To πρωτότυπο EPU είναι το μεσαίου μεγέθους φορτηγό με το οποίο η TOYOTA ετοιμάζεται να βάλει στην…πρίζα τους επαγγελματίες.
Αναμφίβολα η TOYOTA είναι μια από κορυφαίες, σε πωλήσεις, αυτοκινητοβιομηχανίες, με αρκετά μοντέλα της να έχουν παγκόσμια αποδοχή. Σίγουρα η Corolla είναι ένα από αυτά. Αλλά η ιαπωνική φίρμα ανέκαθεν είχε στην γκάμα της και επιτυχημένα επαγγελματικά. Και ειδικά στα pick-up, το Hilux έχει μεγάλη ιστορία.
Τώρα, η TOYOTA ετοιμάζεται για το…αύριο, αποκαλύπτοντας τις προθέσεις της για ένα φορτηγό μεσαίου μεγέθους. Η επόμενη…γενιά του θα είναι ηλεκτρική και θα έχει μονοκόκ αμάξωμα που προσφέρει υψηλή αντοχή.
Το πρωτότυπο EPU φαίνεται ότι εκτός από πρακτικό θα είναι και κομψό. Έχει μήκος 5,070, πλάτος 1,910 μ. και ύψος 1,71 μ. με το μετατρόχιο να φτάνει τα 3,35μ.
Αν και έχει διπλή καμπίνα, θα διαθέτει έναν ευέλικτο χώρο φόρτωσης, εξυπηρετώντας ένα μεγάλο μέρος επαγγελματιών. Έχοντας όμως τη δυνατότητα να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες, θα μπορεί να υποστηρίξει και διάφορες άλλες υπαίθριες δραστηριότητες.
Η ΤΟΥΟΤΑ υπόσχεται ότι θα διαθέτει εξαιρετική ηχομόνωση, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους του θα εξασφαλίζει σταθερότητα, αλλά και άνεση στην οδήγηση.
Αυτό πάντως που ξαφνιάζει είναι το εσωτερικό του. Το οποίο υιοθετεί τη φιλοσοφία NEO Steer που σχεδιάζει η TOYOTA για τα μελλοντικά της μοντέλα.
Είναι βασισμένη στο τιμόνι μιας μοτοσικλέτας, που ενσωματώνει τις λειτουργίες του γκαζιού και των πεντάλ φρένων. Εκτός από ευρυχωρία στο χώρο του δαπέδου λόγω της απουσίας των πεντάλ, θα προσφέρει επίσης ασφαλή, χειροκίνητη οδήγηση για χρήστες με προβλήματα στα κάτω άκρα.