Με το επιτυχημένο C-HR η TOYOTA μπαίνει και αυτή στη μάχη των ηλεκτρικών μοντέλων.
Αν και μέχρι τώρα η TOYOTA φαινόταν να έχει μια…διστακτικότητα σχετικά με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τελικά δεν μπορούσε να αγνοήσει την τάση της εποχής. Αν και εξακολουθεί να εξελίσσει τις τεχνολογίες υδρογόνου και κυψελών καυσίμου για το…αύριο, μπαίνει δυναμικά στην αγορά των BEV. Με το C-HR+ να αποτελεί το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό όπλο της.
Βασισμένο στην αποκλειστική πλατφόρμα e-TNGA, το ηλεκτρικό C-HR+ διατηρεί την εξωτερική σχεδίαση του γνωστού μοντέλου που παραπέμπει σε κουπέ. Διακριτικές διαφοροποιήσεις, από το γνωστό C-HR, υπάρχουν στους προφυλακτήρες, στη μάσκα και στα σχέδια των προβολέων.
Το ΤΟΥΟΤΑ C-HR+ έχει μήκος 4.52 μέτρα και μεταξόνιο 2.75 και υπόσχεται ευρυχωρία, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 416 λίτρα.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η οθόνη πολυμέσων των 14 ιντσών. Ενώ το σύστημα πλοήγησης περιλαμβάνει μια αποκλειστική λειτουργία δρομολόγησης EV. Που υπολογίζει διαδρομές με επιλογές σταθμών φόρτισης, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας του αυτοκινήτου.
Το ηλεκτρικό C-HR+ θα διατίθεται με μια μπαταρία 57,7 kWh αποκλειστικά για το προσθιοκίνητο μοντέλο. Ενώ μια μπαταρία υψηλότερης χωρητικότητας 77 kWh θα είναι διαθέσιμη και για την τετρακίνητη έκδοση. Σύμφωνα με την ΤΟΥΟΤΑ η αυτονομία θα φτάνει κοντά στα 600 χιλιόμετρα.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι το C-HR+, αν εξαιρέσουμε τα μοντέλα επιδόσεων GR, θα είναι το πιο ισχυρό μοντέλο στην ευρωπαϊκή γκάμα της TΟΥΟΤΑ.
Γιατί η έκδοση AWD αναμένεται να αποδίδει 343 ίππους (252 kW). Με την επιτάχυνση από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,2 δευτερόλεπτα.
Το προσθιοκίνητο μοντέλο με μπαταρία 57,7 kWh θα αποδίδει 167 ίππους. Ενώ η επιλογή της μπαταρίας των 77 kWh θα αυξάνει την ισχύ στους 224 ίππους.
Το TOYOTA C-HR+ αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2025. Ενώ το 2026 θα ακολουθήσουν τα επίσης ηλεκτρικά Urban Cruiser και bZ4X.