – ιδιότητες που εξακολουθούν να αποτελούν την “Simply Clever” εταιρική φιλοσοφία της SKODA σήμερα. Το όνομα “SLAVIA” έγινε γρήγορα συνώνυμο της ποιότητας και της καινοτομίας και υιοθετήθηκε επίσης για τις μοτοσυκλέτες που παρουσίασαν οι Laurin και Klement, το 1899. Σήμερα, η SKODA χρησιμοποιεί το ίδιο όνομα για ένα μοντέλο που αναμένεται να έχει σημαντικές πωλήσεις, τιμώντας το παρελθόν της μάρκας.

SLAVIAΜε μήκος 4,541 μέτρα, πλάτος 1,752 μ. και ύψος 1,487 μ., η SLAVIA είναι ένα πολύ ευρύχωρο μικρομεσαίο σεντάν. Σε αυτό συντελεί και το μεταξόνιο των 2,651 μ.. Αντίστοιχα μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών, στα 521 λίτρα.

Το ολοκαίνουργιο μοντέλο διαθέτει εξαιρετικά χαρακτηριστικά ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Οι επιβάτες προστατεύονται από έως και έξι αερόσακους για τον οδηγό και τον συνοδηγό, καθώς και προαιρετικούς μπροστινούς πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους κεφαλής τύπου κουρτίνας. Στη διάθεσή του, ο οδηγός έχει και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.

Το προσθιοκίνητο νέο μοντέλο διατίθεται με επιλογή από δύο ισχυρούς και αποδοτικούς κινητήρες TSI. Ο τρικύλινδρος 1.0 TSI αποδίδει 115 PS (85 kW), ενώ ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI με τεχνολογία ενεργού κυλίνδρου (ACT), έχει απόδοση 150 PS (110 kW). Το βασικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο έξι σχέσεων, ένα εξατάχυτο αυτόματο είναι προαιρετικό για τον 1.0 TSI, ενώ ο 1.5 TSI συνδυάζεται και με ένα DSG επτά σχέσεων.

Η νέα SLAVIA θα προσφέρει πρωτόγνωρα στοιχεία εξοπλισμού στην ινδική αγορά. Ανάμεσά τους, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED εμπρός και πίσω, ψηφιακό ταμπλό οργάνων με ανεξάρτητη οθόνη infotainment έως και 10 ιντσών, ατμοσφαιρικό εσωτερικό φωτισμό, ιδιαίτερα ισχυρό κλιματισμό Climatronic ειδικά για την Ινδία με έλεγχο αφής με Air Care και αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα, αισθητήρες βροχής και φωτός και cruise control, αισθητήρα πίεσης ελαστικών και πολλά άλλα, με αξιοσημείωτη την ειδική εσοχή στο ταμπλό, για τα φυλακτά των Ινδών.

Με το project INDIA 2.0, το Volkswagen Group στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της SKODA και της Volkswagen στη χώρα μακροπρόθεσμα και, ανάλογα με την εξέλιξη της αγοράς, να επιτύχει συνδυασμένο μερίδιο αγοράς 5% έως το 2025. Οι επενδύσεις ανέρχονται συνολικά σε ένα δισεκατομμύριο ευρώ, συμπεριλαμβανομένων 275 εκατομμυρίων ευρώ στην έρευνα και ανάπτυξη νέων μοντέλων για τις δημοφιλείς κατηγορίες στη χώρα. Η SKODA AUTO έχει δημιουργήσει μια νέα γραμμή παραγωγής για την MQB-A0-IN στο εργοστάσιό της στο Pune, βασισμένη σε εργατικό δυναμικό της περιοχής, με την τοπική προστιθέμενη αξία να είναι άνω του 95%. Μεσοπρόθεσμα, η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να εξάγει τα μοντέλα που κατασκευάζονται στην Ινδία, σε άλλες αναδυόμενες αγορές.