Οδηγούμε το νέο SUZUKΙ Swift 1.2

Κοινοποίησε το άρθρο

Volvo

 

Η τέταρτη γενιά του SUZUKΙ Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα, με αναβαθμίσεις σε σημαντικούς τομείς

 

 

 

Του Ηλία Ματζαβά

Το SUZUKΙ Swift είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο, αφού έχει κυκλοφορήσει σε 169 χώρες πραγματοποιώντας συνολικές πωλήσεις άνω των 9 εκατομμυρίων.
Η επιτυχία του αυτή είχε ως αποτέλεσμα, η SUZUKI να διατηρήσει τη γνώριμη σιλουέτα του, στη νέα, τέταρτη γενιά του. Η οποία διαθέτει μοντέρνα και ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία, που του δίνουν έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα. Αν και με την πρώτη ματιά θυμίζει αρκετά το μοντέλο που αντικαθιστά, έχει σημαντικές αλλαγές.

Αναλυτική παρουσίαση του νέου SUZUKI Swift έχετε ήδη διαβάσει στο gonews.gr.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι το μήκους 3,86 μέτρων Swift αποτελεί μια ανανεωμένη πρόταση, στην κατηγορία των σούπερμίνι, την οποία αρκετές εταιρείες εγκαταλείπουν βλέποντας την εξάπλωση των SUV. Με αφορμή την έλευση του νέου SUZUKΙ Swift στην Ελλάδα, το gonews.gr είχε μια πρώτη, σύντομη γνωριμία μαζί του.

Διαπίστωση πρώτη. Εξωτερικά είναι από τις περιπτώσεις που μάλλον από κοντά, δείχνει διαφορετικό από ό,τι στις φωτογραφίες. Με έντονες, αεροδυναμικές καμπύλες, δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι ανανεωμένο, παραμένοντας όμως αναγνωρίσιμο ως Swift. Σε άλλους θα αρέσει και σε άλλους όχι.

Στο εσωτερικό πάντως, χωρίς να υπάρχουν σχεδιαστικές υπερβολές, η αναβάθμιση είναι δεδομένη. Ποιοτικά και, όχι μόνο. Η σχεδίαση είναι οδηγοκεντρική, η εργονομία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ σίγουρα αυτή που κυριαρχεί είναι η μεγάλη οθόνη των 9 ιντσών. Η οποία προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, εύκολα και απλά χωρίς να ψάχνεσαι σε πολύπλοκες ρυθμίσεις.

Στο δρόμο, το ανανεωμένο Swift αποδεικνύεται ευχάριστο και ευκολοδήγητο. Με το πιο άκαμπτο πλαίσιο να εξασφαλίζει σταθερότητα και τη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης να φροντίζει για την άνεση.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.197 κ.εκ. διατηρεί την ιπποδύναμη των 82 ίππων, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, αλλά τώρα είναι διαθέσιμη σε χαμηλότερες στροφές. Βελτιωμένη είναι και η ροπή που φτάνει στα 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ.

Η σημαντική διαφορά του κινητήρα πάντως είναι ότι πλέον είναι τρικύλινδρος και όχι τετρακύλινδρος με τις εκπομπές CO2 να κυμαίνονται από 98-99 γρ./χλμ. Άλλωστε οι πιέσεις για τη μείωση των ρύπων, γίνονται όλο και πιο έντονες στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η… τρικύλινδρη επιλογή πάντως δεν σημαίνει και σημαντική αύξηση των κραδασμών του κινητήρα, που συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Γιατί οι μηχανικοί της SUZUKI δούλεψαν ιδιαίτερα στον τομέα της μείωσης του θορύβου.

Με τη βοήθεια και ενός ήπια υβριδικού συστήματος 12V, το οποίο βοηθάει τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση, το βάρους 920 κιλών Swift δείχνει πρόθυμο, ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς.

Στη σύντομη βόλτα μας, εκτιμήσαμε ακόμα την εξαιρετική αίσθηση του τιμονιού, το οποίο έχει γραμμική αντίδραση, χωρίς να μεταφέρει στα χέρια του οδηγού τις ανωμαλίες του δρόμου.

Ικανοποιητικά είναι και τα φρένα, χωρίς απότομες αντιδράσεις, έχοντας ελεγχόμενη δύναμη πέδησης. Φυσικά υπάρχουν και τα καθιερωμένα πλέον, συστήματα υποστήριξης του οδηγού.

Το σίγουρο είναι ότι η τέταρτη γενιά του Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα. Με τον οδηγό, να απολαμβάνει ακόμα περισσότερο πλέον τη συνύπαρξή του με το ιαπωνικό σούπερμίνι. Περισσότερα, προσεχώς…

Οι τιμές του SUZUKI Swift του 2024 ξεκινούν από 18.450 ευρώ. Δείτε εδώ τις τιμές όλων των εκδόσεων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το νέο δίκτυο των MERCEDES-BENZ και SMART

Δείτε το νέο δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Διανομέων και Επισκευαστών της Star Automotive Ελλάς.     Αλλάζει εικόνα η…οικογένεια της MERCEDES-BENZ στη χώρα μας. Γιατί η Star Automotive...

RIMAC Nevera R: Ρεκόρ «εξωπραγματικής» επιτάχυνσης

Η RIMAC Nevera R με τελική ταχύτητα πάνω από 430 χλμ./ώρα επιτάχυνε από 0 σε 100χλμ.ώρα σε 1,72 δευτερόλεπτα.     Η RIMAC είναι μια εταιρεία από...

FORD Puma Sound Edition: «Πάρτι» εξοπλισμού – Τιμές

Η έκδοση Sound Edition του FORD Puma διαθέτει πλουσιότατο εξοπλισμό, αλλά και ένα ηχοσύστημα κατάλληλο για… πάρτι.     Διευρύνοντας ακόμα περισσότερο την γκάμα της η FORD,...

Νέο LΥΝΚ & CΟ 01 Plug-in Hybrid – Τιμές

Ανανεωμένο αισθητικά και, κυρίως τεχνολογικά έρχεται το νέο LΥΝΚ & CΟ 01 Plug-in Hybrid.     Μια νέα, πλήρως ανανεωμένη έκδοση του 01 Plug-in Hybrid, παρουσίασε η...

LIVE TV: Goodwood Festival of Speed 2025

Παρακολουθείστε live το Goodwood Festival of Speed του 2025.     Το Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood αναμένεται να είναι φέτος ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα στην 30χρονη...

KIA EV5: Το SUV του σήμερα και του αύριο

Το KIA EX5 είναι ένα SUV της κατηγορίας C, το οποίο με την υψηλή τεχνολογία που διαθέτει, δηλώνει έτοιμο για επόμενη εποχή της ηλεκτρικής...

VOLVO EX90 με τους ήχους των Abbey Road Studios

Η VOLVO Cars παρουσίασε το Abbey Road Studios Mode, μία τεχνολογία ήχου που σχεδιάστηκε για να αποδίδει την ουσία του περιβάλλοντος των εμβληματικών στούντιο...

TOYOTA Yaris Rally2 H2: Το…μεθαύριο του WRC κινείται με υδρογόνο

Ένα αγωνιστικό Yaris Rally2, εξοπλισμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που τροφοδοτείται από συμπιεσμένο υδρογόνο ετοιμάζει η TOYOTA.     Η TOYOTA ίσως είναι η εταιρεία που προετοιμάζεται...