Η ιστορία του Golf: Golf Mk7 – 2012 έως το 2020

Renault-Captur
Αναστροφή της τάσης για αυξημένο βάρος. Στις 4 Σεπτεμβρίου 2012, η ​​Volkswagen γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα της έβδομης γενιάς Golf στο Βερολίνο, με τις παραγγελίες για το νέο μοντέλο να ξεκινούν την επομένη.

Μέχρι τη μέρα εκείνη οι πρώτες έξι γενιές του Golf είχαν συγκεντρωτικά 29,3 εκατομμύρια πωλήσεις. Το βάρος του νέου Golf είχε μειωθεί κατά 100 κιλά, αντίθετα με την μέχρι τότε τάση. Ανάλογα με τον κινητήρα, ήταν δυνατό να μειωθεί η κατανάλωση έως και 23% σε σύγκριση με τους προκατόχους.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Τα team radio των Λεκλέρκ, Βερστάπεν, Νόρρις και Φέτελ (vids)

0
Μετά από εφτά μήνες η F1 επέστρεψε στους δέκτες μας με το Αυστριακό GP προσφέροντας μας απίστευτο θέαμα και μοναδικές στιγμές. Νικητής ο Μπότας...

CEO Pirelli: «Ο Λεκλέρκ είναι ένα μείγμα ανάμεσα σε Ζιλ Βιλνέβ και Άιρτον Σέννα»

0
Ο CEO της Pirelli, Marco Tronchetti Provera μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Τσάρλς Λεκλέρκ και την δεύτερη θέση που πήρε στην Αυστρία. Ο Marco Tronchetti Provera...

Κόλλησε με την F1 ο Νειμάρ

0
Ο Βραζιλιάνος αστέρας της Παρί, Νειμάρ κόλλησε με την F1 όπως βλέπουμε στο παρακάτω χιουμοριστικό βίντεο. Η ποδοσφαιρική σελίδα 433 ανέβασε το σχετικό βίντεο, γράφοντας...

Η Volkswagen λάνσαρε το Golf Mk7 με ένα μεγάλο σύνολο νέων τεχνολογιών. Αυτά περιλάμβαναν το σύστημα αυτόματης πέδησης μετά την σύγκρουση, ένα δυναμικό σύστημα προστασίας επιβατών, καθώς και το ACC Adaptive Cruise Control (ACC ), το Front Assist (σύστημα παρακολούθησης περιοχής εμπρός από το αυτοκίνητο) συμπεριλαμβανομένου του συστήματος πέδησης έκτακτης ανάγκης (City Emergency Braking System).



Μέχρι σήμερα, περίπου 6 εκατομμύρια μονάδες του Golf Mk7 έχουν βγει από τη γραμμή παραγωγής.