TOYOTA GR86 Rally Legacy: Η αναβίωση του Celica GT-Four (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Το σύγχρονο Celica GT-Four της TOYOTA, είναι ουσιαστικά ένα GR86 με μηχανικά μέρη από το GR Corolla και …πινελιές από το παρελθόν.

 

 

Η ΤΟΥΟΤΑ πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια στο WRC, με το Yaris να αποτελεί το «όπλο της». Στο τέλος της δεκαετίας του 80 όμως και, κυρίως στη δεκαετία του 90, ήταν το Celica GT-Four αυτό που κέρδιζε τίτλους. Με οδηγούς τους Kankkunen, Sainz και Auriol.

Τώρα, η TOYOTA θέλοντας να τιμήσει την ιστορική κληρονομιά της στα ράλι, δημιούργησε ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο. Το οποίο θυμίζει το Celica GT4, αφήνοντας παράλληλα υποσχέσεις για το μέλλον.

Το GR86 Rally Legacy, βασίζεται στο GR86. Του οποίου όμως τροποποιήθηκε το πλαίσιο, για να χωρέσει τον ψηλότερο, εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα G16E-GTS του GR Corolla. Αλλά και το σύστημα μετάδοσης κίνησης GR-FOUR AWD.

Η μετατροπή του GR86 σε τετρακίνητο, απαιτούσε σημαντική τροποποίηση της μπροστινής ανάρτησης για να μεταφέρεται η ισχύς στους μπροστινούς τροχούς. Τροποποιήσεις έγιναν και στο πίσω μέρος, όπου χρησιμοποιήθηκε το διαφορικό και οι άξονες του GR Corolla. Με αρκετές τροποποιήσεις βέβαια για να ταιριάξουν.

Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αναβαθμίστηκε σημαντικά. Με αποτέλεσμα, αν και διατηρεί τις αρχικές προδιαγραφές του GR Corolla των 300 ίππων, υπάρχει η δυνατότητα να αυξηθεί η ιπποδύναμη.

Εξωτερικά, το πρωτότυπο GR86 Rally Legacy διαθέτει χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από το παρελθόν. Με κόκκινα και πράσινα σχέδια, ενσωματωμένα με τα σύγχρονα λογότυπα της TOYOTA Gazoo Racing.

Αυτοί βέβαια που παραπέμπουν στη δεκαετία του 90 είναι οι κόκκινοι λασπωτήρες! Αλλά τόσο η εξάτμιση, όσο και το σπόιλερ, είναι εμπνευσμένα από το Celica GT-Four.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί το λευκό χρώμα στο roll cage, ενώ τα αγωνιστικά καθίσματα έχουν κόκκινες ζώνες ασφαλείας 6 σημείων.

Στην TOYOTA υποστηρίζουν ότι το GR86 Rally Legacy είναι μια απόδειξη του διαρκούς πάθους τους για τα ράλι. Αλλά και ένας τρόπος να γιορτάσουν τα προηγούμενα επιτεύγματά τους. Ίσως όμως είναι και μια ένδειξη για το μέλλον…

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Δοκιμή HYUNDAI Inster 49kWh 115ps: Το νέο…ρεύμα της πόλης

Οδηγούμε το HYUNDAI Inster των 115 ίππων, το οποίο ξαφνιάζει με την εμφάνισή του, κινείται ευχάριστα και οικονομικά μέσα στην πόλη, αποτελώντας μια ολοκληρωμένη...

TESLA Model Y Performance: Αναβάθμιση επιδόσεων – Τιμή

Το TESLA Model Y έγινε Performance με 460 ίππους και επιδόσεις που παραπέμπουν σε καθαρόαιμα supercars.     Ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της TESLA αναμφίβολα...

SUZUKI: Αυτό είναι το νέο της σήμα

Η SUZUKI Motor Corporation, ετοιμάζεται για τη νέα εποχή, επανασχεδίαζοντας το έμβλημα που φέρουν τα προϊόντα της, για πρώτη φορά μετά από 22 χρόνια.       Με...

Η οικογένεια Sainz «παίζει» με τα χώματα (video)

Πατέρας και γιος Sainz μοιράζονται μια μοναδική εμπειρία πίσω από το τιμόνι του θηριώδους FORD Raptor T1+ που ετοιμάζεται για το Ράλι Ντακάρ.     Η οικογένεια...

RENAULT Austral 2025: Υβριδικός εκσυγχρονισμός – Τιμές

Με αναβαθμισμένα υβριδικά συστήματα κίνησης, μεγάλες δυνατότητες δικτύωσης και πολυάριθμα ηλεκτρονικά συστήματα έρχεται το ανανεωμένο RENAULT Austral.     Tο στρατηγικό πλάνο “Renaulution” της νέας εποχής της...

Τί γίνεται αν μας χτυπήσει κεραυνός μέσα στο αυτοκίνητο;

Οι ισχυρές καταιγίδες αυτήν την εποχή συνοδεύονται από χαλαζοπτώσεις και από κεραυνούς. Ας δούμε αν είμαστε ασφαλείς όταν βρισκόμαστε μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Όπως αναφέρουν...

KΙΑ Leasing: Ηλεκτροκίνηση προσιτή για όλους

Το KIA Leasing είναι μια πρόταση που απευθύνεται όχι μόνο σε εταιρείες και επαγγελματίες, αλλά και σε ιδιώτες που ενδιαφέρονται να…κινηθούν ηλεκτρικά.       Η KIA Hellas,...

12ο Ράλι Σπριντ Αιγίου

Οι άστατες καιρικές συνθήκες είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στο 12ο Ράλι Σπριντ Αιγίου, όπου νικητές αναδείχτηκαν οι Χρήστος Αυγερόπουλος – Στράτος Γιαβάσης με PEUGEOT 208...