Το ταξίδι ξεκίνησε την Τετάρτη 26 Μαΐου στις 5:43 π.μ. από το σταθμό υδρογόνου HYSETCO στο Orly και ολοκληρώθηκε μετά από 1003 km με ένα μόνο γέμισμα.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών
Το αυτοκίνητο διήνυσε 1003 χιλιόμετρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων σε δημόσιους δρόμους, νότια του Παρισιού και στις περιοχές Loir-et-Cher και Indre-et-Loire, ενώ η απόσταση και η κατανάλωση πιστοποιήθηκαν από ανεξάρτητη αρχή.
Στο εγχείρημα χρησιμοποιήθηκε πράσινο υδρογόνου και η μέση κατανάλωση καυσίμου ήταν 0,55 kg/100km, ενώ το Mirai έχει ικανότητα αποθήκευσης υδρογόνου 5,6 kg.
Το νέο Mirai απέδειξε πόσο αποδοτικό και ευκολοδήγητο είναι
Το νέο Mirai είναι η δεύτερη γενιά ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου από την Toyota. Είναι βελτιωμένο σε επιδόσεις και οδική συμπεριφορά και συγχρόνως κομψότερο και πιο δυναμικό σχεδιαστικά συγκριτικά με το μοντέλο πρώτης γενιάς.
Επιπλέον, η αποδοτικότερη λειτουργία του συστήματος κυψελών καυσίμου μαζί με την αυξημένη ικανότητα αποθήκευσης υδρογόνου και τη βελτιωμένη αεροδυναμική συμβάλλουν σε μία αύξηση της αυτονομίας στα 650 km περίπου υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, με χρόνο ανεφοδιασμού κάτω από 5 λεπτά σε σταθμό ανεφοδιασμού με πίεση 700 bar.
Για την επίτευξη του νέου ρεκόρ διανυθείσας απόστασης 1003 km, οι οδηγοί υιοθέτησαν “eco” στυλ οδήγησης αλλά χωρίς ειδικές τεχνικές που δεν θα μπορούσαν να εφαρμοστούν από καθημερινούς οδηγούς.
Το Toyota Mirai και το υδρογόνο στην καρδιά του Beyond Zero
Το Beyond Zero υπογραμμίζει ότι οι μηδενικές εκπομπές ρύπων δεν είναι ο τελικός στόχος της Toyota.
Είναι απλά ένα βήμα στο ταξίδι εξηλεκτρισμού της μάρκας να ξεπεράσει τα εμπόδια και να χτίσει ένα καλύτερο μέλλον για όλους: πέρα από τις εκπομπές ρύπων, πέρα από τους περιορισμούς, πέρα από τις προσδοκίες και πέρα από τα εμπόδια.
Το Mirai αποδεικνύει ξεκάθαρα το στοιχείο ‘beyond emissions’ (πέρα από τις εκπομπές ρύπων) αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων και προσφέροντας ταυτόχρονα ασφάλεια, άνεση, μεγαλύτερη αυτονομία και ευκολία επαναφόρτισης.
Καθώς το υδρογόνο είναι μία αξιόπιστη και πλούσια φυσική πηγή για τη μεταφορά και αποθήκευση ενέργειας, προσφέρει την τέλεια ευκαιρία για τη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας.
Το υδρογόνο μπορεί να προσφέρει κινητικότητα μηδενικών ρύπων όχι μόνο με αυτοκίνητα αλλά και με τρένα, σκάφη και αεροπλάνα ενώ παράγει ενέργεια για βιομηχανίες, εταιρείες και νοικοκυριά.
Στο πλαίσιο αυτό, η Toyota υποστηρίζει πολλές πρωτοβουλίες για τον εκδημοκρατισμό και τη διαφοροποίηση των εφαρμογών κυψελών καυσίμου: ηλεκτρικές γεννήτριες (EODev), σκάφη (Hynova), ταξί, λεωφορεία (Hype και RATP), φορτηγά (Hino), η πόλη του υδρογόνου (Woven City) και άλλες χρήσεις.
Το ρεκόρ επιτεύχθηκε με 4 Οδηγούς
Ανάμεσα στους 4 οδηγούς που συμμετείχαν στο εγχείρημα κατάρριψης του ρεκόρ ήταν ο Victorien Erussard, ιδρυτής και καπετάνιος του Energy Observer.
Το Energy Observer, στο οποίο η Toyota είναι εταίρος, είναι το πρώτο σκάφος εφοδιασμένο με μία κυψέλη καυσίμου Toyota, είναι αυτόνομο ενεργειακά, εκπέμπει μηδενικούς ρύπους και λειτουργεί ως εργαλείο επικοινωνίας και ερευνητικό εργαστήριο για τη μετάβαση σε μία κοινωνία υδρογόνου. Το Energy Observer έχει εξελιχθεί τώρα σε εταιρεία που ασχολείται με την έρευνα και καινοτομία. Πρόσφατα παρουσίασε ένα νέο εκθεσιακό χωριό αφιερωμένο στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και το υδρογόνο στο Παρίσι.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Πύργος του Άιφελ φωτίστηκε για πρώτη φορά με πράσινο υδρογόνο, χάρη στη γεννήτρια υδρογόνου GEH2® που αναπτύχθηκε από τον οργανισμό start-up EODev, στον οποίο η Toyota είναι μέτοχος.
Ο James Olden, μηχανικός της Toyota Motor Europe, Maxime le Hir, product manager του Mirai και η Marie Gadd, PR manager της Toyota France ήταν οι άλλοι 3 οδηγοί.