TOYOTA GR86 Rally Legacy: Η αναβίωση του Celica GT-Four (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Το σύγχρονο Celica GT-Four της TOYOTA, είναι ουσιαστικά ένα GR86 με μηχανικά μέρη από το GR Corolla και …πινελιές από το παρελθόν.

 

 

Η ΤΟΥΟΤΑ πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια στο WRC, με το Yaris να αποτελεί το «όπλο της». Στο τέλος της δεκαετίας του 80 όμως και, κυρίως στη δεκαετία του 90, ήταν το Celica GT-Four αυτό που κέρδιζε τίτλους. Με οδηγούς τους Kankkunen, Sainz και Auriol.

Τώρα, η TOYOTA θέλοντας να τιμήσει την ιστορική κληρονομιά της στα ράλι, δημιούργησε ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο. Το οποίο θυμίζει το Celica GT4, αφήνοντας παράλληλα υποσχέσεις για το μέλλον.

Το GR86 Rally Legacy, βασίζεται στο GR86. Του οποίου όμως τροποποιήθηκε το πλαίσιο, για να χωρέσει τον ψηλότερο, εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα G16E-GTS του GR Corolla. Αλλά και το σύστημα μετάδοσης κίνησης GR-FOUR AWD.

Η μετατροπή του GR86 σε τετρακίνητο, απαιτούσε σημαντική τροποποίηση της μπροστινής ανάρτησης για να μεταφέρεται η ισχύς στους μπροστινούς τροχούς. Τροποποιήσεις έγιναν και στο πίσω μέρος, όπου χρησιμοποιήθηκε το διαφορικό και οι άξονες του GR Corolla. Με αρκετές τροποποιήσεις βέβαια για να ταιριάξουν.

Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αναβαθμίστηκε σημαντικά. Με αποτέλεσμα, αν και διατηρεί τις αρχικές προδιαγραφές του GR Corolla των 300 ίππων, υπάρχει η δυνατότητα να αυξηθεί η ιπποδύναμη.

Εξωτερικά, το πρωτότυπο GR86 Rally Legacy διαθέτει χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από το παρελθόν. Με κόκκινα και πράσινα σχέδια, ενσωματωμένα με τα σύγχρονα λογότυπα της TOYOTA Gazoo Racing.

Αυτοί βέβαια που παραπέμπουν στη δεκαετία του 90 είναι οι κόκκινοι λασπωτήρες! Αλλά τόσο η εξάτμιση, όσο και το σπόιλερ, είναι εμπνευσμένα από το Celica GT-Four.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί το λευκό χρώμα στο roll cage, ενώ τα αγωνιστικά καθίσματα έχουν κόκκινες ζώνες ασφαλείας 6 σημείων.

Στην TOYOTA υποστηρίζουν ότι το GR86 Rally Legacy είναι μια απόδειξη του διαρκούς πάθους τους για τα ράλι. Αλλά και ένας τρόπος να γιορτάσουν τα προηγούμενα επιτεύγματά τους. Ίσως όμως είναι και μια ένδειξη για το μέλλον…

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

BYD Atto 3 2025 : Διακριτική ανανέωση – Τιμές

Το επιτυχημένο BYD Atto 3 ανανεώνεται στα σημεία, με σημαντικές αναβαθμίσεις στην τεχνολογία και επιλεκτικές στη σχεδίαση.     Το BYD Atto 3 είναι το κορυφαίο, σε...

VOLVO EX30 με όφελος έως 10.000 ευρώ

Η επιδότηση ηλεκτροκίνησης της VOLVO προσφέρει σημαντικό όφελος σε όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με το EX30 να έχει αρχική τιμή κάτω από 30.000 ευρώ.     Η...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)

Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.     Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...

FORD Puma Gen-E: Σε «αναγκάζει» να το οδηγήσεις

Τελικά έφτασε η ημέρα που μπαίνεις σε ένα ηλεκτρικό FORD, το οδηγείς με όποιον τρόπο θέλεις και αυτό σου αφήνει μια αίσθηση ST!       Του Ηλία...

Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3

Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.     Η Stellantis ανακοίνωσε...

ALFA ROMEO Junior Intensa: Νέα πλουσιότερη έκδοση – Τιμές

Intensa λέγεται η νέα ειδική έκδοση εξοπλισμού της ALFA ROMEO Junior, η οποία ξεκίνησε να διατίθεται στην ελληνική αγορά.     Η ALFA ROMEO Junior ενισχύεται με...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Άπιαστος ο Tanak με το HYUNDAI(video)

Ταχύτατος, αλάνθαστος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τη φθορά των ελαστικών, ο Ott Tanak έφερε, αγχωμένος στο τέλος, το HYUNDAI i20N πρώτο στον τερματισμό του...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Αντέχει ο Tanak, παραμονεύει ο Ogier (video)

Το Ράλι Ακρόπολις έδειξε τον σκληρό του χαρακτήρα και το Σάββατο ταλαιπωρώντας ανθρώπους και μηχανές. Εκτός από τους Tanak και Ogier που δείχνουν να...