Υβριδικό ή ηλεκτροκίνητο Roadster; Πέρασαν έντεκα χρόνια από όταν η Toyota έβγαλε την πρίζα από το μηχάνημα υποστήριξης του MR2. Το πισωκούνητο καμπριολέ με τον κινητήρα στο κέντρο πουλούσε τρελά σε Ευρώπη, Ιαπωνία και Βόρεια Αμερική έως ότου χαθεί στον κυκεώνα της νέας εποχής. Τότε η Toyota πουλούσε «μούρη» με τρία σπορ μοντέλα MR2, Supra και Celica. Με την αναβίωση των Supra και Celica στην μορφή της νέας 86 καιρός είναι να αναβιώσει και το μικρό παιγνιδιάρικο διθέσιο. Τα λόγια του αντιπροέδρου πωλήσεων και Marketing, Matt Harrison, μιλάνε για τον ερχομό ως το 2025 ενός συμπαγές διθέσιου roadster, δηλαδή ένα MR2 αφού το συγκεκριμένο είναι σε φάση «συζήτησης». Τα σενάρια της επιστροφής του MR2 το θέλουν βενζινοκίνητο, υβριδικό-βενζίνη και ηλεκτροκίνητο με τους δύο ηλεκτροκινητήρες να είναι τοποθετημένοι πίσω από τα δύο καθίσματα, δηλαδή όλα εκτός από πετρελαιοκινητήρα.