Η ιστορία του Golf: Golf Mk5 – 2003-2008

Κοινοποίησε το άρθρο
Κατάργηση των ορίων ανάμεσα στις κατηγορίες. Ήταν η πέμπτη γενιά Golf που πρόσφερε άνεση και δυναμική που ξεπέρασε εκείνες αρκετών ανταγωνιστών ακόμα και στην κατηγορία πάνω από το Golf. Το ίδιο ίσχυσε και για την ποιότητα.

Ένα νούμερο που υπογραμμίζει τη σταθερότητα του αμαξώματος που έχει συγκολληθεί με λέιζερ είναι ότι η στρεπτική ακαμψία του είχε αυξηθεί κατά 35%, με το ντεμπούτο του Golf Mk5 το 2003. Αυτό σηματοδότησε επίσης την πρώτη φορά που το Golf ήταν προαιρετικά διαθέσιμο με πλευρικούς αερόσακους πίσω – σε συνδυασμό με τους έξι στάνταρ αερόσακους (μπροστά, πλαϊνοί εμπρός, αερόσακος κεφαλής) ανεβάζοντας το σύνολο των αερόσακων στους οκτώ.

Volvo Ex30

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

HONDA 0 α: Το SUV που επαναπροσδιορίζει τη φιλοσοφία “Thin, Light, and Wise” (video)

Το κομψό, ευρύχωρο και «έξυπνο» 0 α φέρνει τη νέα εποχή των SUV της HONDA, βασισμένο στη φιλοσοφία “Thin, Light, and Wise”. Διαθέσιμο από...

Τα πιο εμβληματικά Halloween cars

Δες τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα του σινεμά για το Halloween – Batmobile, DeLorean, Christine και άλλα κινηματογραφικά θηρία!     Μερικές από τις πιο…ανατριχιαστικές στιγμές του κινηματογράφου,...

KIA PV5 Cargo: Αυτονομία για ρεκόρ Guinness (video)

Ένα KIA PV5 Cargo, μεταφέροντας το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του, κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ Guinnness, αφού με μια μόνο φόρτιση διένυσε 693,38 χιλιόμετρα.     Η μεγαλύτερη...

Από την άποψη της άνεσης και των δυναμικών χαρακτηριστικών, το Golf Mk5 εντυπωσίαζε χάρη στην πίσω ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, το νέο, 7-τάχυτο DSG, τους προβολείς bi-xenon, τον αισθητήρα βροχής, καθώς και τη συρόμενη και ανακλινόμενη πανοραμική ηλιοροφή, συν το ντεμπούτο του πρώτου turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού στο Golf GTI καθώς και του πρώτου Twincharger στον κόσμο με υπερσυμπιεστή και κομπρέσσορα. Όταν το Golf Mk6 παρουσιάστηκε το 2008, είχαν ήδη συμπληρωθεί 3,4 εκατομμύρια μονάδες από όλες τις διαθέσιμες παραλλαγές Mk5.