Η ιστορία του Golf: Golf Mk7 – 2012 έως το 2020

Κοινοποίησε το άρθρο
Αναστροφή της τάσης για αυξημένο βάρος. Στις 4 Σεπτεμβρίου 2012, η ​​Volkswagen γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα της έβδομης γενιάς Golf στο Βερολίνο, με τις παραγγελίες για το νέο μοντέλο να ξεκινούν την επομένη.

Μέχρι τη μέρα εκείνη οι πρώτες έξι γενιές του Golf είχαν συγκεντρωτικά 29,3 εκατομμύρια πωλήσεις. Το βάρος του νέου Golf είχε μειωθεί κατά 100 κιλά, αντίθετα με την μέχρι τότε τάση. Ανάλογα με τον κινητήρα, ήταν δυνατό να μειωθεί η κατανάλωση έως και 23% σε σύγκριση με τους προκατόχους.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το νέο σήμα της ALFA ROMEO: Η σημασία του αριθμού 5

Ένα εορταστικό λογότυπο ετοίμασε η ALFA ROMEO η οποία συμπληρώνει 115 χρόνια από την ίδρυσή της.     Στις 24 Ιουνίου 2025 η ALFA ROMEO θα συμπληρώσει...

OMODA & JAECOO: Ξεκίνημα με προνομιακές τιμές και δώρα

Μοναδικά προνόμια θα έχουν όσοι προ-παραγγείλουν μέχρι το τέλος του Μαΐου τα μοντέλα της OMODA & JAECOO, που έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.     Ένα...

Που θα δείτε το νέο FORD Puma Gen-E

Η FORD προσκαλεί το κοινό στο εμπορικό κέντρο Golden Hall για μια μοναδική εμπειρία με επίκεντρο το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E.     Τo νέο Puma...

Η Volkswagen λάνσαρε το Golf Mk7 με ένα μεγάλο σύνολο νέων τεχνολογιών. Αυτά περιλάμβαναν το σύστημα αυτόματης πέδησης μετά την σύγκρουση, ένα δυναμικό σύστημα προστασίας επιβατών, καθώς και το ACC Adaptive Cruise Control (ACC ), το Front Assist (σύστημα παρακολούθησης περιοχής εμπρός από το αυτοκίνητο) συμπεριλαμβανομένου του συστήματος πέδησης έκτακτης ανάγκης (City Emergency Braking System).

Μέχρι σήμερα, περίπου 6 εκατομμύρια μονάδες του Golf Mk7 έχουν βγει από τη γραμμή παραγωγής.