Η ιστορία του Golf: Golf Mk6 – 2008 έως 2012

Hi-end compact κατηγορία. Έως τα τέλη Ιουλίου 2012, άλλα 2,85 εκατομμύρια Golf είχαν κατασκευαστεί σε μόλις τέσσερα χρόνια με βάση την έκτη γενιά που εισήχθη το 2008.

Και η ασφάλεια για άλλη μια φορά έκανε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός: το – ακόμα συγκολλούμενο με λέιζερ – αμάξωμα ήταν τόσο σταθερό που πέτυχε το μέγιστο των πέντε αστέρων στις δοκιμές του EuroNCAP με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Ένας επιπλέον αερόσακος συμπεριλαμβανόταν πλέον ως στάνταρ: ο αερόσακος του γόνατου. Από την άποψη της ποιότητας, το εσωτερικό του Mk6 Golf θεωρήθηκε ιδιαίτερα πρωτοποριακό.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

νέο HR-V

Το νέο HR-V αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο e:HEV

0
Το νέο HR-V διατίθεται αποκλειστικά με την υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο HR-V, που θα αρχίσει να...
Mercedes-Benz Citan

Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει το DNA της Mercedes-Benz

0
Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει επανασχεδιαστεί πλήρως από επαγγελματίες για επαγγελματίες. Από την σχεδίαση ως τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, χωρίς να παραβλέπουμε την ασφάλεια...
lancia

Πώς η Lancia ξεκίνησε να χρησιμοποιεί Ελληνικά γράμματα για τα μοντέλα της ;

0
Τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα, όλες οι Lancia χαρακτηρίζονταν από το όνομα της μάρκας και την ιπποδύναμη αναφοράς, όπως για παράδειγμα: 12 HP, 18/24...

Τα νέα συστήματα υποβοήθησης, όπως ο δυναμικός έλεγχος φωτεινής δέσμης φωτισμού Assist, το Park Assist, το Hill Start Assist και νέες τεχνολογίες, όπως ο προσαρμοζόμενος έλεγχος πλαισίου (Adaptive Chassis Control – DCC), έκαναν το 2009 το “Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς“, όπως ανακηρύχθηκε, το πιο προοδευτικό Golf μέχρι τότε.

Διατίθεντο επίσης λειτουργίες όπως το σύστημα εκκίνησης / διακοπής λειτουργίας και η λειτουργία ανάκτησης ενέργειας, το δυναμικό φως στροφής και τα πίσω φώτα τεχνολογίας LED.